X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Tico] po rozgrzaniu gaśnie i nie chce odpalić

Autor Wiadomość
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2012-12-28, 15:13   [Tico] po rozgrzaniu gaśnie i nie chce odpalić

Witam
auto mojego kolegi to tico
problem jest taki gdy silnik się rozgrzeje to zchodzi z obr. i gaśnie
i po tem nie chce odpalic
gdy ostygnie odpala na dotyk
co to może być
sprawdzałem caly aparat kable WN świece wszystko git



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-12-28, 17:05   

Od gaźnika wychodzą 3 kabelki które są połączone kostką. Sprawdź to połączenie. Miałem taki przypadek w Tico u kumpla. Auto odpalało pod warunkiem że dodawało się gazu. Ale przy przerzucaniu biegów gasło. Wina??:
Urwana kostka. Połączyliśmy na stałe i wszystko jest ok.



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2012-12-28, 22:32   

A on odpala bez dodania gazu ale ok dzieki sprawdzimy to.
a myśle że cewka może mieć wine...



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-12-28, 22:35   

tomek12, jeśli cewka była by winna to raczej by nie odpalił. I myślę że nie ma nic z temperaturą silnika :D



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2012-12-28, 23:16   

Tez racja:)dziex za przywrócenie na ziemie.
a jakby ta wtyczka byłaby dobra to co innego proponujesz?



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-12-28, 23:21   

najpierw zerknąć czy nie jest gdzieś przerwany kabel i czy jest dobre połączenie ewentualnie poruszać wtyczką.
Bo auto nie ma w ogóle wolnych obrotów. Z tego co zrozumiałem. Więc oprócz tego nic więcej na chwilę obecną nie przychodzi mi do głowy.



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
rmluk44
[Usunięty]

Wysłany: 2012-12-29, 15:01   

Proponuje ta wtyczkę przejrzeć a zwłaszcza kabel niebieski i czerwony idące do zaworu wolnych obrotów. Jeżeli nie to pasuje przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu, moduł i cewka które są w nim lobią często plątać figle i wtedy najlepszym rozwiązaniem jest kupno aparatu na szrocie bądź allegro.
 
 
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2012-12-30, 21:09   

Iglesjas, dziekuje za pomoc.jednak była ta wtyczka
przeczyściłem wd40 i chodzi jak talala.



temat do zamkniecia



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2012-12-30, 21:16   

he he nie ma problemu :D
W takich sprawach staramy się pomóc :D



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2013-01-11, 07:07   

Problem powrócił z zdwojoną siłą...
teraz ticolllo ma problemy z odpaleniem.
po rozgrzaniu silnika zdechł na amen i nie chce odpalić.
kostka good i kable wn też.
I dodam że podczas dodawania mu mocniej gazu to zamulał się.
o co biega bo brak pomysłów.



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-01-11, 07:34   

Jeśli kable WN ok oraz kostka d gaźnika. To zostaje pewnie pompka paliwa lub o ząbek rozrząd przeskoczył :(
Innych pomysłów nie mam niestety :(



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Pomógł: 83 razy
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18692
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-01-11, 09:05   

Sprawdzałeś cewkę, bo ten problem wygląda że Ci umarła ;d Jak się nagrzeje to Tico gaśnie a jak ostygnie to Ci odpali ;)




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
Iglesjas
Nawiedzony Tuner


Auto: Tico 4WD In progress
Imie: Bartek
Pomógł: 36 razy
Wiek: 30
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 4132
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 2013-01-11, 09:07   

Finuś, cewka by miała takie odchyły??
Jak by padła to nie podawała by napięcia w ogóle. :myśli:



W żyłach płynie etylina, zamiast serca jest Turbina
Komfort - to takie uczucie, gdy siedzisz w Tico a jedziesz twardo jak taczką na metalowym kółku :D
 
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2013-01-11, 13:19   

Dawniej sporo ludzi pisało o problemach z odpaleniem ciepłego samochodu a gdy ostygł zapalał. Winny był moduł w aparacie zapłonowym.
 
 
 
snajki30

Auto: Szalone lekko zardzewiale Espero 1,8
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 594
Wysłany: 2013-01-11, 14:15   

z tego co rozumiem tiktak kreci nie zapala i zapewne jesli kolega sprawdzaj jest iskra-raczej slaba-99,9% jak przedmowca obstawiam modul aparatu-swego czasu jakmialem tiktaka to przerabialem ten problem-sam modul mitasubiszi :D to z przesylka chyba 90zeta dalem
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt