X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] demontaż pompy paliwa

Autor Wiadomość
stan3

Auto: Lanos 1.5 16 V-2000r
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 64
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2013-01-18, 16:52   [Lanos] demontaż pompy paliwa

chcę wymienić wkład w pompie paliwa KAFUS. Czy może ktoś podać procedurę wymiany. Starą pompę rozebrałem na tyle że widać wklad ale nie można go wyjąć. Zatrzaski są rozchylone, ciągnę za wężyki do góry i nic. OD dołu wyjąłem element wlotu paliwa. Co robię żle? Dzieki i pozdrawiam.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
pitersik74

Auto: Lanos SX 1,6 16V Sedan
Imie: Piotr
Pomógł: 77 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 770
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-01-18, 20:29   

zrób zdj na jakim etapie jesteś to ci się pomoże :piwo:
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-01-19, 10:15   

zrobiłeś źle, że kupiłeś sam wkład, po rozszczelnieniu pompa nie działa właściwie a żaden ze sprzedających nie raczy o tym informować :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 31
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2013-01-19, 10:45   

A co nie działa tam właściwie po rozbiórce? :myśli: Swoją rozbierałem, złożyłem i jakoś nie widzę żadnych negatywnych skutków.
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-01-19, 10:48   

PieTrzaK napisał/a:
A co nie działa tam właściwie po rozbiórce? :myśli: Swoją rozbierałem, złożyłem i jakoś nie widzę żadnych negatywnych skutków.


Wlasnie w jaki sposob pompa moze sie rozszczelnic?Przeciez skoro membrana zwrotna jest ok, i trafimy wkladem w te gumowe uszczelki (jeszcze tam takie ,,kapturki" badz cos w tym stylu jest,dokladnie nie pamietam,bo kawal czasu to robilem temu) i nie sa sparciale.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-01-19, 11:45   

chodzi o rozszczelnienie obudowy pompy, która później nie utrzymuje paliwa dla pompy jak jest mało paliwa w baku a wchodzisz w zakręt, wtedy silnik dostaje za mało paliwa i zaczyna rwać ;) nie chodziło mi o nieszczelność wkładu a obudowy



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-01-19, 11:50   

RIPER napisał/a:
chodzi o rozszczelnienie obudowy pompy, która później nie utrzymuje paliwa dla pompy jak jest mało paliwa w baku a wchodzisz w zakręt, wtedy silnik dostaje za mało paliwa i zaczyna rwać ;) nie chodziło mi o nieszczelność wkładu a obudowy


Ale Chodzi ci o urwanie tych zaczepow,ktore trzymaja wklad z obudowa? :myśli: Przeciez to tam na zatrzask jest i wybitnie szczelne to to nie jest.Wiadomo jak wyginasz obudowe srubokretem do zdjecia zatrzasku tak,ze az sie odksztalci to pozniej moga byc problemy.
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-01-19, 11:51   

chodzi mi o szczelność samej obudowy pompy, na wszelkie sposoby już to przerabiałem i problem powracał więc zalecam zakup całej pompy i problem napewno nie występuje ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-01-19, 11:57   

RIPER napisał/a:
chodzi mi o szczelność samej obudowy pompy, na wszelkie sposoby już to przerabiałem i problem powracał więc zalecam zakup całej pompy i problem napewno nie występuje ;)


Obudowa pompy- jedyne miejsca gdzie moze byc nieszczelna to dolna membrana albo jej gorna czesc,gdzie sa zatrzaski.
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-01-19, 12:14   

OlekBartek napisał/a:
albo jej gorna czesc,gdzie sa zatrzaski.



właśnie o szczelność tego miejsca mi chodzi :wink:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 32
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-01-19, 12:20   

RIPER napisał/a:
OlekBartek napisał/a:
albo jej gorna czesc,gdzie sa zatrzaski.



właśnie o szczelność tego miejsca mi chodzi :wink:


Nie pamietam dokladnie,ale szczelnosc tego miejsca raczej jest dosc umowna.Bo gdyby mialo tam byc sucho w 100% to by dali jakas uszczelke.A takto tylko jest pasowane plastik-plastik.
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-01-19, 12:26   

chodzi o utrzymanie paliwa w obudowie pompy żeby pompa na zakrętach miała co zaciągać przy małej ilości paliwa w baku ;) więc to musi być szczelne tamtędy nie tryska paliwo ;p



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
stan3

Auto: Lanos 1.5 16 V-2000r
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 64
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2013-01-19, 17:32   

pitersik74 napisał/a:
zrób zdj na jakim etapie jesteś to ci się pomoże :piwo:
[
 
 
pitersik74

Auto: Lanos SX 1,6 16V Sedan
Imie: Piotr
Pomógł: 77 razy
Wiek: 46
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 770
Skąd: Bochnia
Wysłany: 2013-01-19, 17:44   

Ja miałem troszkę inną pompę ale może ktoś z kolegów tutaj się wypowiadających podpowie jak wyciągnąć ten wkład zamiast pisać o rozszczelnieniu :piwo:
 
 
Tuseras

Auto: Lanos SE 1,5
Imie: Karol
Pomógł: 38 razy
Wiek: 25
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 751
Skąd: SZA
Wysłany: 2013-01-20, 01:46   

RIPER napisał/a:
chodzi o utrzymanie paliwa w obudowie pompy żeby pompa na zakrętach miała co zaciągać przy małej ilości paliwa w baku ;) więc to musi być szczelne tamtędy nie tryska paliwo ;p


Najprościej jak się da: można to jakoś uszczelnić ;) Szkoda płacić 120 za pompę, jak mój wkład działa igiełka (mierzyłem ciśnienie). Czym uszczelnić, żeby było ok, a nie "jadło" się z benzyną?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt