Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 368 Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2013-02-27, 18:10 [Lanos] co raz mniej na pełnym baku...
jak w temacie , mam pytanko , co może być przyczyną spalania jak cholera ?
lanos spalał mi ok 10,5 L gazu na 100km a od paru dni spalanie wzrosło do 12-14L na setkę.
dodam że nie katuję go do tzw odcięcia , jeżdżę chyba normalnie , zmiany biegów są przy około 3000 obr./min.
Świece , przewody , filtry wymienione były 6tyś km temu.
Nie strzela , nie szarpie , a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
na benzynie obroty są normalne.
Czy to może być wina parownika ? ( psuje się,lub już się zepsuł? )
dziś na 23,8L gazu zrobiłem równe 197km i szczęka mi opadła.
zachodzę w głowe co to może być??
Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
Ostatnio zmieniony przez radzio8409 2013-02-28, 08:37, w całości zmieniany 4 razy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-27, 19:44
radzio8409 napisał/a:
a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
czyli na wstępie regulacja lub czyszczenie parownika. Płyn chłodniczy w normie?
radzio8409
Auto: Golf 3 + Nitro (holenderskie)
Imie: Radek Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 368 Skąd: EL i EPD
Wysłany: 2013-02-27, 19:57
gazniczek napisał/a:
radzio8409 napisał/a:
a na dodatek na gazie obroty na luzie spadły do 550-600 obr.
czyli na wstępie regulacja lub czyszczenie parownika. Płyn chłodniczy w normie?
płyn chłodniczy ok , jest jak być powinno.
Regulacja LPG - jak na przejechane 34tyś km przejechanych to będzie 1 regulacja za mojej kadencji.
Czyszczenie parwnika - czyli regeneracja ? pytam bo jestem zielony w tematach LPG
Nie że nie lubię małych silników.
Ja po prostu nie ufam silnikowi który ma mniejszą pojemność niż mój czajnik ...
KamilM
Auto: Astra H 1,9 kombi Pomógł: 22 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Lip 2012 Posty: 604 Skąd: Płock
Wysłany: 2013-02-27, 20:33
jak już to rozbierasz, to lepiej środek wymienić. Co tam wyczyścisz? Membrany? Te zazwyczaj twardnieją i nie pracują jak należy. Według mnie, od razu zregenerować. Później jechać na regulację.