Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wkoncu dopiołem swego i stałem sie posiadaczem mojej Leganzy
troche o niej :
Marka / Model - Daewoo Leganza
Pojemność silnika - 1998
Liczba koni - 133+++
Rocznik - 1998
Modyfikacje:
Styling - felgi , szyba tył
Tuning Mechaniczny - strumienica i troche innych spraw by jezdziło szybciej
Wnętrze - Brak
Car Audio - Radio dotykowe Pionier oraz znacznie lepsze głosniki
Zawieszenie / Hamulce - Standard
silnik - zrobiony remont silnika , EGZ zablokowany , gaz BRC
zawieszenie - nowe ale seria bo nie chce tracic wygody
koła - felgi 17' ET36 (AUDI TT CMS ) przód 215/45/17 tył 225/45/17 Nokian (dobrze sie kleją na zakretach )
Audio - radio pioneer AVH-P3100DVD glosniki tył półka JBL , dzwi seria , tretery magnat (byla tuba i wmacniacz ale jest wymontowany wiec go tu nie uwzgledniam )
zewnatrz - szyba tylnia przyciemniona BLACKDARK z certifikatem , usuniete napisy z klaty daewoo i leganza , chromowane ramki rejestracji , czerwone zaciski .
[ Dodano: 2013-03-07, 22:12 ]
a zdjecia beda jak bedzie ladna pogoda !
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Powiem tak po 6 miesiącach posiadania leganzy jestem w niej coraz bardziej zakochany mimo dużych wydatków już z nią związanych , i zastanawiam się nad generalnym remontem silnika lub wymianą tylko na co zęby pojeździło długo i z dusza ? może jakieś porady ? Czekam
no zastanawiam się nad stateczna wersja 2.0 lub trochę wariatem z 2,5 v6 z viki (plany przyszłościowe aż zajedzie się ten motor ) tylko koszt takiej zabawy to jak by to powiedzieć około wartości legi bo sam nie mam możliwości się podjęcia Swap'a ponieważ nie znam się na tym na tyle po drugie brak miejsca by to zrobić ... jak na razie śmiga i to ładnie coś tam klepie mi w silniku czasem ale jeździ i kopa ma ładnego a czasu na pojechanie do jakiegoś magika silnikowego brak ... w sobote SPOT to zrobie kilka fotek i dodam