Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: TicoPOWER
Imie: Seboo
Wiek: 32 Dołączył: 18 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: czy gdzie mieszkam ?
Wysłany: 2013-04-12, 17:10
ziolas napisał/a:
kubełki będą?
tak ale nie teraz
[ Dodano: 2013-04-12, 18:11 ]
ArturTRN napisał/a:
I do tego turbo !
Jeśli silnik od matiza jest p&p pod łąpy tico to może powstanie killer klasy do 1400 ale to odległe plany
[ Dodano: 2013-04-12, 18:23 ]
DoLeCk napisał/a:
Dragowe Tico będzie
Wersja UltraLight!
cel początkowy był 550kg ale nie ma szans, niestety. Ogółem zchodzimy z wagi oporowo. (aczkolwiek z uwagą by nie spowodować gibania się budy na lewo i prawo )
"Tuning" samochodów nie tuningowalnych- By Wilczento&Seboo in da Stworek Garage - napisz na pw albo przekręć na numer 666-039-376 ! Zapraszamy!
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Najtaniej nie znaczy najlepiej, chyba, że po znajomości to co innego
Żeby Ci się to pudełko kiedyś nie rozleciało jak tak oszczędzasz na bezpieczeństwie którego i tak nie ma w Tico
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
Tomartin
Auto: Tico
Imie: Marcin
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 203 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-14, 22:10
Projekt ciekawy, ale właśnie jak kolega wyżej wspomniał, myślisz coś o bezpieczeństwie? Nie będzie go chyba wcale
Projekt ciekawy, ale właśnie jak kolega wyżej wspomniał, myślisz coś o bezpieczeństwie? Nie będzie go chyba wcale
Klatka do środka, nawet nie homologowana i bezpieczeństwo będzie większe niż w każdym Tico
Tomartin
Auto: Tico
Imie: Marcin
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 203 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-04-15, 10:44
Może masz troche racji, jednak ja drzwi z przodu zostawił bym zwykłe, jednak bezpieczniej jak Cie ktoś w bok strzeli, moim zdaniem więcej wytrzymają. No nic zobaczymy co kolega wymodzi. Swoją drogą ciekaw jestem ile waży w tej chwili
No i wtedy jakby zachodziła na bok tzn były by też rurki boczne wtedy można wymieniać drzwi na lżejsze
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
seboo991 Chochlik z Korei
Auto: TicoPOWER
Imie: Seboo
Wiek: 32 Dołączył: 18 Mar 2013 Posty: 346 Skąd: czy gdzie mieszkam ?
Wysłany: 2013-04-15, 17:47
Panowie panowie zgodnie z wymogami na BK (badanie kontrolne) na każdej amatorskiej imprezie drzwi przód muszą być bardzo bliskie serii tzn. mozna je wypatroszyć wewnątrz ale zzewnąrtrz muszą być jak fabryka dała, to samo tyczy się ich tapicerki- musi ona być nie wazne jaka ale musi
Widziałem przesadnie odchudzone samochody i wiem że bez hardcorowej klatki nie ma co maksymalnie zchodzić z wagi (cięcie wszystkiego otwornicą itp)
Ja osobiście nie mam zamiaru ruszać drzwi przednich ori tapicerka jest i tak szałowo lekka więc nie widze sesu wymiany jej na poliwenglan bądź inny tego typu produkt. Choć jeśli mam zrzucić po 1kg na drzwiach wymieniając tapicerke ori na poliwęglan/plexe (jeśli będzie względnie tania) to się skusze ale ich konstrukcji ruszać nie będe
spokojnie
"Tuning" samochodów nie tuningowalnych- By Wilczento&Seboo in da Stworek Garage - napisz na pw albo przekręć na numer 666-039-376 ! Zapraszamy!
Tomartin
Auto: Tico
Imie: Marcin
Dołączył: 17 Lip 2011 Posty: 203 Skąd: Kraków