X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Nie odpala na PB oraz LPG.

Autor Wiadomość
Herr1
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-17, 20:48   [Leganza] Nie odpala na PB oraz LPG.

Witam.
Posiadam od lipca Leganzę 2.0 126 Km z 2002 roku.

Pod koniec września auto pierwszy raz mi stanęło podczas jazdy (palił się check). Mechanicy stwierdzili że to błąd czujnika położenia wału, ale wg. ich opinii czujnik jest w porządku. Wykasowali błędy i tyle. Dodatkowo z nadejściem jesieni Lega odpalała za drugim razem (rano, bo w dzień i wieczorem ok 22 paliła od strzała).
Przedwczoraj po krótkiej trasie (circa 70 km) zostawiłem samochód na parkingu i rano już nie odpaliło. Właśnie przed tą trasą sprawdziłem kable WN i stwierdziłem przebicia. Dodatkowo poranek podczas którego samochód nie odpalił był deszczowy. Myślałem że to wina kabli i dużej wilgotności powietrza. Wymieniłem je i nic.
Pompa się załącza, rozrusznik kręci. Próby odpalenia na gazie też nic nie dały. Benzyna świeżo zatankowana do połowy baku (przejechałem na niej kilka km, także wykluczam chrzczone paliwo). Jutro sprawdzę czy jest iskra i jakie jest ciśnienie sprężania.

Nie wiem co jest grane. Gdyby check się zapalił to miał bym jasność że padł czujnik poł. wału. Ale tu ni z gruchy ni z pietruchy nie odpala. W trasie jechał ładnie, bez żadnego szarpania. Wolne obroty prawidłowe. Olej i płyn chłodzący w normie.

Jeszcze przychodzi mi do głowy że kwas z pękniętego akumulatora coś uszkodził. Poniżej aku jest taka czarna kostka ale nie wiem co to jest dokładnie.

Czekam na wasze opinie i rady, bo nie chcę wydawać pieniędzy w błoto i niezbyt ufam mechanikom.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
herkules
LPG KME Diego+TomArtic+OmvlReg

Auto: Leganza 1999 automat
Imie: Czesiek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 65
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-18, 08:22   

Sprawdź, czy gaśnie Ci kontrolka immobilaizera po przekręceniu stacyjki.
 
 
Herr1
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-18, 12:11   

Security gaśnie przy przekręceniu zapłonu. Dzisiaj jakby chwilę chciał zapalić, ale później nic.
 
 
Kondi


Auto: Musso, Mazda6 2.2 , Polonez 1984r 2.0 TC
Imie: Konrad
Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 801
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-18, 17:15   

Cewka
 
 
Herr1
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-22, 18:40   

Cewka, trafiony zatopiony. Jedno ale- rano przy dużej wilgoci odpala ale za drugim, trzecim razem. Wadliwa cewka czy ki diabeł? Post konsultacyjny, bo będę wracał do warsztatu który wymieniał cewkę.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2012-10-23, 10:28   

Cewkę można pomierzyć - trzeba tylko poszukac jaki opór przy jakiej temp powinna mieć.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt