Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam, jakiś czas temu zakładałem temat o kupnie auta do 4 tys. Wszyscy jednoznacznie stwierdzili, że w tej cenie kupię złom Pisałem, że udało mi się znaleźć Espero.
Trochę historii:
Natknąłem się na niego na allegro, opis jak zwykle - stan igła, bez rdzy itp. No i przebieg 107 tys. wtedy był. Trochę dziwne mi się to wydawało, bo jak espero bez rdzy no ale chwyciłem za tel i umówiłem się na oględziny, nic nie miałem do stracenia. Nie było daleko (jakieś 160 km), więc na drugi dzień pojechaliśmy z tatą. No i na miejscu rzeczywiście mnie trochę zatkało, bo nie przypuszczałem że auto może być jeszcze w takim stanie. Progi zdrowe, na drzwiach kierowcy niegroźne ogniska rdzy. Jak się okazało, samochód pochodzi z Agencji Mienia Wojskowego z Warszawy (mam fakturę), więc chyba stąd ten niski przebieg. No i tak znalazł się u mnie.
Na początek oczywiście zalany olejem Elf Competition STI 10W-40, do tego wymiana kompletnego rozrządu i założenie LPG.
Marka / Model - Daewoo Espero
Pojemność silnika - 1.5
Liczba koni - 90
Rocznik - 1998
Kolor - niebieski 22L
Modyfikacje (jeżeli są)
Styling - narazie brak.
Tuning Mechaniczny - elpidżi
Wnętrze - dołożone zamykanie z pilota + otwieranie bagażnika, zamontowany ściemniacz oświetlenia.
Car Audio - Radio Pioneer DEH2800MP + jakieś głośniki Magnata, CB radio Onwa Mk3 + antena President Florida.
Zawieszenie / Hamulce - seria.
Plany - Utrzymać w jak najlepszym stanie chciałbym dołożyć moduł komfortu, narazie jest w fazie projektowania, bo chcę zrobić go sobie sam. Może jakieś alufelgi się pojawią, ale to czas pokaże. Jak się ociepli, to na pewno pójdzie na konserwację.
Trochę fotek:
Oczywiście o wszelkich zmianach będę na bieżąco informował
serwus
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
lesiu1990xd Grupa Bełchatowska
Auto: Fiat Stilo 1.2
Imie: Tomasz
Wiek: 30 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 2213 Skąd: Bełchatów EBE
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
Mario85
Auto: Daewoo Espero 1.5 GLX
Wiek: 35 Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 29 Skąd: Chorzów
Wysłany: 2013-02-18, 22:23
Raz jeszcze gratuluję wyboru. Ładnie się prezentuje.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
michasw Espero pałer
Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 869 Skąd: TKA
Wysłany: 2013-02-19, 13:24
Dzięki wszystkim
Wczoraj poprawiłem mu trochę wzrok - do świateł mijania dostał Osram Nightbreaker + Philips Blue Vision do postojówek - wreszcie jest widno w nocy
serwus
michasw Espero pałer
Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 869 Skąd: TKA
Wysłany: 2013-02-21, 22:56
Witam
Ruszyły prace nad mpdułem komfortu - dokładnie follow me home. Już mam napisany gotowy program do procka i przetestowany na płytce testowej evb także jest wersja prototypowa. Jutro postaram się wrzucić filmik.
Pzdr
serwus
Magmastycznie [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-22, 00:22
szerokości..... miałem taki sam aku... długo trzyma...
znowu wspomnienia mam z moim srebrnym rumakiem..
michasw Espero pałer
Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 869 Skąd: TKA
Wysłany: 2013-02-22, 12:27
Dzięki Magmastycznie
A dzisiaj przyszedł nowy mieszek zmiany biegów
A tak wygląda w samochodzie:
I obiecany filmik modułu komfortu. Zamysł jest taki: Przycisk 1 odpowiada przyciskowi zamykania na pilocie, przycisk 2 przyciskowi otwierania, a przycisk 3 sygnałowi świateł wstecznych. Dioda 1 to halogeny, a dioda 2 postojówki.
Jeśli raz jest wciśnięty przycisk otwierania/zamykania następuje odliczanie ok. 1 s, jeśli w tym czasie zostanie wciśnięty ponownie przycisk otwierania/zamykania, to zaświecają się postojówki i halogeny, a jeśli nie, to same postojówki.
W przyszłym tyg. prawdopodobnie kupię elementy i zmontuję w płytce stykowej i zobaczę jak działa
Tak działa z żarówką H4 teraz już nic tylko trawić płytkę i lutować
serwus
michasw Espero pałer
Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 869 Skąd: TKA
Wysłany: 2013-05-11, 11:29
Witam
Ostatnio Esperak dostał światła do jazdy dziennej. Jakiś miesiąc temu, ale nie było kiedy zrobić fotek oczywiście Tak się prezentują:
Wpadłem też na pomysł zrobienia sobie emulatora sondy lambda, bo mam instalkę LPG I gen. na śrubę i wiadomo jak to jest, czasem łapie checka. Zaprojektowałem więc mały układzik, który działa tak, że podczas jazdy na benzynie sygnał z sondy idzie prosto do ECU, natomiast po przełączeniu na gaz jest podawane napięcie 780 mV. Dzieki temu problem z checkiem znikł Tak wygląda płytka:
Gdyby ktoś był bliżej zainteresowany, to mogę podrzucić schematy, ewentualnie zrobić na zamówienie
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
michasw Espero pałer
Auto: Espero 1.5
Imie: Michał
Wiek: 29 Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 869 Skąd: TKA
Wysłany: 2013-05-14, 11:57
Dzięki naprawdę polecam każdemu, nie trzeba myśleć o światełkach
serwus
maykey
Auto: Espero
Imie: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 14 Sie 2012 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-20, 22:25
Jest przepiękna to naprawdę rzadki kolorek a zarazem mój ulubiony.. Na pewno będzie służyć moja właśnie wróciła z wycieczki 1300km i zero grymasów i jeśli wiesz gdzie dostane taką zakrywkę jaką masz w tej osłonie filtra powietrza to będę wdzięczny za info bo moja wisi na gumce a co do tych świateł to nie byłem przekonany ale teraz gdy to zobaczyłem na esperynce to stwierdzam, że całkiem fajnie się prezentuje i chyba pójdę Twoimi śladami