X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] przycisk recylkulacji powietrrza w kabinie

Autor Wiadomość
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-09, 14:09   [Nubira II] przycisk recylkulacji powietrrza w kabinie

Tak jak w temacie... jak przycisk na panelu sterowania steruje klapką? to jest jakiś elektryczny siłownik? Czy łatwy jest do niego dostęp?
Dodam ze nie mam klimatronika tylko zwykłą manualna klime.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
crazy_kill
crazy_kill

Auto: NiSSaN Primera P12
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 144
Skąd: Huta Szklana
Wysłany: 2013-02-09, 14:32   

u mnie w legnzie jest tak;

przycisk daje tylko sygnal do pompki (takie cos) http://allegro.pl/pompa-p...2986870814.html
tam jest taki biale skorwy...stwo z jednej strony wkladane w dziurkę a z 2 c jest przymocowane do klapki cyrkulacji,(u mnie to bylo urwane,2 godziny klejilem,ostatecznie skret na srb. auto non-stop na chodzie bo jak wyl to leganza zamyka klapke automatycznie,w pozycji otwartej na zewnatrz,i uniemozliwia dotarcie do tej blaszki.

a dostac sie tam mozna demontujac oslone wentylatora ,3 srb dmuchawy i widzimy klapke :P tak jest u mnie :D
a w czym masz problem??

jak bys chcial to wymontowac to moim zdaniem prosze mnie poprawic jesli cos knoce :wgłowe:

ale trzeba wybebebeszyc caly zestaw wentylacyjny razem z deska :zły:



crazy_kill
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-09, 14:41   

crazy_kill napisał/a:
ua w czym masz problem??

:


Poprostu nie reaguje na przycisk....
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-02-09, 18:14   

rozbierz panel. sprawdź włącznik pod guzikiem czy kontaktuje-zwiera. ścieżki płytki drukowanej, może przełamana jest? steruje on tym elektrozaworem za pomocą tych żółtych /niebieskich ?/ kabelków.

na nich powinna zaświecić się żaróweczka. elektrozawór steruje dopływem / odpływem de facto powietrza bo to podciśnienie i zasysa / powietrza do siłownika podciśnieniowego przy nagrzewnicy otwierającego klapkę w nagrzewnicy. siłownik być może będzie widać po zdjęciu schowka, u mnie zdaje się że widać i bez zdejmowania ale lepiej zdjąć by zobaczyć kolor przewodu ciśnieniowego na siłowniku... chyba ten biały słupek, z niego powinno być wyjście na siłownik. ma zasysać przez niego powietrze z siłownika. http://daewooforum.pl/temat55264-15.html
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-11, 18:21   

rgre napisał/a:
rozbierz panel. sprawdź włącznik pod guzikiem czy kontaktuje-zwiera.

Czy jeśli zapala się podświetlenie na przycisku to znaczy ,że kontaktuje?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-02-11, 19:18   

Cytat:
Czy jeśli zapala się podświetlenie na przycisku to znaczy ,że kontaktuje?
tak. świecąca dioda led ma zasilanie jak elektromagnes. czyli można teraz założyć że i on dostaje zasilanie. jeśli kierunki nawiewu działają, to dobierz się do siłownika za schowkiem.



i czy tym białym przewodem zasysa się powietrze.

[ Dodano: 2013-02-11, 19:21 ]
te siłowniki to naprawdę silne urządzenia, także nie przytnij palucha :D
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-11, 19:56   

[quote="rgre"]
Cytat:
. jeśli kierunki nawiewu działają, to dobierz się do siłownika za schowkiem.

i czy tym białym przewodem zasysa się powietrze.

[ Dodano: 2013-02-11, 19:21 ]
te siłowniki to naprawdę silne urządzenia, także nie przytnij palucha :D


Raz na kilka przyciśnieć załączy recylkulację a po wyłąceniu długo trzyma. Czy to może być uszkodzony zawór? Szczerze mówiąc przeraża mnie demontaż schowka zimą.. brrr wolałbym aby uszkodzony był panel sterowania... jak to zdiagnozowac?
 
 
crazy_kill
crazy_kill

Auto: NiSSaN Primera P12
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 144
Skąd: Huta Szklana
Wysłany: 2013-02-11, 21:10   

tak jak u mnie jak odkrecisz dmuchawe to zobaczysz wszystko jak dziala lub nie :P

jak mi sie wydaje to dmuchawa jest centralnie pod klapka :D



crazy_kill
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-11, 21:20   

crazy_kill napisał/a:
tak jak u mnie jak odkrecisz dmuchawe to zobaczysz wszystko jak dziala lub nie :P

jak mi sie wydaje to dmuchawa jest centralnie pod klapka :D


tzn miałeś taki sam objaw? czy chcesz mnie przestraszyć?
 
