Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Te oznaczenia malo mowia.Ale tomasetto chyba 2rodzaje tylko reduktorow ma do 2gen. (z zintegrowanym filtrem fazy cieklej i bez).A poka zdjecie jaki masz teraz tam zalozony.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-10, 14:34
Zwykły reduktor podciśnieniowy, jeżeli stary nie miał króćca kompensacji (a raczej na pewno nie miał).
Sprawdź ile przewodów dochodzi do reduktora.
2 od wody - wejście wyjście
1 miedziany od butli do filtra
1 od reduktora do dolotu.
Jakiego nie weźmiesz BEZ kompensacji, dedykowany dla II generacji będzie spoko
Kwestia regulacji, późniejszej konserwacji pt. filtry, membrana i tak dalej.
Ogólnie byle był zapas koników a nie działał na granicy.