Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 1972 Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-11-29, 19:32 Niemiecka technologia i niezawodność VW
Coraz bardziej się przekonuje jakim szajsem jest grupa VW, na warsztacie w przeciągu pół roku mamy już 3 silnik 1.9 tdi na pompowtryskach 90 koni o oznaczeniu BSU w którym urwała się korba. Dwa silniki nie dały się uratować bo wylazły bokiem, w jednym wymiana korby i jazda dalej bo klient miał farta że zablokowało silnik i nic sie nie stało oprócz urwanej korby. Te korby co teraz pakują do 1.9/2.0 nie mają nic wspólnego z pierwszymi 1.9 na pompowtryskach, są tak cinkie w miejscach panewek, że poprostu pękają nie dojeżdżając często do 100 tys. Poniżej zdęcia sieczki po urwanej korbie, w tym silniku udało się uratować tylko głowice z jej osprzętem.
Bo to jest ten sam silnik co BSU, tylko panowie z grupy VW zmieniają oznaczenia jak im się podoba w różnych samochodach, w oktawii 2 jest to BLS, w golfie BXE, a w caddy BSU ze zmienionym softem ze 105 na 75 koni, ot taka głupia polityka
Czytałem to już dawno, problem jest w tym że grupa VW nie przyznaje się do wpadek i robi akcje serwisowe po cichu, tak jak z 1.4 tfsi bo się silniki nie docirają i biorą ogromne ilości oleju, albo zrywa się napęd pomy oleju bo jes zrobiony na pasku gumowym zębatym.
ale niewszyscy się do nich przyznają i dalej wpierają ludowi że jest ok.
Tja... Poczynając od pękających trzecich lamp stopu, przez wycierające lakier uszczelki, za miękkie tylne sprężyny czy też prujące się obicie foteli aż do wychodzących bokiem korb w silnikach - kilka przykładów z Octavii
Jak to mówią - kiedyś auta robili inżynierowie, teraz księgowi.
Ostatnio na TVN Turbo było o rozwalonym tłoku w silniku 1,9TDI gdize dopiero telewizja i rzeczoznawca udowodnili złą jakość materiału. I dzięki temu w oktawii gościowi z łaską wymienili silnik.
No co wy chcecie, element celowo zaprojektowany na 100tys +/- 20% i ma j.... boleśnie , wszystko zgodnie z projektem ;D Salon bardzo chętnie zaoferuje nowe autko z 5% rabacikiem. Nie raz nie dwa, dziennikarzom udało się sprowokować pracowników/przedstawicieli do przyznania, że niektóre części mają określony żywot i koniec... a że jakieś kółko zębate wycenili na kilka tysi, cóż... markjeting.
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2012-12-01, 16:08
Też widziałem kilka wyrw w bloku, ciekawy widok tak szczerze
Ale kurcze.. zawsze 1.9 słynęły z niezawodności a tu takie coś, typowa wada fabryczna?
Klinika4x4.com
miszcz Przyjaciel podłużacz
Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 1972 Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-12-01, 22:35
AdiN napisał/a:
Też widziałem kilka wyrw w bloku, ciekawy widok tak szczerze
Ale kurcze.. zawsze 1.9 słynęły z niezawodności a tu takie coś, typowa wada fabryczna?
Tak typowa wada odlewu korbowodu, bo po rozcięciu resztki korbowodu okazało się że w środku zostały pęcheżyki powietrza, co nie powinno miec miejsca
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 36 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-02, 23:15
buahahahha to już chyba wiem dlaczego u mnie pod blokiem stoi ładniutki VW z 2010 roku z karteczką sprzedam
Galus Grupa Wielkopolska BDC & Slammers Squad
Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 32 Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 592 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-12-03, 00:38
prawda jest niestety taka, że te nowe silniki 1,9 tdi i inne cuda wianki to fajnie wyglądają na papierze, a w rzeczywistosci widzicie sami jak jest, nie dotyczy to tylko VW ale innych marek też, teraz w swieceie aut sie pokiełbasiło całkiem, teraz rządzi tym wszystkim marketing, dlatego sprzedaje się auta a później najwiecej wydaje sie na naprawy, tak to już jest. Niestety nie bedzie już taki samochodów jak Mercedes w123 czy w124,które wytrzymują milion kilometrów bez kapitalki, a szkoda
Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku:
A ВАЗ Łada 2107 ? A srrr.... zapomniałem normy OJRO i cła na granicy, z tego co pamiętam to ostania seria 1,9 tdi była już wadliwa, pierwsza seria 2,0 tdi była aż za bardzo postarzona, a teraz trzymają poziom 2 lata +/- 100 tys.