X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Volkswagen] Vento 1.9 TD - turbo klekot bez elektroniki

Autor Wiadomość
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-18, 18:04   

strus, powiedz mi jakie wrazenia z prawie 200nm w tej budzie? ;) Dosc wysoko max moment osiągany, jak to sie w jezdzie sprawdza takiej codziennej? W trasie bujnie sie przy 80-90km/h z piatki czy redukcja na 4 zeby sprawnie poszlo? ;)
Wykresik fajny, nie ma zabójczej górki momentu, która zabija skrzynie w ropniakach ;)

Klekot jak to diesel, moze sie podobac, nie wiem jak w vento z wyciszeniem jest, ja w R400 nie narzekam - fizycznie w kabinie tylko na zimnym slychac, na cieplym praktycznie w ogole przy wylaczonym audio, przy radiu na 20% glosnosci klekotu nie ma.



War... war never changes...
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4087
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-01-20, 21:09   

Vento sprawdza sie na codzien, jest glosnawe ale mozna sie przyzywyczaic. Redukuje rzadko przy wyprzedzaniu. Niby 200nm to nie za duzo dla diesla do tego slaby dol, jednak skrzynia jest bardzo krotka przez co auto jest zwinne, za to malo przyjemne w trasy. Ogolnie do wyprzedzania zbiera sie lepiej od leganzy.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM -> Honda CB1300 115KM & 117NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4087
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2015-04-07, 16:18   




Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM -> Honda CB1300 115KM & 117NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
wicek94

Auto: Volkswagen Golf MK3
Imie: Krzysiek
Wiek: 30
Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 63
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-04-17, 09:54   

W porównaniu do mojego to idzie znacznie lepiej. Jedyna różnica między naszymi to taka że mam założony licznik od polo 6N i strasznie oszukuje obroty ( w sensie jak na golfowskim dojeżdżałem do 5k obr to od polo mi pokazuje ponad 5,5k :D )
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4087
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2018-03-25, 14:11   

Temat do zamkniecia, auto sprzedane.

Zrobilem nim okolo 70tys w niecale 5 lat. Nigdy nie mialem zadnej powaznej awarii.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM -> Honda CB1300 115KM & 117NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt