Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
zalezy jaki motor AGR czy ALH...ten pierwszy bardziej toporny i mniej wydajny, ale za to oszczedniejszy no i tansza turbina bez lopatek o zmiennej geometrii. Ten drugi wiecej daje z siebie po chipie i ladniej sie kreci ale trwałosc delikatnie mniejsza.
Pozdrawiam Wojciech
nr do mnie : 511508527 & 531404534
były golf4 : http://daewooforum.pl/temat59108.html
obecny :http://daewooforum.pl/temat83011.html
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-09-30, 15:40
W kwietniu było moze 242 ale już sobie zaokrągliłem w góre
PieTrzaK napisał/a:
90 sobie na 110 chipem podciągniesz, to źle?
Sprawdzałem i za dobry program z hamowaniem przed i po gościu mi krzyknał 1000
a wygląda to tak
90HP -> 118 HP
210 Nm -> 280 Nm
Tylko jak to sie mówi apetyt rośnie w miare jedzenia i już mi się marzy nowy model A3
no ale zobaczymy, do wiosny na pewno bede jeżdził
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2013-09-30, 19:00
to potem wtryski 216 albo więcej, Bradley by się przydał, on ogarnia te tematy
Klinika4x4.com
enka SE maniac '
Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 818 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-09-30, 21:56
1000 to i tak mało. na leonclubie tyle to grupówka kosztuje - zwykła cena 1200.
myślę że jak masz zdrowy ten motor to nawet 125 by siadło.
a potem wtryski, turbo, IC i jedziemy dalej
był Lanos Sport | był Signo+ ASV | byłTop SportARL | jest FR ARL+++
a ja bym wstawił 216 bez softu. Wydatek mniejszy a o 12-15KM wiecej.
Pozdrawiam Wojciech
nr do mnie : 511508527 & 531404534
były golf4 : http://daewooforum.pl/temat59108.html
obecny :http://daewooforum.pl/temat83011.html
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2013-10-01, 07:16
Skoro będzie zmiana na świeższe A3 to po co inwestować, do kulać się a w nowy projekt zainwestować arkadius657, krótki żywot auta mają z Tobą, po nie całych 2 latach znów zmiana modelowa. Na duży plus że masz najmniej awaryjną jednostkę TDI o mocy 90 KM (szukałem takiego ale się nie udało) obyś nie zamienił go na bardziej awaryjnego TDI.
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-01-13, 12:44
Odgrzewam kotleta, autko ma sie dobrze, jak przystało na TDI żadnych problemów
Plany sie zmieniają i chyba zostane przy tej A3 bo nie mogę na nią złego słowa powiedzieć, a na wiosne prawdopodobnie wracam na motocykl
Byłem dziś się pytać o pare fantów dla mojej Alinki u Pana Jamrozego z Katowic. Za zestaw wtryskiwaczy 216 + program pod to powiedział 1400 zł. Cena nie jest zła, zobaczymy
Efekt-> Powinno wypluć 140 HP , jakieś 290 NM
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
Frobo [Usunięty]
Wysłany: 2014-01-13, 13:57
No to już jest coś - i niech mi ktoś teraz powie że Diesle są dla emerytów
No to już jest coś - i niech mi ktoś teraz powie że Diesle są dla emerytów
Mocny diesel jest fajny szczegolnie w polaczeniu z atomatem.
arkadius657 napisał/a:
Efekt-> Powinno wypluć 140 HP , jakieś 290 NM
To ile tam Nm w serii bylo?
arkadius657
Auto: Audi A3
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 658 Skąd: Katowice
Wysłany: 2014-01-13, 15:18
Seria ma 210 Nm
całkiem niedużym kosztem można podnieść moc o 50 koni. Można i więcej ale to wtedy by już sprzęgło nie wytrzymało- dwumas w ALH to max jakieś 310-320 Nm
Motocykle są wszędzie, patrz dwa razy w lusterka !
całkiem niedużym kosztem można podnieść moc o 50 koni. Można i więcej ale to wtedy by już sprzęgło nie wytrzymało- dwumas w ALH to max jakieś 310-320 Nm
To już powinno przyjemnie się odpychać.Chyba zbyt ciężki samochód twoj nie jest?
Jeszcze obowiązkowo lepszy ICek, koszt wyjdzie z 300-400zł a i programu nie trzeba będzie na nowo robić.
"O kurde ! No nie wierzę! Znalazłem raz tego lanosa na allegro i tak mi się spodobał że zawitał na tapecie blokady w telefonie i na tle osi czasu na Facebooku Piękne auto! "
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-01-13, 22:18
arkadius657, widzę że się spodobała jazda Dieslem, działaj, działaj, to za Enką nadążysz
Klinika4x4.com
enka SE maniac '
Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 818 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-13, 22:39
TDI ma plusy i minusy. ja jestem zauroczony myślę że po samym chipie, mógłbym mieć już problem, a i a3 minimalnie lżejsze. ale wszystko zależy od nogi i ręki
był Lanos Sport | był Signo+ ASV | byłTop SportARL | jest FR ARL+++