X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] praca silnika

Autor Wiadomość
michalek0893

Auto: lanos 1,5 16V
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 13
Wysłany: 2013-02-28, 20:14   [Lanos] praca silnika

Witam Samochód stał 2 dni bez uruchamiania po otpaleniu nie chce wejść powyżej 2 tys obrotów (dławi się) strzela z wydechu, zaświeciła sie lampka check. Silnik równo pracuje na wolnych obrotach. Parę dni wcześniej zerwało mi klin na dolnym kole rozrządu ale zostało to zrobione i samochód normalnie pracował. Po zczytaniu błędów wyszło że jest błąd 13 , 53 , 63. Może ma ktoś jakies sugestie czym jest spowodowana taka praca silnika.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
lanos 2000

Auto: lanos 1,6 16v
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 150
Skąd: WWY
Wysłany: 2013-02-28, 22:13   

13 - Sonda lambda Napięcie z sondy lambda w granicach 340-550 mV
53 - Moduł ECM Usterka w układzie immobilizera
63 - Styk B modułu ECM Zwarcie do masy
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-02-28, 22:37   

michalek0893 napisał/a:
Parę dni wcześniej zerwało mi klin na dolnym kole rozrządu ale zostało to zrobione i samochód normalnie pracował.
sprawdź ponownie ustawienie rozrządu, znaki kontra położenie pierwszego tłoka.
odłącz sondę na próbę.
głowica była zdejmowana ? masy nad i w okolicach rozrusznika. te błędy mogą być związane z brakiem lub luźną masą.
lub po prostu sypie się sonda, immobilizer i cewka. naraz :szok: . dlatego instalację sprawdź.
 
 
Krzychu_Polowin


Auto: Golf Mk II 1.6TD GTD 70km
Imie: Krzychu
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 778
Skąd: DZL, DJ ,DJE, DW
Wysłany: 2013-02-28, 22:37   

Ja był sprawdził bezpieczniki w kabinie i kostkę od immobilizera która znajduje się pod kolumną kierowniczą.Odepnij te kostki i pryśnij jakimś środkiem penetrujący tylko nie WD40. A co do tych styków mas posprawdzaj je być może gdzieś są zaśniedziałe a strzela dlatego że być może masz za ubogą lub bogatą mieszankę .



Zapraszamy do like'owania Krzychu & Kacper Ekipa " Stodoła Garage " :D
https://www.facebook.com/...18296216?ref=hl
 
 
 
michalek0893

Auto: lanos 1,5 16V
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 13
Wysłany: 2013-03-01, 07:10   

Rozrząd jest dobrze ustawiony , gdy silnik pracuje i sie odepnie sondę nie ma żadnej reakcji (powinnio się cos zmienić?) . Głowica nie była ściągana , żadne masy też nie były odpinane.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-03-01, 07:58   

michalek0893 napisał/a:
Rozrząd jest dobrze ustawiony
jak jesteś pewny, zawory nie dostały od tłoków ? kompresja ok ? tylko koło pasowe zerwało ? czy zębate paska rozrządu też ?
michalek0893 napisał/a:
gdy silnik pracuje i sie odepnie sondę nie ma żadnej reakcji (powinnio się cos zmienić?)
gdy brak podejrzanego czujnika, silnik przejdzie w tryb awaryjny a przynajmniej niesprawna sonda lambda wtedy nie bruździ.
to tak jak Krzychu_Polowin, napisał, immo sprawdź. kontrolka gaśnie ?
masy też mimo wszystko. masz kilka błędów naraz , reset robiłeś ? programowanie, ponowny odczyt i te same błędy wychodzą ? niedawno sam reset komputera pomógł mi w przypadku zbyt wysokich obrotów. można spróbować.
63 to związane ze sterowaniem cewką z komputera. podmiana jak masz możliwość, kabelkologia do cewki ? świece+przewody WN ?
zajrzyj pod fotel pasażera, powinien być tam komputer. i powinien być suchy, wtyczki również.
mnie ostatnio centralny zwariował od wilgoci, toteż szukaj i na tę okoliczność.

masz czujnik położenia wału przy kole pasowym z koronką ? wszystko tam w porządku ? było tam kręcone bo ten klin, a to koło "steruje" iskrą za pomocą czujnika. drobne nieprawidłowości i iskra może ginąć. tu odległości mają znaczenie. czujnik nie dostał od koła ? wtyczka czujnika ?

[ Dodano: 2013-03-01, 08:09 ]
lpg posiadasz ?
 
 
michalek0893

Auto: lanos 1,5 16V
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 13
Wysłany: 2013-03-01, 15:46   

Raczej zawory w przadku bo samochod po naprawie jeździł narmalnie nic nadzwyczajnego się nie działo. Dopiero jak samochód stał dwa dni po odpaleniu przestał sie wkręcac w obroty . Świece i przewody niedawno wymienialem. Czujnik położenia wału podmieniałem i było to samo. chyba błąd imoblilaizera nie ma zwiasku z taka praca silnika bo był on napewno wcześniej. Reser robiłem i nic nie pomógł. Cewki do podmiany nie mam mam skąd nawet wziąść. LPG posiadam ale nie używam. Dodam że problem rozwiązany znaczy rozwiazał sie sam od siebie pomymyslałem jeszcze o tym że moze wydech przytkany odkręcilem go zresetowałem kompa i zaczą działać skręciłem wszystko i jest ok . Nie wiem czy wydech miał cos do tego czy kolejny reset ale wszystkie błedy sie skasowały.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt