X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Problemy z odpaleniem i nierówna praca

Autor Wiadomość
Sebring

Auto: Nubira 1.6 16v
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-12-15, 20:50   [Nubira I] Problemy z odpaleniem i nierówna praca

Witam, to mój pierwszy post na tym forum (jeśli nie liczyć powitalnego) i szkoda że od razu z problemem .

Mam mały problem z nubira mojego ojca.
Pacjent to nubira z 99roku, 1.6 16v
Auto ma problemy z odpaleniem, jak już odpali to na wolnych obrotach silnik "telepie".
Po zdjęciu fajek ze świec 1 lub 2 (licząc od rozrządu) auto nadal pracuje tak samo, po odpięciu fajek z 3 lub 4 świecy auto gaśnie.
Wnioskuje więc z tego że auto nie pali na 1 i 2 cylinder.
Przy wkręceniu na obroty słychać delikatne stuki (ale nie są to raczej zawory )
Po zwarciu styków A i B we wtyczce wyskakuje tylko błąd 12 czyli jest ok.

Czy to może rozrząd przeskoczył czy może coś innego?
Ma ktoś jakieś pomysły i sugestie ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
glizdziarz
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-16, 07:28   

Padła cewka.
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2012-12-16, 09:38   

glizdziarz napisał/a:
Padła cewka.


Jeśli Twoja Tak pewna diagnoza okaże się nietrafiona to zwrócisz koledze koszty cewki ?
Pewność co do diagnozy nabędziemy po sprawdzeniu
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-12-16, 10:05   

Sebring, oczywiście zapytam o proste sprawy. Czy świece oraz przewody WN były wymieniane ?



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Sebring

Auto: Nubira 1.6 16v
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-12-16, 15:10   

Yoshi napisał/a:
Sebring, oczywiście zapytam o proste sprawy. Czy świece oraz przewody WN były wymieniane ?


Tak, przewody i świece nowe.

To nie cewka , bo jak by padła jedna to by nie pracowały cylindry 1 i 4 lub 2 i 3 jeśli mnie pamięć nie myli, a jak by padły obie cewki naraz to auto by nie odpaliło.

Na innym forum padło stwierdzenie że UPG padła między 1 i 2 cylindrem. Może to to :myśli:
Nadal jestem otwarty na jakieś sugestie
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
miaste
Grupa Łódzka


Auto: Nub II
Imie: Miastowy
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 855
Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-16, 16:58   

a podłącze sie do tematu tylko nub II 1.6 gaz na zimnym minusowe temperatury nie ma problemu ale jak jest ciepły muszę go trochę dłużej chechłać to co może być cewka ? aku jest 45 rozruchowego czy to nie za mało i dlatego po krótkiej jeździe nie ma takiego kopa by od zakręcenia odpalić silnik ? :myśli:




 
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-16, 19:10   

Może jest olej przy fajkach świec??
 
 
don_rikardo
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-16, 19:23   

Witam ! Kolego miaste - jeśli dobrze zapala Ci silnik na zimnym , a na gorącym masz trudności z odpaleniem to według mnie masz za dużą dawkę gazu ustawioną na parowniku (myślę że masz taką instalację gazową). Musisz trochę pokręcić żeby dostał więcej powietrza dla przełknięcia nadmiaru paliwa. W czasie kręcenia wciśnij pedał gazu do dechy--- szybciej zapali. :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:

[ Dodano: 2013-01-16, 19:24 ]
sory za to piwo piwo-- myślałem że wyjdą emotikonki
 
 
Mike SX

Auto: Tico
Imie: Michał
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 15
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-01-18, 20:04   

Sebring napisał/a:

To nie cewka , bo jak by padła jedna to by nie pracowały cylindry 1 i 4 lub 2 i 3 jeśli mnie pamięć nie myli, a jak by padły obie cewki naraz to auto by nie odpaliło.

Na innym forum padło stwierdzenie że UPG padła między 1 i 2 cylindrem. Może to to :myśli:
Nadal jestem otwarty na jakieś sugestie


moim zdaniem tak jak piszesz uszczelka pod głowicą.

Żeby to sprawdzić zmierz kompresję.



AUTO MECHANIKA -> www.trupa.krakow.pl
 
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1045
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-18, 22:00   

Mike SX napisał/a:
Żeby to sprawdzić zmierz kompresję.


Potwierdzam, miałem ten sam ból.



73!
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt