X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] kod błędu 22 i 34

Autor Wiadomość
andrzejfranke
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-14, 09:12   [Lanos] kod błędu 22 i 34

Wyskoczył mi błąd 22 i 34 co to za usterka .Co dalej robić
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Jason
TDI asfalt zrywa


Auto: Gofer TDI 1Z ++
Pomógł: 10 razy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 2119
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2013-01-14, 11:54   

1 Moduł sterowania skrzynią automatyczną (TCM) Niski sygnał
2 Moduł sterowania skrzynią automatyczną (TCM) Wysoki sygnał
3 Wentylator 2 Przerwa lub zwarcie do masy (-) w obwodzie niskiej prędkosci wentylatora (pomiędzy modułem ECM, a przekażnikiem wentylatora)
4 Wentylator 2 Przerwa lub zwarcie do zasilania (+) w obwodzie niskiej prędkosci wentylatora (pomiędzy modułem ECM, a przekażnikiem wentylatora)
5 Wentylator 1 Przerwa lub zwarcie do masy (-) w obwodzie niskiej prędkosci wentylatora (pomiędzy modułem ECM, a przekażnikiem wentylatora)
6 Wentylator 1 Przerwa lub zwarcie do zasilania (+) w obwodzie niskiej prędkosci wentylatora (pomiędzy modułem ECM, a przekażnikiem wentylatora)
7 Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Zwarcie do masy (-) w obwodzie pomiędzy złączem cewki zaworu EGR, a złączem modułu ECM
8 Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Zwarcie do zasilania (+) w obwodzie pomiędzy złączem cewki zaworu EGR, a złączem modułu ECM

12 Czujnik położenia wału korbowego (CPS) Brak sygnału obotu wału korbowego
13 Sonda lambda Napięcie z sondy lambda w granicach 340-550 mV
14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (CTS) Sygnał z czujnika temperatury płynu chłodzącego dla temperatury powyżej 146 stopni Celsjusza
15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej (CTS) Sygnał z czujnika temperatury płynu chłodzącego dla temperatury poniżej -35 stopni Celsjusza
16 Czujnik spalania detonacyjnego Niewłaściwy sygnał z czujnika
17 Wtryskiwacz Zwarcie do masy wtryskiwacza
18 Moduł ECM Błędny sygnał z czujnika spalania detonacyjnego
19 Czujnik położenia wału korbowego (CPS) Niewłaściwy sygnał z czujnika
21 Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Za wysokie napięcie
22 Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Za niskie napięcie
23 Czujnik temperatury powietrza dolotowego (MAT) Sygnalizacja zbyt wysokiej temperatury - powyzej 140 stopni Celsjusza
24 Czujnik prędkości samochodu (VSS) Sygnał z czujnika VSS <6 km/h i czujnika MAP <25kPa
25 Czujnik temperatury powietrza dolotowego (MAT) Sygnalizacja zbyt niskiej temperatury - ponizej -38,5 stopni Celsjusza
27 Czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji (ACP) Zbyt wysokie ciśnienie w układzie klimatyzacji >3115 kPa
29 Przekaźnik pompy paliwa Zwarcie do masy
32 Przekaźnik pompy paliwa Przerwa w obwodzie zasilania
33 Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za wysokie napięcie
34 Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za niskie napięcie
35 Regulator biegu jałowego (IACV) Oboty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min
41 Styk B modułu ECM Zwarcie do zasilania (+)
42 Styk A modułu ECM Zwarcie do zasilania (+)
44 Czujnik tlenu Uboga mieszanka, napięcie poniżej 274 mV
45 Czujnik tlenu Bogata mieszanka, napięcie powyżej 865 mV
49 Akumulator Za wysokie napięcie
51 Moduł ECM Niewłaściwie zainstalowana pamięc EPROM
53 Moduł ECM Usterka w układzie immobilizera
55 Moduł ECM Usterka pamięci ECM (EPROM)
61 Zawór pochłaniacza oparów paliwa (CCP) Zwarcie cewki zaworu do masy
62 Zawór pochłaniacza oparów paliwa (CCP) Zwarcie do zasilania
63 Styk B modułu ECM Zwarcie do masy
64 Styk A modułu ECM Zwarcie do masy
87 Przekażnik sprężarki klimatyzacji Zwarcie do masy
88 Przekażnik sprężarki klimatyzacji Za wysokie napięcie
93 Moduł ECM Usterka
 
 
 
andrzejfranke
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-14, 12:03   

Jason dzieki ale jak usuąc usterke.Wyczyściłem przepustnice i nic to niedało
 
 
marcin1008

Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 379
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-01-14, 12:26   

Nagle wyskoczyły obydwa błędy?Zresetuj kompa i zobacz czy nadal wyskoczą obydwa błędy.Najprawdopodobniej wina tkwi w wiązce elektrycznej,posprawdzaj też przewód(wężyk)podciśnienia na przepustnicy i czujniku MAP.
 
 
 
andrzejfranke
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-14, 12:44   

:beczy: Po zresetowaniu kompa wyskakują te same błędy wężyki ok :beczy:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
jurkrzy
Co ja tam wiem...


Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan
Pomógł: 107 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 931
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-14, 14:08   

1. Przeczyść (tylko zrób to dokładnie) złącza C 105 i C 106 - znajdują się one pod maską silnika po lewej stronie przy podszybiu pod plastikowym dekielkiem - przeczyść je jak nie pomoże będziemy myśleć dalej... ale oczywiście po tym zabiegu reset kompa
2. mogą też być złącza na samym ECM.... może i je trzeba oczyścić...



Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
 
 
 
andrzejfranke
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-14, 14:44   

Dzieki wszystkim za pomoc ale już ok . Poruszałem jeszcze raz wszystkimi wężykami kabelkami i wtyczkami reset i wszystko gra :brawo:
 
 
andrzejfranke
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-15, 11:55   

Drodzy koledzy problem powrucił tzn jednego dnia auto chodzi normalnie a na drugi dzien znowu błędy 22 i 34 obroty 2000 a po nacisnięciu gazu gaśnie albo w ogóle nie odpala i po jakims czasie bez żadnej ingerencji chodzi normalnie.Wymieniłem czujnik przepustnicy i silniczek krokowy :zły: POMOCY
 
 
marcin1008

Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 379
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-02-15, 12:30   

Cytat:
.Wymieniłem czujnik przepustnicy i silniczek krokowy POMOCY
Ukruszone przewody elektryczne-uciąć w miejscu gdzie wychodzi z wiązki głównej i przy wtyczce,wstawić nowy i przelutować-częsty problem w lanosach.Dodam że obydwa te błędy nie mają z sobą nic wspólnego.
andrzejfranke napisał/a:
Wymieniłem czujnik przepustnicy i silniczek krokowy
Włóż te co miałeś zamontowane-TPS dobrej jakości można kupić jedynie na schrocie :D
 
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Śruta Sojowa Olej Sojowy


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Reklama   |   Kontakt