Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
jeden to do akumulatora podciśnienia do sterowania nawiewami, drugi do takiego zaworka który steruje między innymi egr a trzeci do regulatora ciśnienia paliwa. Podłączenie dowolne a te grubsze rurki to podgrzewanie przepustnicy.
Wsuń drucik do króćca-zobaczysz po której stronie przepustnicy wchodzi.
Ale w silnikach spalinowych pomiar podciśnienia jest raczej tylko za przepustnicą.
Musisz podłączyć tak jak w lanosie,nawierć otwór,nagwintuj wkrętka do gazu i wio
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-16, 20:42
Kolejnosc ma znaczenie, podcisnienie przy samej przepustnicy w momecie dodawania gazu jest troche inne niz w polowie kolektora :-) sam ostatnio walczylem z szarpaniem i mapsensorem, po pomaiarach sygnalu okazalo sie ze jest nie duzo roznicy:-) generalnie mamy tu do czynienia z stratami tarcia, i stratami lokalnymi:-)
daw7007 Daw7007
Auto: lanos C16SE LPG
Imie: Dawid Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 350 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-16, 21:09
Map sensor nalezy dac napewno dalej od samej przepustnicy i bedzie ok :-) ja mam w polowie i chodzi dobrze :-) swoja droga dodalem zawor zwrotny lekko przerobiony, dzieki temu przy raptownym dodaniu gazu ie ma takiego spadku cisnienia tylko stopniowo schodzi sygnal:-) i nie ma duzego poznienia zaplonu , co w gazie jest wazne :-). , ale na benzynie to nie potrzebne:-)