X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] spadek obrotow na luzie

Autor Wiadomość
chludekr

Auto: lanos 1,5 16
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 36
Wysłany: 2013-03-29, 15:47   [Lanos] spadek obrotow na luzie

Panowie mam następujący problem. Przy wrzucaniu luzu często spadają mi obroty. Lecę sobie około 100km/h i po wrzuceniu luzu obroty spadają do około 400 potem wzrastają do ponad 1000 i następnie jest stabilizacja na około 800. Trochę denerwuje mnie to bo strasznie trzęsie wtedy silnikiem. Zauważyłem ze sytuacja jest raczej na wyższych obrotach. Nie wiem czy nie jest to wina prądu bo często przy włączeniu ogrzewania tylnej szyby czy np. podnoszeniu szyb następuje spadek obrotów. Miał ktoś podobna sytuacje? Co może być przyczyna?
Tu wcześniejsze problemy z autem: http://daewooforum.pl/temat57679.html#751092
Pozdrawiam i z góry dzięki. Korzystając z okazji wesołych wszystkim.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Damisss
Grupa Kujawsko-pomorska
iLoveMyDaewoo <3


Auto: Lanos New 1.6
Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 1352
Skąd: Się znamy?
Wysłany: 2013-03-29, 18:13   

chludekr, a masz LPG? I dzieje Ci się to na gazie czy na PB?
Błędy jakieś? Reset ecu?



Nie mam RWD, bokiem jeździć nie muszę, wolę mieć przód napęd, ale taki który ma duszę!
 
 
chludekr

Auto: lanos 1,5 16
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 36
Wysłany: 2013-03-30, 15:15   

Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Chociaż teraz jeździłem i jakby się poprawiło. Tak jak pisałem raz to ma, raz nie. Komputer błędów nie pokazuje. Reset robiłem i oczywiście programowałem jeśli o to chodzi. Sonda wymieniana około pół roku temu.
 
 
tomek12

Auto: matiz
Imie: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 138
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2013-03-30, 23:56   

Ja bym sprawdził:
silnik krokowy.
mikser od gazu.
A jak to nic nie da to ecu.



Złoty kieł
pb 95-5.2 l na 100km
 
 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 773 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7874
Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-03-31, 04:59   

tomek12 napisał/a:
A jak to nic nie da to ecu.

na razie zapomnijmy że jest. jego usterkowość jest znikoma do tego co się może zepsuć innego. jest cała masa rzeczy które mają wpływ na pracę silnika a nim /ecu ecm czy komputer/ nie są... jak właśnie krokowy.

chludekr napisał/a:
Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie.

czyszczenie krokowego i gniazda w przepustnicy /może jej także/. brud w tych miejscach szkodzi. tps-a nie odkręcamy, śrubką klapki przepustnicy nie kręcimy - nie do tego jest.

wiązki krokowego i tps-a do sprawdzenia. czy przy wtyczkach wszystko ok. złamania przewodów w izolacji i ich kontakt przy stykach wtyczek, zarobienia przewodów do konektorów wtyczek. oba elementy pracują zarówno na pb jak i lpg, i mają wpływ na obroty.
czyli słynna wiązka lanosa przy przepustnicy. lanos, to i to trzeba wziąć pod uwagę. tyle z nim problemów i najczęściej jedno rozwiązanie. trzeba poprawić-naprawić połączenia elektryczne. ruszanie przewodami ma jakiś wpływ na zachowanie silnika ?
wyrobiony tps /czujnik położenia przepustnicy-jej otwarcia/ to błędne dane do kompa i jego działanie. to potencjometr, jak trzeszczy i przerywa ... komp głupieje. nie wie czy naciskasz /i jak/ pedał gazu czy nie i jakie mają być właściwie obroty. tylko miernik. krokowy wiadomo, regulator musi regulować. otwierać się i zamykać, szybko i pewnie. ciężka praca, wyrobienie /trzpień się kręci/, przerwy na łączach to nierówne obroty.

z przewodami WN i świecami już ok ? iskra na zewnątrz to możliwość że do świecy nie dociera. a to spadek mocy i obrotów. co komputer chciałby pewnie poprawić, być może podwyższając obroty :myśli:

podciśnienia /małe rurki od i do kolektora i przepustnicy i dalej idące do innych ustrojstw :D /, gumowa rura od filtra do przepustnicy. nie zawsze widać że z nimi coś nie tak. a sparciałe lub dziurawe to lewe powietrze. czyli po za kontrolą sterownika silnika który dąży do ideału spalania. a nieswojej dziury on nie zatka, trzeba samemu. przy drganiach silnika i różnym zasysaniu powietrza zależnym od obrotów może się zmieniać stopień "otwarcia" pęknięcia i lewe powietrze też stałe nie będzie /co może jeszcze by komp zaakceptował/. ciepła guma też łatwiej się odkształca co ułatwia zmianę otwarcia dziury i zmienne warunki. naprawdę dobrze trzeba poprzeglądać co tam doczepili i czy całe.
czujnik położenia wału, niestety nie wiemy czy prawidłowo działa. błąd 12 zawsze będzie. można czujnik i koronkę oczyścić gdy mocno brudne. pro forma , koniec końców również związany jest z tematem.
masy silnika, głupia sprawa ale też tracą kontakt. choć na ogół występuje z nimi seria różnych błędów .
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt