Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 06:35 [Nexia] c20ne
Witam montuję c20ne w nexii i mam problem z pompo wspomagania na fabrycznej łapie z calibry nie mieści się calibra była z klimatyzacją trzeba łapę pod pompę wspomagania bez klimy ? jak ona wygląda proszę o foto jak ktoś ma .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Jeśli kupiłeś silnik na szerokim pasku, to czeka cię troche zakupów. Zaczynając od wspomagania a kończąc na kółkach rozrządu + kole pasowym na wale. Jest po prostu inna ilość zębów na kołach. Kolega Sladziu przerabiał ten temat u siebie, bo kupił silnik właśnie na szeroki pasek.
i będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie znów pokażesz klasę....
a15dms=>c20ne=>c20ne+18e+psssst
M104 =>M602.982
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 13:59
http://allegro.pl/opel-ca...3090338946.html to nie jest łapa alternatora to jest podstawa pod sprężarkę klimatyzacji i pod pompę wspomagania pompę się przykręca u góry czyli na zdjęciu u dołu bo jest do góry nogami ale już mam paten i tą łapę też wykorzystam troszkę podumałem i będzie ok będę musiał tylko wspornik dorobić jeden a silnik powtarzam kolejny raz jest na wąski pasek http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html a to jest łapa pod pompę wspomagania bez klimy tak wnioskuję . tak myślę może by ją zamówić i nie kombinować .
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-30, 15:06
mariusz24 napisał/a:
http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html a to jest łapa pod pompę wspomagania bez klimy tak wnioskuję . tak myślę może by ją zamówić i nie kombinować .
Moja ma takie numery jak ta co pokazałeś na Allegro czyli GM 90 234 106
Ostatnio zmieniony przez Mawerix 2013-03-30, 18:02, w całości zmieniany 1 raz
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 16:01
Mawerix, o taką konkretną odpowiedź mi chodziło pompa przy tej łapie bez problemu mieści się między blokiem a chłodnicą
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-30, 18:02
mariusz24 napisał/a:
pompa przy tej łapie bez problemu mieści się między blokiem a chłodnicą
Skoro u mnie działa to pewnie tak, poza tym raczej niema innej opcji na zawieszenie pompy. Zapewne wiesz że pompę w tym wypadku montuje się pod łapa silnika
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 18:42
to wiem
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-06, 15:29
witam mały tungi pokrywy zaworów
a tu już po montażu na klej do spoin dirko
mam nadzieję że to zapobiegnie wiecznemu laniu się oleju z pod tej pokrywy , a tak po za tym elektryka pokonana dzięki koledze Mawerix pewnie już miał mnie dość ale dzielnie się trzymał
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-13, 21:07
Witam pojawił się problem auto odpaliło ładnie chodziło rano po południu chciałem odpalić znów i nic z tego , iskra jest , paliwo dochodzi , rozrząd ustawiony ok sprawdzałem , co się dzieje ?
cardisoma Grupa Dolnośląska Lanos in progress
Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 7190 Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2013-04-14, 10:32
mariusz24, też mam c20ne i miałem raz taką przypadłość
wszystko było ok, a nie odpalał
okazało się, że mechanik, który mi robił swapa był tak ogarnięty, że nie osłonił kabli przy kombie, które dotykały karoserii- zetknął się plusowy z karoserią,c zyli masą i poszło zwracie
ja szukałem przyczyny kilka dni, później mechanik, a na końcu samochód wylądował u diagnosty elektronika, który to wszystko ogarnął i pokazał jak wiele błędów zostało w elektryce do naprawy po owym mechaniku (w sumie trzeba było wszystko na nowo robić, ale aby poprostu odpalił wystarczyło zaizolować kable)
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-14, 17:03
kable na pewno ok wszystko robiłem sam wszystkie kable po izolowane , tylko właśnie zapomniałem zdjąć klemę z aku i spawałem tłumik i nie wiem czy coś przez to nie uszkodziłem .
tylko właśnie zapomniałem zdjąć klemę z aku i spawałem tłumik i nie wiem czy coś przez to nie uszkodziłem .
komp mogl sie usmazyc, chyba ze tlenem spawales
mariusz24
Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz Pomógł: 71 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1723 Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-14, 18:21
Nie migomatem . Poszedłem przed chwilą sprawdzić bespieczniki i są ok i myślę zobaczę czy jarnie i co załapał od pierwszego chodziłp może z 5 sekund i kaput już więcej nie chciał. A może cewka padła ?