Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 6090 Skąd: SY
Wysłany: 2015-01-18, 18:04
strus, powiedz mi jakie wrazenia z prawie 200nm w tej budzie? Dosc wysoko max moment osiągany, jak to sie w jezdzie sprawdza takiej codziennej? W trasie bujnie sie przy 80-90km/h z piatki czy redukcja na 4 zeby sprawnie poszlo?
Wykresik fajny, nie ma zabójczej górki momentu, która zabija skrzynie w ropniakach
Klekot jak to diesel, moze sie podobac, nie wiem jak w vento z wyciszeniem jest, ja w R400 nie narzekam - fizycznie w kabinie tylko na zimnym slychac, na cieplym praktycznie w ogole przy wylaczonym audio, przy radiu na 20% glosnosci klekotu nie ma.
Vento sprawdza sie na codzien, jest glosnawe ale mozna sie przyzywyczaic. Redukuje rzadko przy wyprzedzaniu. Niby 200nm to nie za duzo dla diesla do tego slaby dol, jednak skrzynia jest bardzo krotka przez co auto jest zwinne, za to malo przyjemne w trasy. Ogolnie do wyprzedzania zbiera sie lepiej od leganzy.
W porównaniu do mojego to idzie znacznie lepiej. Jedyna różnica między naszymi to taka że mam założony licznik od polo 6N i strasznie oszukuje obroty ( w sensie jak na golfowskim dojeżdżałem do 5k obr to od polo mi pokazuje ponad 5,5k )