X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Herakles - moja Nuba

Autor Wiadomość
Herakles


Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa Grochów
Wysłany: 2012-09-27, 15:03   [Nubira I] Herakles - moja Nuba

Kierowca: 21 lat, student PW SiMR MiBM
Marka / Model - Daewoo Nubira I SX sedan
Pojemność silnika - 1598cc
Liczba koni - 106
Rocznik - 1999
Przebieg - 177.500(2012); aktualnie 198.000
Modyfikacje
Styling - lotka w zestawie, owiewki przód, przyciemnione szyby tył, wgnieciony lewy tył nad kołem :(
Tuning Mechaniczny - LPG II gen.
Wnętrze - standard bez klimy, 1 AirBag, bez ABSu
Car Audio - Przód ori, tył Magnaty 165mm 140W, radio Sony Xplod 4x45W, działająca elektr. antena
Zawieszenie / Hamulce - zawiecha dogorywa, heble żyleta.
Spalanie: w mieście przy normalnej jeździe i dobrze wyregulowanym LPG 10-11L/100km +~0,8L PB95/100km (głównie odpalenie i nagrzanie, czasem jakaś frajda na Siekierkowskiej dla odstresowania :D )
Plany - dużo, jednak budżet pozostawia plany w sferze marzeń.

Auto mam od 2012r.

w 2012 wymienione: płyny, filtry, olej, kable, świece,
przewody hamulcowe całe, rozrząd, stabilizatory komplet, amortyzator prawy tył, sprzęgło, tylny tłumik Bosal+końcówka chrom (piękne charczące brzmienie jak na R4), uszczelnione wspomaganie, mieszki skórzane we wnętrzu, kierownica świeższa, dołożony termometr zewn./wewn., cewka ori GM, sonda lambda ori;

W 2013: wymieniony silnik+skrzynia (poprzednie kaput), olej, świece, filtr paliwa, filtr gazu, pompa paliwa, krokowiec, hamulce przód i tył całość, tuleje w wachaczach, geometria, wydech od kolektora do tylnej puszki, używane 2007 6mm oponki firestone multihawk 185/65/14 (bardzo chwalę), akumulator, regeneracja alternatora, cewka immobilizera, filtr kabinowy, filtr powietrza;

W 2014: remont głowicy, rozrząd, uszczelniacze, UPG, uszczelka pokrywy zaworów, nowy korek wlewu oleju.

Auto jako pierwsze wozidło niezłe, duże, komfortowe, niezłe jak na ten pułap cenowy,
ale mój egzemplarz nonstop czyści mi kieszeń niespodziewanymi, drogimi awariami.


 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2012-09-27, 15:06   

Pierwsze auto pierwszym ale nie ma się co dziwić, to nie jest nowe auto i zawsze coś wyjdzie...
Powoli małymi krokami wyeliminujesz wady i zaczniesz dostrzegać zalety samochodu :)

Powodzenia w realizacji planów :piwo:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-09-27, 15:15   

Pomyśl o wymianie motoru.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
nie_mlody
Grupa Mazowiecka
Ojciec Dzieciom


Auto: Peugeot 308 SW
Imie: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 2289
Skąd: Warszawa / WY
Wysłany: 2012-09-27, 16:10   

Witamy na forum :)

widzę po zdjęciu że wujek w MPT lata chyba :) moja nuba też ma korzenie z tej firmy :)

Każda nubira ma w sobie to coś (coś do zrobienia) - i zgodzę się z Pawłem
DoLeCk napisał/a:
Powoli małymi krokami wyeliminujesz wady i zaczniesz dostrzegać zalety samochodu :)


Powodzenia zatem :)



Jeśli pomogłem - kliknij + Pomógł
 
 
zajac

Auto: Nubira 2.0 compi ;)
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 48
Skąd: Wwa
Wysłany: 2012-09-27, 17:40   

fajna fajna .. moja tez miala dosc spory pakiet startowy do zrobienia .
Wiec nie przejmuj sie ;) takie auta ;)

chociaz 0.5 litra na 100 km to wynik lepszy niz moja 2litry na 1400 km ;)

A jak blachara ? znaczy nie pytam czy lalki sie kleja bo wiem ze Nuba to magnes na lalki ;>