 
crazy_kill
crazy_kill

Auto: NiSSaN Primera P12
Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 144
Skąd: Huta Szklana
Wysłany: 2013-02-11, 21:40   

mnie sie urwal ten zypcyk od klapki i musialem zdjac obudowe dmuchawy,i odkrecic dmuchawe ,potem wlaczasz samochodzik,wkladasz glowe pod schowek,szukasz po omacku wl cyrkulacji i widzisz jak silownik zamyka klapke



crazy_kill
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-02-12, 07:48   

alex1963 napisał/a:
Raz na kilka przyciśnieć załączy recylkulację a po wyłąceniu długo trzyma. Czy to może być uszkodzony zawór?
jeśli z przycisku załącza jak chce /i zaświeca/ to rozbieraj panel. jak za każdym razem włącza to niekoniecznie. w panelu jest cienka i wąska płytka na której siedzi włącznik. często się ona łamie, jak to się ma do wychodzącego napięcia nie pamiętam. bo zasilać diodę we włączniku może, ale zaworu poprzez kabelki już nie.
Cytat:
Szczerze mówiąc przeraża mnie demontaż schowka zimą.. brrr wolałbym aby uszkodzony był panel sterowania...
nic trudnego odkręcić schowek w środku samochodu /chyba ze 6 śrubek/. panel ma tylko jeden problem, trzeba zdjąć ramkę w całości nie łamiąc jej. u mnie trzeba wyjąć radio / bo na samej górze i leci bez kieszeni w dół / i ten mały schowek w panelu.
crazy_kill napisał/a:
mnie sie urwal ten zypcyk od klapki
wtedy jest większy ból, bo by coś sensownie doczepić /dźwignie ?/ do klapki trzeba by klapkę na zewnątrz chyba mieć.
jak się załączy recylkulacja to słychać głośniej wentylator ? przełącza na powietrze z wewnątrz odsłaniając wentylator to i w środku głośniej pracuje dmuchawa /a szybki parują :zły: ?/. syczy coś z panelu ? przy przełączaniu kierunków nawiewu u mnie syczy nim całkiem przełączy / wprawdzie nie ten zawór -on nie syczy tylko przełącznik od pokrętła/ może wężyk spadł ? a może jest zagięty ?
ten czarny prawie okrągły dynks ze słupkami z podanego tematu - przełącznik podciśnień - od pokrętła też pęka i puszcza bokiem, ale i kierunki dmuchania pewnie by wtedy szwankowały.
pewnie będziesz musiał i tak systematycznie sprawdzać elementy.
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-12, 18:11   

rgre napisał/a:
syczy coś z panelu ? przy przełączaniu kierunków nawiewu u mnie syczy nim całkiem przełączy / wprawdzie nie ten zawór -on nie syczy tylko przełącznik od pokrętła/ może wężyk spadł ? a może jest zagięty ?


kierunki nawiewu zmieniają sie bez problemu, nic nie syczy tylko ten cholerny przełącznik recylkulacji załączaa się raz na 10 i nie da się już wyłączyc aż do wyłączenia silnika.. W sobotę wezmę sie za rozbieranie jak jeszcze jest widno, bo teraz po ciemku to nie robota ... Tak sie zastanawiam ale uszkodzenie siłownika to chyba rzadkość... stawiam raczej na panel sterujący...
 
 
adaskokruszyna


Auto: Chrysler Neon / Daewoo Leganza
Imie: Adam
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 209
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2013-02-12, 18:26   

zadam moze głupie pytanie ale ja wcale nie używam tego przycisku recyrkulacji cały czas mam obieg zewnętrzny. W jakich sytuacjach go tak często używasz??
 
 
 
alex1963

Auto: Nubira II 1,6 SX satine beuge
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 58
Wysłany: 2013-02-12, 18:51   

adaskokruszyna napisał/a:
zadam moze głupie pytanie ale ja wcale nie używam tego przycisku recyrkulacji cały czas mam obieg zewnętrzny. W jakich sytuacjach go tak często używasz??

wtedy gdy chcę zwiekszyć temp pzbywania sie szrnu ub zaparwania na szybach a także w krkach jak i na drgach z kurzem, a pza tym ubie jak wszystko w aucie dziala Tak mam ...
 
 
adaskokruszyna


Auto: Chrysler Neon / Daewoo Leganza
Imie: Adam
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 209
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 2013-02-12, 19:00   

ok rozumiem. u mnie jak zamkne obieg to migiem wszystko paruje w tych pogodach wiec zawsze mam na otwartym ;p
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt