Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2012-12-15, 20:50 [Nubira I] Problemy z odpaleniem i nierówna praca
Witam, to mój pierwszy post na tym forum (jeśli nie liczyć powitalnego) i szkoda że od razu z problemem .
Mam mały problem z nubira mojego ojca.
Pacjent to nubira z 99roku, 1.6 16v
Auto ma problemy z odpaleniem, jak już odpali to na wolnych obrotach silnik "telepie".
Po zdjęciu fajek ze świec 1 lub 2 (licząc od rozrządu) auto nadal pracuje tak samo, po odpięciu fajek z 3 lub 4 świecy auto gaśnie.
Wnioskuje więc z tego że auto nie pali na 1 i 2 cylinder.
Przy wkręceniu na obroty słychać delikatne stuki (ale nie są to raczej zawory )
Po zwarciu styków A i B we wtyczce wyskakuje tylko błąd 12 czyli jest ok.
Czy to może rozrząd przeskoczył czy może coś innego?
Ma ktoś jakieś pomysły i sugestie ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
glizdziarz [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-16, 07:28
Padła cewka.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2012-12-16, 09:38
glizdziarz napisał/a:
Padła cewka.
Jeśli Twoja Tak pewna diagnoza okaże się nietrafiona to zwrócisz koledze koszty cewki ?
Pewność co do diagnozy nabędziemy po sprawdzeniu
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2012-12-16, 10:05
Sebring, oczywiście zapytam o proste sprawy. Czy świece oraz przewody WN były wymieniane ?
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Sebring, oczywiście zapytam o proste sprawy. Czy świece oraz przewody WN były wymieniane ?
Tak, przewody i świece nowe.
To nie cewka , bo jak by padła jedna to by nie pracowały cylindry 1 i 4 lub 2 i 3 jeśli mnie pamięć nie myli, a jak by padły obie cewki naraz to auto by nie odpaliło.
Na innym forum padło stwierdzenie że UPG padła między 1 i 2 cylindrem. Może to to
Nadal jestem otwarty na jakieś sugestie
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
miaste Grupa Łódzka
Auto: Nub II
Imie: Miastowy Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 855 Skąd: łódź
Wysłany: 2012-12-16, 16:58
a podłącze sie do tematu tylko nub II 1.6 gaz na zimnym minusowe temperatury nie ma problemu ale jak jest ciepły muszę go trochę dłużej chechłać to co może być cewka ? aku jest 45 rozruchowego czy to nie za mało i dlatego po krótkiej jeździe nie ma takiego kopa by od zakręcenia odpalić silnik ?
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-16, 19:10
Może jest olej przy fajkach świec??
don_rikardo [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-16, 19:23
Witam ! Kolego miaste - jeśli dobrze zapala Ci silnik na zimnym , a na gorącym masz trudności z odpaleniem to według mnie masz za dużą dawkę gazu ustawioną na parowniku (myślę że masz taką instalację gazową). Musisz trochę pokręcić żeby dostał więcej powietrza dla przełknięcia nadmiaru paliwa. W czasie kręcenia wciśnij pedał gazu do dechy--- szybciej zapali. :piwo: :piwo: :piwo: :piwo:
[ Dodano: 2013-01-16, 19:24 ]
sory za to piwo piwo-- myślałem że wyjdą emotikonki
Mike SX
Auto: Tico
Imie: Michał
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 15 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-01-18, 20:04
Sebring napisał/a:
To nie cewka , bo jak by padła jedna to by nie pracowały cylindry 1 i 4 lub 2 i 3 jeśli mnie pamięć nie myli, a jak by padły obie cewki naraz to auto by nie odpaliło.
Na innym forum padło stwierdzenie że UPG padła między 1 i 2 cylindrem. Może to to
Nadal jestem otwarty na jakieś sugestie
moim zdaniem tak jak piszesz uszczelka pod głowicą.