X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] c20ne

Autor Wiadomość
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 33
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2013-05-10, 02:51   

mariusz24 napisał/a:
no właśnie Szczepan czepiłeś się tego jak rzep psiego ogona ale ? :D dzięki do czepliwości Szczepana, :piwo: który się uczepił tego rozrządu i rzeczywiście był przestawiony o bagatela 6 zębów jak ten samochód wo gule wcześniej odpalił i jeździł ? :myśli: no i kontynuując kurde jak go ustawić inaczej jak ustawiam tak jak pisało na necie czyli koło górne na znak na gorę i koło pasowe dolne na znak a tu tyłek wpadł szwagier ja przygotowany do ściągania głowicy bo komprech 6 bar mówię źle zrobiona za to Szczepan dalej swoje rozrząd , szwagier mówi weź to dolne koło ciapnij tą białą kropką na to wcięcie w pompie no zrobiłem to złożyliśmy wszystko i ta rach chodzi równiutko idealnie komprecha 14,5 na każdym cylindrze. :D w końcu :D


Najprościej z rozrządem :
Górne koło znak pion w góre, dolne koło znak pion w dół.
Oczywiście bez żadnych kółek pasowych od altka itp.



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-05-29, 22:03   

Witam dzisiaj w nexii podłączyłem przekaźnik tak aby po zapłonie włączała się pompa paliwa krótki opis :
Potrzebujemy przekaźnik czasowy ja kupił;em taki z regulacją czasu załączenia od 0 -5 s ja ustawiłem na 3 sekundy ponieważ mam włożoną zewnętrzną pompę paliwa od mercedesa :) po czym podłączamy ten przekaźnik zielony kabelek pod zielony w wiązce w nexii żółty i czarny pod masę ja wiozłem z karoserii :) a niebieski plus po stacyjce plus można wziąć z fabrycznej kostki z nexii jak na foto kabelek czerwono - biały i to tyle :) jak by ktoś chciał namiary na sklep z kąt woziłem przekaźnik to pisać na PW . Pozdro :)
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 33
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2013-05-29, 23:41   

mariusz24, a po cóż to ? :myśli:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-05-30, 08:25   

bo drażniło mnie za każdym razem jak dłużej postoi odpalać go na 2 .
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 183 razy
Wiek: 42
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22344
Skąd: WT
Wysłany: 2013-05-30, 11:27   

To lepiej zainteresuj się układem zamiast jakieś timery odrzucać. Auto powinno normalnie odpalać.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4087
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-06-01, 07:03   

U mnie Lanos z 1.5 palil od pierwszego strzalu bo pompka pracowala po wlaczeniu zaplonu teraz pracuje jak zakrec rozrusznikiem imusze czesto robic kilka podejsc.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM -> Honda CB1300 115KM & 117NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-06-01, 07:35   

DoLeCk napisał/a:
To lepiej zainteresuj się układem zamiast jakieś timery odrzucać.


Ciężko żeby ciśnienie było w układzie auta które postoi, trzeba by jakiś zawór powrotny dać czy coś choć nie wiem czy to coś pomoże.

Gdzieś tam coś wspominałeś że da się zrobić tak że w XE po włączeniu zapłony załącza się pompa paliwa, co uczynić żeby tak było ?? :D

A po swapie to normalne że trzeba zaobracać silnikiem żeby zagadał bo czujnik wału załącza przekaźnik pompy (tak jest w oryginale).




 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt