X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] c20ne

Autor Wiadomość
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 06:35   [Nexia] c20ne

Witam montuję c20ne w nexii i mam problem z pompo wspomagania na fabrycznej łapie z calibry nie mieści się calibra była z klimatyzacją trzeba łapę pod pompę wspomagania bez klimy ? jak ona wygląda proszę o foto jak ktoś ma .
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-30, 08:39   

To masz na szerokim pasku napędowym ??

http://daewooforum.pl/temat52089.html




 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 10:31   

na wąski tylko była klima i jest taki duży wspornik wsadzony taki jak tu http://allegro.pl/opel-ca...3090338946.html
a ten jest chyba do wersji bez klimy
http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html
 
 
andrew
Grupa Śląska
tia... non stop progress


Auto: Julka 2.0 & S210 2.9TD & NX650 &
Imie: Andrzej
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 598
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-03-30, 10:57   

to jest łapa pompy wspomagania na waski pasek http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html

a http://allegro.pl/opel-ca...3090338946.html to jest łapa ale chyba alternatora, przynajmniej na taką mi wygląda.

Jeśli kupiłeś silnik na szerokim pasku, to czeka cię troche zakupów. Zaczynając od wspomagania a kończąc na kółkach rozrządu + kole pasowym na wale. Jest po prostu inna ilość zębów na kołach. Kolega Sladziu przerabiał ten temat u siebie, bo kupił silnik właśnie na szeroki pasek.



i będziesz piękny jak dawniej i będziesz działać sprawnie znów pokażesz klasę....
a15dms=>c20ne=>c20ne+18e+psssst
M104 =>M602.982
 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 13:59   

http://allegro.pl/opel-ca...3090338946.html to nie jest łapa alternatora :stop: to jest podstawa pod sprężarkę klimatyzacji i pod pompę wspomagania pompę się przykręca u góry czyli na zdjęciu u dołu bo jest do góry nogami ale już mam paten i tą łapę też wykorzystam troszkę podumałem i będzie ok będę musiał tylko wspornik dorobić jeden a silnik powtarzam kolejny raz jest na wąski pasek http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html a to jest łapa pod pompę wspomagania bez klimy tak wnioskuję . tak myślę może by ją zamówić i nie kombinować .
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-30, 15:06   

mariusz24 napisał/a:
http://allegro.pl/lapa-po...3108916698.html a to jest łapa pod pompę wspomagania bez klimy tak wnioskuję . tak myślę może by ją zamówić i nie kombinować .


Moja ma takie numery jak ta co pokazałeś na Allegro czyli GM 90 234 106




Ostatnio zmieniony przez Mawerix 2013-03-30, 18:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 16:01   

Mawerix, o taką konkretną odpowiedź mi chodziło :) pompa przy tej łapie bez problemu mieści się między blokiem a chłodnicą ??
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-03-30, 18:02   

mariusz24 napisał/a:
pompa przy tej łapie bez problemu mieści się między blokiem a chłodnicą ??


Skoro u mnie działa to pewnie tak, poza tym raczej niema innej opcji na zawieszenie pompy. Zapewne wiesz że pompę w tym wypadku montuje się pod łapa silnika ;)




 
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-03-30, 18:42   

to wiem :D
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-06, 15:29   

witam mały tungi pokrywy zaworów

a tu już po montażu na klej do spoin dirko

mam nadzieję że to zapobiegnie wiecznemu laniu się oleju z pod tej pokrywy , a tak po za tym elektryka pokonana dzięki koledze Mawerix pewnie już miał mnie dość ale dzielnie się trzymał :piwo: :piwo: :piwo: :D :piwo: :piwo:
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-13, 21:07   

Witam pojawił się problem auto odpaliło ładnie chodziło rano po południu chciałem odpalić znów i nic z tego , iskra jest , paliwo dochodzi , rozrząd ustawiony ok sprawdzałem , co się dzieje ?
 
 
cardisoma
Grupa Dolnośląska
Lanos in progress


Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł
Pomógł: 15 razy
Wiek: 35
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 7190
Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2013-04-14, 10:32   

mariusz24, też mam c20ne i miałem raz taką przypadłość :)
wszystko było ok, a nie odpalał :D
okazało się, że mechanik, który mi robił swapa był tak ogarnięty, że nie osłonił kabli przy kombie, które dotykały karoserii- zetknął się plusowy z karoserią,c zyli masą i poszło zwracie
ja szukałem przyczyny kilka dni, później mechanik, a na końcu samochód wylądował u diagnosty elektronika, który to wszystko ogarnął i pokazał jak wiele błędów zostało w elektryce do naprawy po owym mechaniku :) (w sumie trzeba było wszystko na nowo robić, ale aby poprostu odpalił wystarczyło zaizolować kable)

sprawdź też bezpieczniki :)



Tatuowanie, zapraszam
http://www.facebook.com/CardiTattoo
 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-14, 17:03   

kable na pewno ok wszystko robiłem sam wszystkie kable po izolowane , tylko właśnie zapomniałem zdjąć klemę z aku i spawałem tłumik i nie wiem czy coś przez to nie uszkodziłem .
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-04-14, 17:33   

mariusz24 napisał/a:
tylko właśnie zapomniałem zdjąć klemę z aku i spawałem tłumik i nie wiem czy coś przez to nie uszkodziłem .
komp mogl sie usmazyc, chyba ze tlenem spawales




 
 
mariusz24


Auto: Vectra C 2.0 dti Vivaro 2,0 Cdti
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2013-04-14, 18:21   

Nie migomatem . Poszedłem przed chwilą sprawdzić bespieczniki i są ok i myślę zobaczę czy jarnie i co załapał od pierwszego chodziłp może z 5 sekund i kaput już więcej nie chciał. A może cewka padła ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt