Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
coraz więcej osób walczy z immobilizerami które z upływem czasu wysiadają. Wiadomo że immo praktycznie nie da się naprawić ani wyłączyć czy emulować (jeśli ktoś odkrył jakieś rewelacje to proszę o wiadomość). Ale przecież immobilizer jest taką samą częścią samochodu jak łożysko czy pompa paliwa i powinno być częścią zamienną pasującą do komputera( i kodu z transpordera?). W moim przypadku; lanos 1.5 16V 2000 immobilizer ma oznaczenie: DW-FSO 96557170 TEXTON LOT:0971/C, potem różne napisy, kod kreskowy i pod nim oznaczenie cyfrowe. Znalazłem na allegro immo z identycznymi oznaczeniami i napisami. Rózne jest tylko oznaczenie cyfrowe pod kodem kreskowym. O czym świadczy to oznaczenie ?c zy to tylko jest nr urządzenia i czy ma jakiś związek z kodem transpordera? a może i z typem komputera. B. proszę o uwagi. Pozdrawiam
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie Pomógł: 42 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2013-01-18, 16:49
Nie zawsze winne jest samo immo, ja jeszcze osobiscie sie z tym nie spotkalem a w paru autach ktore mialem okazje diagnozowac zazwyczaj byl to syf na stykach/uwalona cewka przy stacyjce po ktorej to wymianie wrocilo do normy, ominac immo sie da [nie wiem czy we wszystkich modelach komputerkow] ale to kupa zabawy z przewaga kupy [na slynnym portalu aukcyjnym znajdziesz ukladzik ktory trzeba dolutowac w ecu oraz zmodyfikowac procka czyli troche lutowania i zabawy programatorem jest] Podejrzewam ze nie tak latwo bedzie ci znalezc dopasowany komputerek do transpondera [o ile to w ogole mozliwe] najszybszym rozwiazaniem jest tu po prostu scanner11 ktorym sie to zestroic, tyle ze tego ustrojstwa to chyba tylko w bylych aso daewoo szukac
Ze schematu połączeń wynika, że transporder podaje sygnał przez cewkę do immo i dalej do komputera. Chodzi o to czy każde urządzenie immo (jako część zamienna) o parametrach opisanych na pokrywie urządzenia prawie takich samych jak immo w samochodzie będzie współwymienne. W moim przypadku różny jest tylko nr pod kodem kreskowym i nie wiem czego on dotyczy. Obecnego immo jeszcze o nic nie winię - chodzi o część zamienną. Sprawy dodyczące syfu na stykach i innych podstawowych problemów związanych z immo są mi znane.
Ostatnio zmieniony przez stan3 2013-01-18, 17:13, w całości zmieniany 1 raz
dymek1416 [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-18, 17:10
Wymiana samej puszki immo nie pomoże musi być zestrojona z komputerem nawet jak bedą zgadzały sie numery.
2. Warto przeczyścić styki jak juz wielokrotnie wspominano na forum, na puszcze immo, która znajduje się na kolumnie kierownicy.
3. Można też spróbować wymienić czytnik, ten plastikowy pierścień na stacyjce, jego funkcja polega na odczytaniu transpondera z klucza.
4. Jeśli wymieniamy puszke immo to musi być też wymieniony komp z tego samego zestawu no i klucze oczywiście też.
5. Hmm naprawa immo, ze starego immo wyciagamy pamieć 68hc05b6 motoroli ( w niej jest zapisany między innymi transponder z klucza) i wrzucamy do nowej puchy z innego lanosa. (sprawdzone osobiście na golfie III.)
6. usuwanie immo to już ostateczność, zakładamy emulator i mamy święty spokój
http://www.autotronika.pl...mmo-daewoo.html , podobny emulator zastosowałem w mercu s 96
Wymiana samej puszki immo nie pomoże musi być zestrojona z komputerem nawet jak bedą zgadzały sie numery.
2. Warto przeczyścić styki jak juz wielokrotnie wspominano na forum, na puszcze immo, która znajduje się na kolumnie kierownicy.
3. Można też spróbować wymienić czytnik, ten plastikowy pierścień na stacyjce, jego funkcja polega na odczytaniu transpondera z klucza.
4. Jeśli wymieniamy puszke immo to musi być też wymieniony komp z tego samego zestawu no i klucze oczywiście też.
5. Hmm naprawa immo, ze starego immo wyciagamy pamieć 68hc05b6 motoroli ( w niej jest zapisany między innymi transponder z klucza) i wrzucamy do nowej puchy z innego lanosa. (sprawdzone osobiście na golfie III.)
6. usuwanie immo to już ostateczność, zakładamy emulator i mamy święty spokój
http://www.autotronika.pl...mmo-daewoo.html , podobny emulator
zastosowałem w mercu s 96
Tego się nistety obawiałem i dlatego zacząłem dyskusją.
w 96 r chciałem pozbyć się immo (emulować) ale jak stwierdzili ówcześni fachowcy mojego typu emulować się nie dało. Nie powiedziano mi dlaczego. Czy w obecnej chwili jest jakiś postęp w tej sprawie? Cena podanego emulatora jest niezwykle atrakcyjna tylko jak sprawdzić czy będzie przydatny. Czy jest możliwośc instalacji tego urządzenia w warunkach domowych, czy też trzeba korzystać ze specjalistów, specjalistycznego strojenia itp.
p1. szkoda, p.2i3 to oczywiste, p.4 - czyli każde immo to indywidualne i jedyne urządzenie - nie ma zamienników. p.5 - to przekracza moje możliwości. p.6 - jak opisałem. Pozdrawiam
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
dymek1416 [Usunięty]
Wysłany: 2013-01-18, 17:55
stan3, postęp jest duży i więcej możliwości. Musisz zadzwonić do gościa i powiedzieć jaki masz silnik komp i dobierze emulator. Jak wszystko uzgodnisz wysyłasz do gościa kompa i za dwa dni masz zrobione , podłączasz wszytko i działa itp. Samemu tego nie zrobisz. Każde puszka immo jest inna i nie zamienisz.