X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Falowanie obrotów szarpanie gaśnięcie na biegu jało

Autor Wiadomość
vvojtek

Auto: matiz
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-02-28, 19:16   [Matiz] Falowanie obrotów szarpanie gaśnięcie na biegu jało

Witam po remoncie silnika przy którym konieczny był demontaż aparatu zapłonowego nie mogę się pozbyć objawów wymienionych w temacie po ustawieniu zapłonu lampą było idealnie po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem wraca szarpie jak zmieniam bieg na wyższy i przyspieszam

macie pomysł jak rozwiązać ten problem ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Lamo

Auto: Matiz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 161
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2013-02-28, 23:47   

Miałem ostatnio podobne objawy, okazało sie że jeden z kabli WN był uszkodzony.
 
 
Cin

Auto: Matiz
Imie: Radek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 186
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2013-03-02, 18:12   

Na początku sprawdź części zapłonu - kable, kopułka, palec, świece. Jeżeli tutaj wszystko jest w porządku to spróbuj zresetować kompa i zaprogramować obroty biegu jałowego. Sprawdź też silniczek krokowy, czy nie jest obsyfiony nagarem.

A tak poza tym to po remoncie ten silniczek będze trochę świrował przez jakiś czas. U mnie wszystko zaczęło ładnie chodzić po około 1500km. Do tego czasu nie piłuj samochodu ;)
 
 
 
vvojtek

Auto: matiz
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-03-16, 14:31   

na drugi dzien dałem auto do mechanika podpiął kompa ustawił zapłon wszystko było idealnie a kilka dni temu problem powrócił dokładnie to samo / jesli chodzi o ukł zapłon. wszystko dokładnie wyczyściłem silniczek k. też / komp pokazał tylko 1 błąd sonda lambda

co dalej :niewiem:
 
 
Cin

Auto: Matiz
Imie: Radek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 186
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2013-03-16, 16:27   

Wykręć sondę, obejrzyj jej kostkę i kable, czy nie są uszkodzone. Następnie oczyść ją z nagaru, aby udrożnić wloty spalin. Możesz przepłukać ją benzyną, poczekać aż wyschnie i wkręcić z powrotem.
Jeżeli problem nie ustąpi to multimetrem sprawdź napięcie na kostce wychodzącej z sondy. Po nagrzaniu silnika powinno skakać od 0,8 do 1,2 Volta (jeżeli się mylę, poprawcie mnie) w zależności od dodawania gazu. Jeżeli napięcie nie reaguje na obroty - sonda stoi. Nie działa i można ją wyrzucić.

Ja u siebie miałem problem z sondą - wystarczyło ją wyczyścić, bo nagar zakleił otwory wlotowe i nie pobierała spalin.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
vvojtek

Auto: matiz
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-05-26, 12:31   

byłem u mechanika po raz kolejny mniej więcej 2 tyg po napisaniu ostatniego postu jeszcze raz rozkręcił aparat zapłonowy dodatkowo silniczek krokowy wyczyścił ustawił zapłon i znów identyczny schemat było idealnie przez ok 2 tyg a później z dnia na dzień coraz gorzej szarpanie gaśnięcie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wrzuceniu biegu na luz natomiast wczoraj nie dało się już przekroczyć 70 km/h i ostatecznie zgasł w czasie jazdy i nie udało się go ponownie uruchomić nawet na po-pych

ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz po tym jak zgasł ostatecznie jeśli przy próbie odpalania wcisnę gaz to w ogóle nie chce kręcić jak zdejmę nogę z gazu to kreci ale i tak nie odpala

aparat zapłonowy :niewiem:
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-05-26, 13:03   

Przyczyn może być wiele. Tym bardziej że silnik remontowałeś.
Uważam że należy KOMPLEKSOWO sprawdzić wszystko.
Począwszy od silnika kończąc na instalacji . Jednym słowem wszystko. Cudów nie ma i usterka lub błąd musi się ujawnić. ( przy założeniu że trafi do kompetentnego mechanika )
 
 
Roger_Vip


Auto: Daewoo Matiz
Imie: Grzegorz
Pomógł: 144 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 2037
Wysłany: 2013-05-26, 14:26   

Kolega Stefan ma absolutną rację!

Spaprali robotę i tyle! Szukać, a się znajdzie, teraz nie można jasno wskazać na daną rzecz!
 
 
vvojtek

Auto: matiz
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 4
Wysłany: 2013-05-30, 13:37   

kolega mechanik rozwiązał przyczynę wyżej opisanych problemów; o to ona
 
 
Cypis65
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-30, 11:11   

Wojtku, mam to samo z moim Matizem. Co to za część?
Wymieniłem już połowę części w moim samochodzie, nadal są problemy, a mechanikom kończą się pomysły co by jeszcze wymienić... Pozdrawiam!
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3107
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-06-30, 11:24   

z tego co widzę, to jest bodaj połączenie wałka rozrządu z aparatem zapłonowym



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt