Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 33 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2013-05-10, 02:51
mariusz24 napisał/a:
no właśnie Szczepan czepiłeś się tego jak rzep psiego ogona ale ? dzięki do czepliwości Szczepana, który się uczepił tego rozrządu i rzeczywiście był przestawiony o bagatela 6 zębów jak ten samochód wo gule wcześniej odpalił i jeździł ? no i kontynuując kurde jak go ustawić inaczej jak ustawiam tak jak pisało na necie czyli koło górne na znak na gorę i koło pasowe dolne na znak a tu tyłek wpadł szwagier ja przygotowany do ściągania głowicy bo komprech 6 bar mówię źle zrobiona za to Szczepan dalej swoje rozrząd , szwagier mówi weź to dolne koło ciapnij tą białą kropką na to wcięcie w pompie no zrobiłem to złożyliśmy wszystko i ta rach chodzi równiutko idealnie komprecha 14,5 na każdym cylindrze. w końcu
Najprościej z rozrządem :
Górne koło znak pion w góre, dolne koło znak pion w dół.
Oczywiście bez żadnych kółek pasowych od altka itp.
za duży obrazek w podpisie .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-05-29, 22:03
Witam dzisiaj w nexii podłączyłem przekaźnik tak aby po zapłonie włączała się pompa paliwa krótki opis :
Potrzebujemy przekaźnik czasowy ja kupił;em taki z regulacją czasu załączenia od 0 -5 s ja ustawiłem na 3 sekundy ponieważ mam włożoną zewnętrzną pompę paliwa od mercedesa po czym podłączamy ten przekaźnik zielony kabelek pod zielony w wiązce w nexii żółty i czarny pod masę ja wiozłem z karoserii a niebieski plus po stacyjce plus można wziąć z fabrycznej kostki z nexii jak na foto kabelek czerwono - biały i to tyle jak by ktoś chciał namiary na sklep z kąt woziłem przekaźnik to pisać na PW . Pozdro
michanio91 elektronik
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 33 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2013-05-29, 23:41
mariusz24, a po cóż to ?
za duży obrazek w podpisie .
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-05-30, 08:25
bo drażniło mnie za każdym razem jak dłużej postoi odpalać go na 2 .
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 183 razy Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22344 Skąd: WT
Wysłany: 2013-05-30, 11:27
To lepiej zainteresuj się układem zamiast jakieś timery odrzucać. Auto powinno normalnie odpalać.
U mnie Lanos z 1.5 palil od pierwszego strzalu bo pompka pracowala po wlaczeniu zaplonu teraz pracuje jak zakrec rozrusznikiem imusze czesto robic kilka podejsc.