X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[MATIZ] Praca silnika, muli

Autor Wiadomość
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2012-10-01, 12:00   [MATIZ] Praca silnika, muli

Witam, szukałem lecz nie znalazłem typowej odpowiedzi. Mam problem a mianowicie, przy wyprzedzaniu - pedał w podłodze, matiz jak wiadomo przyspiesza, ale nie tak jak by chciał bo jak ujmę mu gazu do połowy to odczuwalne jest , że przyspiesza lepiej niż na gazie do końca. Podejrzewam układ paliwowy, ale nie będę wyrzucał pieniędzy w błoto bo może ktoś z was miał taki problem lub wie co to może być i jak temu zaradzić.

Drugim problemem jest to, że jak matiz chodzi na wolnych obrotach to ma duże wibracje, fotel kierowcy drży, nie wiem czy to jest normalne, ale wydaje mi się, że tak nie powinno być.

Oczywiście programowałem bieg jałowy + przepustnica.

Myślę, że będzie ktoś w stanie mi pomóc i z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam gorąco, Michał.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2012-10-01, 12:05   

Cytat:
Drugim problemem jest to, że jak matiz chodzi na wolnych obrotach to ma duże wibracje, fotel kierowcy drży, nie wiem czy to jest normalne, ale wydaje mi się, że tak nie powinno być.

Sprawdź drożność i podłączenie przewodów podciśnienia, układ dolotowy powietrza, poduszki.
Palec/kopułka sprawdź.



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
Ostatnio zmieniony przez wojak 2012-10-01, 12:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Jason
TDI asfalt zrywa


Auto: Audi a4 1.9 TDI
Pomógł: 10 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 2118
Skąd: Tychy
Wysłany: 2012-10-01, 12:06   

to ze ci czepie autem to poduchy silnika moga byc wywalone a to ze nie chce ci jechac to hmmmmm moze pompa paliwa
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2012-10-01, 12:15   

Cytat:
Sprawdź drożność i podłączenie przewodów podciśnienia, układ dolotowy powietrza, poduszki.
Palec/kopułka sprawdź.


Układ dolotowy jest ok, poduszki też. Gdzie znajdę przewody pod ciśnienia?

On jechać jedzie, ale napisałem, że jak dam pedał do końca i ujmę gazu ~ do polowy to czuć , że lepiej idzie. To może być pompa rzeczywiście?
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2012-10-01, 12:17   

a jeszcze tak dla pewności pytanie masz gaz ?? (ew jakiej generacji)



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2012-10-01, 12:19   

Sprawdź podstawowe rzeczy najpierw takie jak linka gazu.
Przewód idący od MAP do kolektora. Świece/przewody/palec/kopułka.



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2012-10-01, 12:23   

Nie mam gazu, auto kupione od emeryta. Świece/przewody/palec/kopułka są sprawdzone, wyczyszczone. A co z tym przewodem MAP?
 
 
steyr
steyr


Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel
Pomógł: 193 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 3813
Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2012-10-01, 18:51   

EGR bym zatkał, powiedz ile masz przebiegu? zawsze jest to samo po kazdym tankowaniu? moze paliwo trefne?



W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2012-10-01, 19:48   

Kolego Swieru - masz niewłaściwie ustawiony punkt zapłonu. A konkretnie masz za póżny zapłon
 
 
swieru

Auto: Daewoo Matiz
Imie: Michał
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 59
Wysłany: 2012-10-01, 22:04   

Cały czas tak jest, nie wazne czy leje w tesco czy shell. A w którą stronę przyspiesza się zapłon, lewo czy prawo?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt