Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam !
Chciałbym zamontować w Lanosie zegary z obrotomierzem i zegarek cyfrowy i właśnie tutaj rodzi się moje pytanie..Mianowicie chodzi mi o demontarz obudowy licznika...chodzi mi o tą część..
Czy ta obudowa montowana jest na jakieś zatrzaski ?
Ogólnie chodzi mi o to jak zdemontować tą obudowe???...co trzeba odkręcić, itp....
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
tomi12316 Grupa Mazowiecka KaRmEl kat. B--C/E
Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek Pomógł: 95 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 1914 Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-03-18, 17:40
mataysen1994, bylo na forum ...
musisz caly srodek odrecic tj.. ramka U radio panel nawiewu...
potem po lewo masz regulacja swiatel na wcisk (podwadz) masz 2 sruby..
nad zegarami masz 2 sruby.. i jak wyjmiesz caly srodek to tez 2 sruby... razem masz 9 srub do odrecenia..
[ Dodano: 2013-03-18, 17:41 ]
1.Wysuń uchwyt na napoje.
2.Demontujesz oprawkę radia(taką w kształcie litery "U".Szarpnij ją do siebie,uważaj na spinki,lubią się zgubić)
3.Odkręcasz 2 wkręty mocujące radio(i wysuwasz je,nie musisz odłączać kostek zasilania-nie stracisz ustawień)
4.Odkręcasz 2 wkręty mocujące zestaw sterowania nawiewem(zestaw kładziesz na radio ew.niech sobie luźno wisi).
5.Odkręcasz 2 wkręty mocowania deski
6.Odkręcasz dwie śrubki daszka zegarów.
7.Odłączasz kostki podłączenia wył.przeciwmgielnego,zegarka i awaryjnych
8.Demontujesz zespół regulacji ustawienia wysokości świateł(możesz go wypchnąć od wew.str. lub podważyć płaskim wkrętakiem) .
9.Odkręcasz 2 wkręty(deski).
10.Demontujesz deskę,maskownicę(czy jak ją tam zwał).Zespół licznika masz przed sobą.
11.Odkręcasz 4 wkręty mocujące zegary,wysuwasz je do siebie(musisz odłączyć wtyczki-3 szt,które są podłączone do zegarów.Z tym możesz mieć problem bo jest tam mało miejsca na dłoń,ale jak przechylisz górę zegarów do siebie to zobaczysz co i jak,na środku wtyczek jest zabezpieczenie,wystarczy nacisnąć i wypchnąć wtyczkę).
12.Wyciągasz zegary.
13.Oprawki żarówek wykręcasz o ok 1/8 obr.w kier.przeciwnym do ruchu wskazówek zegara.
14.Wymieniasz żarówki ew.zdejmujesz stare zielone gumki i zastępujesz je w innym kolorze.
15.Podłączasz kostki zegarów i cieszysz się(lub nie) zmianą podświetlenia.
16.Montaż w odwrotnej kolejności(lub bardzo podobnej).