Ale progi i caly ten szajs ? sa ?

bo nie doczytalem na ten temat ;)

[ Dodano: 2012-09-27, 17:44 ]
kurde ja chyba zaczne szukac sedana do sklatkowania i na tor ;)



sportowy ? Nie.. sportowy to ma Klatke, kubly, 6 punktowe pasy , dobry zawias i hamulce.. a twoj ? twoj jest pozerski...
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Herakles


Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa Grochów
Wysłany: 2012-09-27, 20:53   

Właśnie auto skusiło mnie blacharką. Mierzona miernikiem we wszystkie strony, lakier oryginalny (cieniutka warstewka, typowe dla tego auta ;p ) progi twarde, zdrowe, podłoga to samo. Jedyne wady lakieru to delikatna rysa na dachu, drzwiach kierowcy i odpryski na lotce od gradu, no i przy masce od spodu przy grillu do zamazania małe ognisko. Jak uporam się z mechanikiem to wypoleruję ją i będzie błyszczała (próbowałem na samym zderzaku i lakierek jak lusterko).

W porównaniu do nowszych aut jestem bardzo mile zaskoczony wykończeniem wnętrza. Po pierwsze górna część deski i drzwi są wykończone szarym, ale miękkim materiałem, nie twardym plastikiem oraz wszystkie metalowe elementy karoserii są od środka zakryte plastikiem. Do tego mięciutkie fotele :-). Porównuję z Xsarą Picasso z 2006 i jestem mile zaskoczony.
 
 
Herakles


Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa Grochów
Wysłany: 2012-11-02, 14:17   

Po wymianie cewki i sondy lambda, do tego zrobiona diagnostyka komputerowa która nic nie wykazała + regulacja przepustnicy.

Wciąż auto pracuje nie równo, nie ma mocy, gaśnie.

Zajrzałem w instalacje elektryczną, to po prostu wielka rzeźba, wszystko na taśme poklejone.

Zadanie na jutro - uporządkować instalacje i mieć nadzieje że to ożywi Nube :/

[ Dodano: 2012-11-02, 14:27 ]
Czy ktoś z forumowiczów wie:

jakie napięcie powinno iść od sondy lambda?

jakie napięcie powinno isć na przepływomierz?

i czy jest gdzieś dostępny schemat instalacji elektrycznej do silnika 1.6?
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2012-11-02, 14:30   

Zapytaj proszę w kącikach tematycznych do elektryki i mechaniki ;)
Tam szybciej otrzymasz pomoc.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2012-11-03, 12:38   

Dobra seria :) Czekam na mody ;)




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Tofikulus
Stjudent :)

Auto: Nubira II 1.6 Kombi
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 57
Skąd: Józefów
Wysłany: 2012-11-05, 20:39   

Herakles napisał/a:

i czy jest gdzieś dostępny schemat instalacji elektrycznej do silnika 1.6?


Już pomagam, mianowicie w książce Daewoo Nubira Edwarda Morawskiego z Wydawnictwa Komunikacji i Łączności są schematy dość dobrze i czytelnie opisane, wiem bo sam w nich siedzę od 3 dni ze względu na kombinacje z zegarami :)

A tak co do Nubirki to prezentuje się naprawdę nieźle. Pojeździsz troche i jak tu już przedmówcy pisali, zaczniesz dostrzegać zalety tego auta, jeśli go po prostu nie pokochasz :)

:piwo:
 
 
Herakles


Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa Grochów
Wysłany: 2012-11-16, 16:26   

Auto po wymianie silnika wraz z poduszkami i skrzynią biegów.
Zabawę mechaniczną mam za sobą.
Pora na wyeliminowanie pierdółek :D



http://daewooforum.pl/temat54420.html
 
 
Herakles


Auto: Daewoo Nubira I
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 27 Wrz 2012
Posty: 40
Skąd: Warszawa Grochów
Wysłany: 2014-10-18, 22:09   

Wydmuchana uszczelka pod głowicą, nieopłacalne w naprawie, nikt nie chciał kupić.
Pojazd ZEZŁOMOWANY.
Koniec przygody z DU



http://daewooforum.pl/temat54420.html
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt