Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
w zbiorniku pól baku benzyny, pompa utopiona, wszystko jest ok. do czasu gdy pokonam z dużą predkością dłuższy odcinek trasy. Wtedy pompa przestaje podawac paliwo. Odpinam przewod zasilający przy listwie i słychać że jest tam powietrze pod ciśnieniem. Czemu ta cholera się zapowietrza???
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2008-05-29, 10:18
Nie znam się ale tak na "chłopski rozum" może za słabe ciśnienie i nie nadąża podawać większej dawki?
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-29, 11:18
Nie robi Ci sie podcisnienie w baku? Ze ciezko otworzyc korek wlewu, albo jest tak duze ze bak wgina do srodka? W Kadziu jest to oznaka, ze niedrozny jest ktorys z wezykow od filtra weglowego (tej puszki w nadkolu).
aha, zapomnialem dodac ze mam LPG... korek w baku odkrecalem, nie pomoglo. Dziwi mnie skąd to powietrze w przewodach, tak się zastanawialem ze moze pompa przestaje pompowac paliwo, zchodzi ono z przewodów, a w jego miejsce dostaje sie powietrze? Po mieście i na krótszych odcinkach moge jeździć miesiącami, a wystarczy kilkadziesiat kilometrów trasy, troche większa prędkosć i po przelączeniu na benzyne przez chwilkę próbuje silnik pracowac, a potem lipa
Chodźby pompa przestawała działać,co łatwo sprawdzić to skąd by miało być powietrze.
henryk54 [Usunięty]
Wysłany: 2008-05-30, 06:26
A może masz nie szczelny przewód paliwowy w samym zbiorniku i przy dużych obrotach nie starcza paliwa , albo przy samej pompie jest przymulona siateczka i ona nie pozwala podać dostatecznej ilości paliwa , natomiast w pompie może się wytworzyć próżnia i gdy ją rozłanczasz to słychać syczenie bo pompa przestaje pracować a siateczka siateczka odsuwa się od otworu wlotu paliwa do pompy.