Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam,
byłem u mechanika stwierdził że:
-Spod pokrywy silnika wydobywa się olej (faktycznie silnik cały w oleju) - wymiana uszczelki klawiatury
- kable i świece są prawdopodobnie zalane olejem (trzeba wymienić)
- Odma która doprowadza gaz do silnika - guma jest zagienta (wymiana)
- Trojnik i wężyki doprowadzające płyn chłodniczy do silnika są popękane przez co wycieka płyn (wymiana na aluminiowe)
- Wyczyszczenie silnika z oleju
- Wyczyszczenie przepustnicy
- Wymiana filtra powietrza i poskladanie jego obudowy (od wystrzalow gazu pokrywa jest luźna a nie szczelna).
Teraz mam pytanie, te wszystkie czynności chce mi zrobić za 250 zł robota i 150 zł części (świece, kable, filtr, uszczelka)
Czy to rozwiaze moj problem z falującymi obrotami (czasem spadaja do 0) i spalaniem autka 13,5l/100km Gazu.
LANOS 1.5 DOHC 16V. LPG
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-01-16, 18:20
Sakusek napisał/a:
Czy to rozwiaze moj problem z falującymi obrotami (czasem spadaja do 0) i spalaniem autka 13,5l/100km Gazu.
Obawiam się że nie rozwiąże Twojego problemu. Jednak te usterki należy bezwzględnie usunąć . Dopiero potem zdiagnozować co go boli.
Frobofrut napisał/a:
falujące obroty to nic innego jak lewe powietrze łapane przez nieszczelną obudowę filtra oraz zalane olejem świece i kable WN
Pozwolę sobie nie zgodzić się z tą opinią . Na falowanie obrotów składać się może wiele usterek .
Np:
-niesprawność silnika krokowego
- niewłaściwe ustawienie początkowe przepustnicy (czyt. TPS)
- nieszczelności o ringów wtryskiwaczy
- zanieczyszczony filtr
- wadliwe podłączenia przewodów podciśnieniowych
- niesprawność MAP- sensora
- niesprawność sondy
- I jeśli chodzi o LPG to :
- filtr gazu
- emulacja sondy
- stan parownika ( membrany , zaworki)
- konfiguracja LPG
ponad połowa z tych rzeczy która wymieniłes zostanie naprawiona, a kolejne kilka jest niemal nowa - patrz parownik i sonda. no facet powiedział że roboty ok. 5 godzin.