Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
do Toledo I weszla z DU bez problemu i zeszla nawet bez problemu po sezonie. Trzeba piaste oczyscic z rdzy i tyle. to tylko 0,5mm na srednicy (slownie: pol milimetra) Jak nie to roztoczy sie ale duzo nie bedzie
Wczesniej zawsze mialem z czyms problemy: spalanie, brak ladowania, niektore na wlasna prozbe jak gleba przez ktora nie wszedzie moglem wiechac. Z Vento narazie wiekszych problemow nie ma tylko cos czyba ze sprzeglem jeszcze nie tak. Co do przewodu moze zachaczylismy jak wyciagalismy skrzynie ale beda oba miedziane i bedzie gicior
W sumie ma dolozony cooler wiec tak jak by TDI jedzie podobnie, moze ciutke lepiej niz TDI 90km. Spalannie ciezko okreslic gdyz mimo iz to auto na codzien nie do upalania ostatnio zdarzylo mi sie go pociskac no i zapominam czasem o ssaniu ale nie powinno przekraczac w trybie mieszanym 6l.
Dzis zapadla decyzja ze Vento nie bedzie malowane tzn maska i dach zostana z odchodzacym lakierem bezbarwnym. Jest to auto typu robol i szkoda kasy na pelnoletni samochod ktory i tak nie wiadomo jak dlugo mi posluzy...
Sprawdzony V-max 185-190km i ani drgnie. Równa długa posta (5km prostej przez wies )
Calkiem calkiem, wczesniej jechalem 170i myslalem ze wiele wiecej nie targnie ale to juz byl max mimo ze bylo jeszcze z 1,5km prostej juz nic nie szlo. na obrotku bylo ok 5tys