Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
NIE TRĄB POJ***E, BO JADE NA GLEBIE !!! ZARAZ WYSIĄDĘ I CI PRZY****E !!!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-11-13, 07:23
nawi napisał/a:
Niutki są dobre jak się chce orać pole
No to gratuluje podejścia
Wybrałem ten silnik świadomie, w grę wchodził ew 110 HP.
Lanosa bardzo lubiłem i złego słowa o nim nie powiem ale A3 jeżdzi mi sie zdecydowanie przyjemniej, intercooler robi swoje , dziękuje tyle w temacie
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
adario38 [Usunięty]
Wysłany: 2012-11-13, 11:26
Benzyna ma moc,a klekot moment,
benzyna ma przyspieszenie,a klekot elastycznosc
tak bylo zawsze i tak zawsze bedzie-to wynika z zasady dzialania i nieco innej wydajnosci obydwu konstrukcji.I juz.
Samo audi-jak audi,szczerze nie mozna napisac,bo ja wiem ze-nie wypada krytykowac,helmuty sami jakos to mowia-audi to folkswagen w cenie mercedesa
Ale kiera faktycznie koszmarna
Galus Grupa Wielkopolska BDC & Slammers Squad
Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 592 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-11-13, 17:14
Jak porownywac silniki, to benzyne wolnossacą z wolnossacym dieslem, a turbo benzyne z turbodieslem, porównywanie wolnossacej benzyny z turbodieslem o tej samej mocy nie ma sensu. W pierwszym przypadku wygrywa benzyna, w drugim moze byc różnie, czyli remis, a w trzecim diesel wygrywa. Ale najważniejszy i tak jest kierowca. Pozdro
Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku:
NIE TRĄB POJ***E, BO JADE NA GLEBIE !!! ZARAZ WYSIĄDĘ I CI PRZY****E !!!
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-12-22, 17:23
Nic sie tu nie działo wiec trzeba trochę odświeżyć temat. Autko ma sie dobrze, odpala bez problemu w te ostatnie mrozy, ostatnio zalane BP Ultimate i spalanie w cyklu mieszanym wyszło 5,9
Zadziwia mnie ten silnik
Ostatnio też wpadło radyjko bo oryginalne radio Audi zaczeło się już sypać (potencjometr sterowania głośnością). Trzeba było kupić troche przejściówek, ramke i oto jaki efekt:
radio fajne, ale montaż średnio mi sie podoba, jest tam upchane tyle kabli że ciężko radio schować
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
enka SE maniac '
Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 34 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 818 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-12-23, 00:22
arkadius657 napisał/a:
5,9
ojj ale Ty go zamulasz ;> czyściłeś juz turbawke? albo co ile to robisz ;>
wiesz, moj tez spokojnie zrobi 5,5 po miescie przy 'korzystnych warunkach' ale turbawce to zle sluzy i pozniej taka 'oszczednosc' okazalaby sie wrecz przeciwna
był Lanos Sport | był Signo+ ASV | byłTop SportARL | jest FR ARL+++
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-04-14, 20:05
Odgrzewam kotleta:) zima za nami wiec można działać
Audi dostało nowy lampy poliftowe do tyłu, oraz ramki klubowe
Ponadto nowe obuwie 16'
Audi ma sie dobrze, na liczniku prawie 250 tys
Przed nami wymiana oleju i serwis klimatyzacji
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !