Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam!!!
Mam dwa problemy z moja Leganza.
Pierwszy to zmiana nawiewu na wewnętrzny lub zewnętrzny.
Doszedłem do klapki pod schowkiem, która kieruje zmiana kierunku nawiewu, ale nie wiem jak silownik(dzialający) odchylał tą klapkę. na końcu siłownik ma dziurkę więc wnioskuje, że coś bylo do niej podpięte, ale nie wiem jak. Czy można zdemontować ta klapkę mając wyciagnięty tylko schowek??
Drugi problem to nie mogę znaleźć termostatu o dwóch temperaturach otwarcia, wszystkie mają tylko 87 stopni.
Proszę o pomoc.
Nie chcę zakładać nowego tematu to napiszę tutaj. Otóż ja ustawię nawiew na szybę to ledwo co dmucha, a ciepłe powietrze nie leci. Jak dam na pozostałe kierunki - nogi, na tułów, dziala prawidłowo moc i kiernuek też.
Jestem prawym człowiekiem, chodź nie respektuje prawa. Bo te prawo jakości mego życia nie poprawia.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-01-27, 17:22
zlatanmys napisał/a:
Otóż ja ustawię nawiew na szybę to ledwo co dmucha, a ciepłe powietrze nie leci.
gdzie wtedy leci ?
musisz sprawdzić siłowniki-silniki za schowkiem czy działają , są zasilane i podłączone. przy panelu nawiewów też czy nic nie wypięte.
manual czy klimatronik ? klimatronik to elektryczne sterowanie klapkami , a manual to podciśnieniowe jak u mnie.
zielony przewód podciśnieniowy będzie związany z siłownikiem od szyby na pewno. domyka na nogi odcinając szybę. ja zagiąłem go na zimę by zawsze dawało na szybę. drugi na puszce może być nogi/szyba i może o niego chodzi . ja nic więcej nie chciałem to resztę musisz sam znaleźć. czarny to zasilanie chyba. jakby co zagnij go by ręcznie poruszać dźwigniami, bo te puszki naprawdę silne są. lub bez podciśnienia na niepracującym silniku. rurek z przezroczystej gumowej "kostki" nie wyjmuj, najwyżej z siłownika. kostkę można. bo może być też uszkodzenie przełącznika ciśnieniowego w panelu. lubi pękać i może wpuszczać powietrze nie zasysając siłownika. a w siłowniku membrana jest i też musi być cała.
z elektryką to różnie, panel lub silniczki.
Klima jest manualna. Jak dam na szybę to leci ale słabo, ciepła brak. A czasami jak dam na szybę to leci też powietrze z tych kratek na wprost, ale i tak jakiś szpec będzie musiał się tym zająć. Bo sam tego nie ogarnę.
Jestem prawym człowiekiem, chodź nie respektuje prawa. Bo te prawo jakości mego życia nie poprawia.
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7951 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-01-28, 07:54
najgorzej to wyjąć ramkę z panelu nie łamiąc jej.
po odkręceniu schowka przynajmniej sprawdziłbyś czy w każdym położeniu pokrętła siłowniki działają i ruszają. bo może być walnięty siłownik /membrana/ lub może przewód spadł do niego. panel to wymiana na drugi, dobry. bo ten przełącznik słabo naprawialny jest jak popęka. dużej filozofii tutaj nie ma. jedno lub drugie do podmiany. a jak nie ogarniesz to wtedy wydasz pieniądze na fachowca.
manuali związanych z nagrzewnicą parę jest, to przynajmniej zobaczysz co i jak.