X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] 1.6 SX

Autor Wiadomość
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-01, 22:25   [Nubira I] 1.6 SX

Witam, mam wieeeelki problem...
otóż posiadam Nubirkę 1.6 sx z lpg z 98' roku.
Chodzi o to, iż odpalała zawsze na strzał.. Pewnego wieczoru jadąc do roboty, zatrzymałem się, by przetrzeć zewnętrzną szybę.. Wrzuciłem na luz, nie wyłączałem silnika.. Wróciłem do auta, jedynka, przejechałem 2 metry, chwilowo obroty spadły, zaświeciła się kontrolka CHECK.. Myślałem, że to nic takiego.. Nad ranem, po pracy, wsiadam do auta, przekręcam kluczyk.. Wszystkie diody świecą, a rozrusznik nie kręci.. Słychać tylko chwilowy syk pod maską..


I teraz moje pytanie, nie miał nikt tak może? Bo nie wiem co robić.. Czy samemu idzie usunąć usterkę, czy mechanik wita..



Pozdrawiam Nubirkowiczów!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-01, 22:28   

http://daewooforum.pl/temat26008.html



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-01, 22:30   

Zapomniałem dodać, iż robiłem myk ze spinaczem, wyszło 12, także normalne.


Również próbowałem odpalać na holu.. Odpalił, ale za którymś tam razem na 3ce.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-01, 22:38   

no to teraz zacznij od sprawdzenia rozrządu bo pewnie po odpalaniu na lince Ci przeskoczył :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-01, 22:39   

Jestem zielony, raczej pozostaje mechanik.. Chyba, że to nic trudnego?
Ostatnio zmieniony przez piks0n 2013-02-01, 22:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-01, 22:43   

trzeba rozebrać całą osłonę rozrządu i sprawdzić zgranie znaków wedle parametrów pomiędzy kołami wałków rozrządu i kołem walu :)




jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-01, 22:48   

Da się pod blokiem, czy muszę być w warsztacie, kanale?

Z góry dzięki,
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-02-01, 22:51   

da się pod blokiem, parę śrubek i koło :D



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
DARO71
DaRo

Auto: NUBIRA I
Imie: Dariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 154
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-02-02, 18:14   

na twoim miejscu sprawdź pierw kable z akumulatora i masę silnika ostatnio to samo miałem u mnie była kiepska masa teraz jest ok



Zapraszam - MGforum.pl
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-02, 19:48   

No właśnie też tak pomyślalem, bo w rozrządzie nie chce grzebać ;) A bez kanału dam jakoś radę sprawdzić kable do rozrusznika? Czy wszystko podpięte.

Jeszcze jedno? Jak sprawdzić tą cholerną masę? Bo próbowałem ostatnio, ale nie wychodziło raczej.
 
 
DARO71
DaRo

Auto: NUBIRA I
Imie: Dariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 154
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-02-03, 09:55   

sorki chodziło mi o kleme minusową wyczyść dobrze klemy i jak maż możliwość to naładuj do porządku akumulator a i napisz czy po przekręceniu stacyjki na rozruch co sie dzieje



Zapraszam - MGforum.pl
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-03, 10:43   

Tzn akumulator ładowałem 11 godzin odrazu i dalej nic. Jak przekręcam kluczyk, to rozrusznik nie kręci, słychać pod maską chwilowy syk. aa i jeszcze diody leciutko mniej świecą przez czas gdy przekręcam do końca, a w momencie świecą znowu tak samo.
 
 
Pietia(lania)
maniak tabaki


Auto: Renault Laguna III GT 2,0T
Imie: Piotr
Pomógł: 73 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 1103
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-02-03, 11:51   

kolego cos to wyglada na padniety aku , to ze ladowales bo 11h nic nie znaczy jak aku to trup ;-)

wyjmij go jeszcze raz zobacz czy ma odpowiedni poziom elektrolitu no i czy nie jest padniety

pozycz od kogos aku i zrob test ;-)



ogień i dym - wszystko co przed nami, to nieprzyjaciel ... :D

 
 
 
DARO71
DaRo

Auto: NUBIRA I
Imie: Dariusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 52
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 154
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-02-03, 12:22   

to raczej na pewno stawiam na rozrusznik . Zrób tak jak masz pomocnika to w trakcie rozruchu niech breszką postuka po nim może tylko szczotki przykleiło powinno pościć



Zapraszam - MGforum.pl
 
 
piks0n

Auto: Nubirka 1.6
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-05, 14:06   

Dodam, iż po przekręceniu kluczyka, słychać pstyk w bezpiecznikach pod maską, potem syk[chyba podaje paliwo] a potem taki zgrzyt cichy w tych jakby 4 grubych rzebrach nad silnikiem. [nie wiem jak to sie nazywa]
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt