Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Turbocharged Direct Injection, niektózy mówią Turbocharged Diesel Intercooled
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
Audi A4 1.9TDI 110km
Audi A4 2.5TDI 150km
Volvo V70 2.4D5 185km
Gdyby IC z Golfa TDI nie dawal rady, to od dluzszego czasu czeka FMIC z Megane 1.5DCI.
Auto dostalo stare alusy 15" z wiekszymi opoami. Nalewki 195/50 poszly na odpady i teraz z przodu sa 185/60 a z tylu 185/65(takie akurat mialem). Komfort na +, osigi na - (czesciowo przez to ze licznik zaniza). Waga na obecnych kolach identyczna jak mojego lanosa z c20xe pod maska czyli 1140kg (na zimowych kolach przod 175/70r13 tyl 165/70r13 vento wazylo 20kg mniej).
W planach wymiana hamulcy na wieksze. Bedzie 280mm a w najgorszym wypadku 256mm. Katalogowo sa 239 niewientylowane ale kolega juz wczesniej wrzucil wentylowane, teraz tarcze sie koncza wiec przy okazji hebel zostanie wzmocniony co wiaze sie z koniecznoscia wymiany calych zwrotnic.
Witam kolejnego użytkownika starego AAZ'ta.Jak ci się zachowuje na tym wydechu co teraz masz? Turbo jakie zamontowałeś to garret T3? Jeżeli tak to mogę się spytać ile cię ono wyniosło i są jakieś grubsze różnice w jeździe ( lepiej ciągnie od dołu)?
Witam kolejnego użytkownika starego AAZ'ta.Jak ci się zachowuje na tym wydechu co teraz masz? Turbo jakie zamontowałeś to garret T3? Jeżeli tak to mogę się spytać ile cię ono wyniosło i są jakieś grubsze różnice w jeździe ( lepiej ciągnie od dołu)?
Kolego, TD jak TD glosnawy jest ale slychac silnik(klekot) a nie wydech, jeden tlumik wystarczy w dieslu
T3 bedzie na handel poniewaz auto zbliza sie ku emeryturze. Dol nie jest mocniejszy ale jak widac na wykresie auto fajnie nabiera obrotow w calym zakresie tzn jedzie sie troche jak benzyna ze trzeba zakrecic ale ciagnie do 5tys. Nie jezdzilem seria 75km ale mysle ze roznica kolosalna.