X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] co raz mniej na pełnym baku...

Autor Wiadomość
radzio8409


Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 368
Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2013-02-27, 18:10   [Lanos] co raz mniej na pełnym baku...

jak w temacie , mam pytanko , co może być przyczyną spalania jak cholera ?
lanos spalał mi ok 10,5 L gazu na 100km a od paru dni spalanie wzrosło do 12-14L na setkę.
dodam że nie katuję go do tzw odcięcia , jeżdżę chyba normalnie , zmiany biegów są przy około 3000 obr./min.
Świece , przewody , filtry wymienione były 6tyś km temu.
Nie strzela , nie szarpie , a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
na benzynie obroty są normalne.
Czy to może być wina parownika ? ( psuje się,lub już się zepsuł? )
dziś na 23,8L gazu zrobiłem równe 197km i szczęka mi opadła.
zachodzę w głowe co to może być??



Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
Ostatnio zmieniony przez radzio8409 2013-02-28, 08:37, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-27, 19:44   

radzio8409 napisał/a:
a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
czyli na wstępie regulacja lub czyszczenie parownika. Płyn chłodniczy w normie?
 
 
radzio8409


Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 368
Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2013-02-27, 19:57   

gazniczek napisał/a:
radzio8409 napisał/a:
a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
czyli na wstępie regulacja lub czyszczenie parownika. Płyn chłodniczy w normie?



płyn chłodniczy ok , jest jak być powinno.
Regulacja LPG - jak na przejechane 34tyś km przejechanych to będzie 1 regulacja za mojej kadencji.
Czyszczenie parwnika - czyli regeneracja ? pytam bo jestem zielony w tematach LPG



Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
 
 
 
KamilM


Auto: Astra H 1,9 kombi
Pomógł: 22 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Lip 2012
Posty: 604
Skąd: Płock
Wysłany: 2013-02-27, 20:33   

jak już to rozbierasz, to lepiej środek wymienić. Co tam wyczyścisz? Membrany? Te zazwyczaj twardnieją i nie pracują jak należy. Według mnie, od razu zregenerować. Później jechać na regulację.
 
 
Gość

Wysłany: 2013-02-27, 23:41   

radzio8409,
Brak Tagu! Kliknij tutaj aby dowiedzieć się jak go uzpełnić.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt