X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Niemiecka technologia i niezawodność VW

Autor Wiadomość
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-11-29, 19:32   Niemiecka technologia i niezawodność VW

Coraz bardziej się przekonuje jakim szajsem jest grupa VW, na warsztacie w przeciągu pół roku mamy już 3 silnik 1.9 tdi na pompowtryskach 90 koni o oznaczeniu BSU w którym urwała się korba. Dwa silniki nie dały się uratować bo wylazły bokiem, w jednym wymiana korby i jazda dalej bo klient miał farta że zablokowało silnik i nic sie nie stało oprócz urwanej korby. Te korby co teraz pakują do 1.9/2.0 nie mają nic wspólnego z pierwszymi 1.9 na pompowtryskach, są tak cinkie w miejscach panewek, że poprostu pękają nie dojeżdżając często do 100 tys. Poniżej zdęcia sieczki po urwanej korbie, w tym silniku udało się uratować tylko głowice z jej osprzętem.









https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Daniel
Grupa Małopolska
_


Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 6803
Wysłany: 2012-11-29, 20:54   

miszcz-u czy oby na pewno BSU ?? bo wikipedia mówi że to 75 KM

BSU – 75KM przy 4000obr/min, 210Nm przy 1900obr/min

http://pl.wikipedia.org/wiki/1.9_TDI
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-11-29, 22:10   

Daniel napisał/a:
miszcz-u czy oby na pewno BSU ?? bo wikipedia mówi że to 75 KM

BSU – 75KM przy 4000obr/min, 210Nm przy 1900obr/min

http://pl.wikipedia.org/wiki/1.9_TDI


Tak napewno BSU, to samo co BSL. To jest TDI 75 koni w VW Caddy, a BLS różni się tylko softem



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2012-11-29, 22:13   

ja widziałem kilka bxe po takim dzwonie

[ Dodano: 2012-11-29, 22:15 ]
http://vwszrot.pl/index.php/archives/53 ciekawa lektura ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-11-29, 22:24   

RIPER napisał/a:
ja widziałem kilka bxe po takim dzwonie

[ Dodano: 2012-11-29, 22:15 ]
http://vwszrot.pl/index.php/archives/53 ciekawa lektura ;)


Bo to jest ten sam silnik co BSU, tylko panowie z grupy VW zmieniają oznaczenia jak im się podoba w różnych samochodach, w oktawii 2 jest to BLS, w golfie BXE, a w caddy BSU ze zmienionym softem ze 105 na 75 koni, ot taka głupia polityka :omg:

Czytałem to już dawno, problem jest w tym że grupa VW nie przyznaje się do wpadek i robi akcje serwisowe po cichu, tak jak z 1.4 tfsi bo się silniki nie docirają i biorą ogromne ilości oleju, albo zrywa się napęd pomy oleju bo jes zrobiony na pasku gumowym zębatym.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2012-11-29, 22:48   

miszcz napisał/a:
w oktawii 2 jest to BLS


BXE siedzi i w Octach.

miszcz napisał/a:
tak jak z 1.4 tfsi bo się silniki nie docirają i biorą ogromne ilości oleju


A to nie raczej bolączka 1.8 T(F)SI?
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-11-29, 22:50   

PieTrzaK napisał/a:
miszcz napisał/a:
tak jak z 1.4 tfsi bo się silniki nie docirają i biorą ogromne ilości oleju


A to nie raczej bolączka 1.8 T(F)SI?


Też

[ Dodano: 2012-11-29, 22:51 ]
PieTrzaK napisał/a:
miszcz napisał/a:
tak jak z 1.4 tfsi bo się silniki nie docirają i biorą ogromne ilości oleju


A to nie raczej bolączka 1.8 T(F)SI?


Też, zresztą co tu dywagować, każdy producent ma swoje wpadki, ale niewszyscy się do nich przyznają i dalej wpierają ludowi że jest ok.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2012-11-29, 22:55   

miszcz napisał/a:
ale niewszyscy się do nich przyznają i dalej wpierają ludowi że jest ok.


Tja... Poczynając od pękających trzecich lamp stopu, przez wycierające lakier uszczelki, za miękkie tylne sprężyny czy też prujące się obicie foteli aż do wychodzących bokiem korb w silnikach - kilka przykładów z Octavii :wink:

Jak to mówią - kiedyś auta robili inżynierowie, teraz księgowi.
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2012-11-30, 08:49   

Ostatnio na TVN Turbo było o rozwalonym tłoku w silniku 1,9TDI gdize dopiero telewizja i rzeczoznawca udowodnili złą jakość materiału. I dzięki temu w oktawii gościowi z łaską wymienili silnik.
 
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-12-01, 15:59   

No co wy chcecie, element celowo zaprojektowany na 100tys +/- 20% i ma j.... boleśnie , wszystko zgodnie z projektem ;D Salon bardzo chętnie zaoferuje nowe autko z 5% rabacikiem. Nie raz nie dwa, dziennikarzom udało się sprowokować pracowników/przedstawicieli do przyznania, że niektóre części mają określony żywot i koniec... a że jakieś kółko zębate wycenili na kilka tysi, cóż... markjeting.



 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2012-12-01, 16:08   

Też widziałem kilka wyrw w bloku, ciekawy widok tak szczerze :wink:
Ale kurcze.. zawsze 1.9 słynęły z niezawodności a tu takie coś, typowa wada fabryczna?



Klinika4x4.com
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2012-12-01, 22:35   

AdiN napisał/a:
Też widziałem kilka wyrw w bloku, ciekawy widok tak szczerze :wink:
Ale kurcze.. zawsze 1.9 słynęły z niezawodności a tu takie coś, typowa wada fabryczna?


Tak typowa wada odlewu korbowodu, bo po rozcięciu resztki korbowodu okazało się że w środku zostały pęcheżyki powietrza, co nie powinno miec miejsca :omg:



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3276
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-02, 23:15   

buahahahha to już chyba wiem dlaczego u mnie pod blokiem stoi ładniutki VW z 2010 roku z karteczką sprzedam :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
 
 
 
Galus
Grupa Wielkopolska
BDC & Slammers Squad


Auto: Był Daewoo Matiz, jest VW Golf MkI Cabrio
Imie: Maciej
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 592
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-12-03, 00:38   

prawda jest niestety taka, że te nowe silniki 1,9 tdi i inne cuda wianki to fajnie wyglądają na papierze, a w rzeczywistosci widzicie sami jak jest, nie dotyczy to tylko VW ale innych marek też, teraz w swieceie aut sie pokiełbasiło całkiem, teraz rządzi tym wszystkim marketing, dlatego sprzedaje się auta a później najwiecej wydaje sie na naprawy, tak to już jest. Niestety nie bedzie już taki samochodów jak Mercedes w123 czy w124,które wytrzymują milion kilometrów bez kapitalki, a szkoda :(



Zapraszam do polubienia naszego fanpage'u na facebooku:

https://www.facebook.com/...621486604544841

NIE TRĄB POJ***E, BO JADE NA GLEBIE !!! ZARAZ WYSIĄDĘ I CI PRZY****E !!!
 
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2012-12-03, 13:20   

A ВАЗ Łada 2107 ? A srrr.... zapomniałem normy OJRO i cła na granicy, z tego co pamiętam to ostania seria 1,9 tdi była już wadliwa, pierwsza seria 2,0 tdi była aż za bardzo postarzona, a teraz trzymają poziom 2 lata +/- 100 tys.



 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt