X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Nubira II 2.0 Kombi dziurawy zbiornik paliwa

Autor Wiadomość
andy501
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-08, 22:36   [Nubira II] Nubira II 2.0 Kombi dziurawy zbiornik paliwa

Proszę o pomoc.
Prawdopodobnie przez uderzenie rozszczelnił się zbiornik paliwa, a dokładni zaczął przeciekać dosłownie po środku (penie uderzenie o krawężnik.
Czy jest możliwość załatania dziury?? Możecie polecić jakiś środek?? (Generalnie dziury nie widać, jest tylko lekkie wgłębienie więc sądzę że od napięcia metal się rozszerzył i puścił)
Czy takie łatanie nieszczelności wiąże się z całkowitym spuszczeniem paliwa i demontażem zbiornika? No i kolejne pytanie czy jest jakaś możliwość wypompowania paliwa?? Akurat niefartownie zatankowałem na full.
Pozdrawiam:
Andrzej
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
lanos 2000

Auto: lanos 1,6 16v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 150
Skąd: WWY
Wysłany: 2013-02-08, 23:02   

Szlauf w zbiornik i wyciągaj paliwko. Ja na twoim miejscu kupił bym używkie i wymienił cały zbiornik

[ Dodano: 2013-02-08, 23:11 ]
http://daewooforum.pl/temat53337.html
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 771 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7846
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-02-09, 10:17   

załączasz pompę paliwa podając swój plus na bezpiecznik pompy /zapłon wył/, zdejmujesz przewód wyjściowy z filtra i z niego /filtra/ przedłużając swoim leci do tego co tam masz. przewód do beczki oczywiście wcześniej, przed zasileniem pompy.
lanos 2000 napisał/a:
Ja na twoim miejscu kupił bym używkie i wymienił cały zbiornik
ja też jak używka w dobrym stanie.
zależy jaka i gdzie ta dziura u ciebie. bo można ją rozwiercić i śruba z nakrętką , dwie podkładki uszczelniające /olejo i pb odporne/ plus lep jakiś na gwint by nim nie ciekło. jak łączenie na szwie lub rozcięcie to wymiana. jak spuścisz to popatrz czy przerdzewiały nie jest w środku i na zewnątrz, bo może to farba puściła a ruda się wykruszyła.
są jakieś specyfiki do lepienia ale to chyba na krótko, bo trochę niebezpiecznie może być gdyby zawiodły. i paliwko zniknie.
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-02-09, 13:38   

rgre napisał/a:
bo można ją rozwiercić i śruba z nakrętką , dwie podkładki uszczelniające /olejo i pb odporne/ plus lep jakiś na gwint by nim nie ciekło.

Nieszczelnych zbiorników się NIE NAPRAWIA - pod żadnym pozorem. ( ubezpieczyciel nic nie wypłaci,przeglądu nie przejdzie.)
 
 
andy501
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-09, 16:24   

to w takim razie pozostaje tylko wymiana.
Macie może namiary gdzie najlepiej i najtaniej zdobyć bak?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt