X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Audi] A3

Autor Wiadomość
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2013-09-30, 10:37   

90 sobie na 110 chipem podciągniesz, to źle? :D
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wooooojtek85
Włodek


Auto: VW Golf 4
Imie: Wojtek
Wiek: 38
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 816
Skąd: Rybniki/Białystok
Wysłany: 2013-09-30, 16:39   

zalezy jaki motor AGR czy ALH...ten pierwszy bardziej toporny i mniej wydajny, ale za to oszczedniejszy no i tansza turbina bez lopatek o zmiennej geometrii. Ten drugi wiecej daje z siebie po chipie i ladniej sie kreci ale trwałosc delikatnie mniejsza.



Pozdrawiam Wojciech
nr do mnie : 511508527 & 531404534
były golf4 : http://daewooforum.pl/temat59108.html
obecny :http://daewooforum.pl/temat83011.html
 
 
 
arkadius657


Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 658
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-09-30, 16:40   

W kwietniu było moze 242 ale już sobie zaokrągliłem w góre :)
PieTrzaK napisał/a:
90 sobie na 110 chipem podciągniesz, to źle?


Sprawdzałem i za dobry program z hamowaniem przed i po gościu mi krzyknał 1000 :)
a wygląda to tak
90HP -> 118 HP
210 Nm -> 280 Nm

Tylko jak to sie mówi apetyt rośnie w miare jedzenia i już mi się marzy nowy model A3 :pomocy:

no ale zobaczymy, do wiosny na pewno bede jeżdził :piwo:



Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
 
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2013-09-30, 20:00   

to potem wtryski 216 albo więcej, Bradley by się przydał, on ogarnia te tematy
:wink:



Klinika4x4.com
 
 
enka
SE maniac '


Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 818
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-30, 22:56   

1000 to i tak mało. na leonclubie tyle to grupówka kosztuje - zwykła cena 1200.
myślę że jak masz zdrowy ten motor to nawet 125 by siadło.
a potem wtryski, turbo, IC i jedziemy dalej :)



był Lanos Sport | był Signo+ ASV | był Top Sport ARL | jest FR ARL+++
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wooooojtek85
Włodek


Auto: VW Golf 4
Imie: Wojtek
Wiek: 38
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 816
Skąd: Rybniki/Białystok
Wysłany: 2013-10-01, 02:53   

a ja bym wstawił 216 bez softu. Wydatek mniejszy a o 12-15KM wiecej.



Pozdrawiam Wojciech
nr do mnie : 511508527 & 531404534
były golf4 : http://daewooforum.pl/temat59108.html
obecny :http://daewooforum.pl/temat83011.html
 
 
 
Daniel
Grupa Małopolska
_


Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 6803
Wysłany: 2013-10-01, 08:16   

Skoro będzie zmiana na świeższe A3 to po co inwestować, do kulać się a w nowy projekt zainwestować ;) arkadius657, krótki żywot auta mają z Tobą, po nie całych 2 latach znów zmiana modelowa. Na duży plus że masz najmniej awaryjną jednostkę TDI o mocy 90 KM (szukałem takiego ale się nie udało) obyś nie zamienił go na bardziej awaryjnego TDI.
 
 
arkadius657


Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 658
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-01-13, 12:44   

Odgrzewam kotleta, autko ma sie dobrze, jak przystało na TDI żadnych problemów :piwo:

Plany sie zmieniają i chyba zostane przy tej A3 bo nie mogę na nią złego słowa powiedzieć, a na wiosne prawdopodobnie wracam na motocykl :jupi:

Byłem dziś się pytać o pare fantów dla mojej Alinki u Pana Jamrozego z Katowic. Za zestaw wtryskiwaczy 216 + program pod to powiedział 1400 zł. Cena nie jest zła, zobaczymy :piwo:

Efekt-> Powinno wypluć 140 HP , jakieś 290 NM



Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
 
 
 
Frobo
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-13, 13:57   

No to już jest coś - i niech mi ktoś teraz powie że Diesle są dla emerytów :D
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-13, 15:02   

Frobofrut napisał/a:
No to już jest coś - i niech mi ktoś teraz powie że Diesle są dla emerytów :D


Mocny diesel jest fajny szczegolnie w polaczeniu z atomatem.


arkadius657 napisał/a:
Efekt-> Powinno wypluć 140 HP , jakieś 290 NM


To ile tam Nm w serii bylo?
 
 
 
arkadius657


Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 658
Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-01-13, 15:18   

Seria ma 210 Nm :)

całkiem niedużym kosztem można podnieść moc o 50 koni. Można i więcej ale to wtedy by już sprzęgło nie wytrzymało- dwumas w ALH to max jakieś 310-320 Nm



Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-01-13, 15:25   

arkadius657 napisał/a:
Seria ma 210 Nm :)

całkiem niedużym kosztem można podnieść moc o 50 koni. Można i więcej ale to wtedy by już sprzęgło nie wytrzymało- dwumas w ALH to max jakieś 310-320 Nm


To już powinno przyjemnie się odpychać.Chyba zbyt ciężki samochód twoj nie jest?
 
 
 
m4d4g4sk4r
Grupa Pomorska


Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Oskar
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1727
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2014-01-13, 17:34   

Jeszcze obowiązkowo lepszy ICek, koszt wyjdzie z 300-400zł a i programu nie trzeba będzie na nowo robić.



"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku :D Piękne auto! "
 
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 29
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-01-13, 22:18   

arkadius657, widzę że się spodobała jazda Dieslem, działaj, działaj, to za Enką nadążysz :P



Klinika4x4.com
 
 
enka
SE maniac '


Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 818
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-13, 22:39   

TDI ma plusy i minusy. ja jestem zauroczony :wstydliwy: myślę że po samym chipie, mógłbym mieć już problem, a i a3 minimalnie lżejsze. ale wszystko zależy od nogi i ręki :)



był Lanos Sport | był Signo+ ASV | był Top Sport ARL | jest FR ARL+++
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt