X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] oklejony ->22str , felga str 27, gleba str 29:)

Autor Wiadomość
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 27
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-09-15, 21:47   

Ja akurat wiem co to znaczy "wypadająca guma spomiędzy zwoi", mimo że spodnie okazały się czyste, majty też, tak auto nie wytrzymało przypadkowego crash testu..
Dlatego wole przestrzec :)



Klinika4x4.com
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-15, 21:48   

Pietrek, dokładnie o to mi chodziło ...nawet link do aukcji allegro dałem ale widocznie nie łaska była popatrzeć ..
Co do wkrecanych miedzy zwoje to nie wiem bo nigdy nie miałem okazji stosowac ani działać z czymś takim ... ;)
 
 
AdiN
Klinika4x4


Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 27
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 4383
Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2014-09-15, 21:56   

było wymienionych kilka rodzai gum do zawieszenia, więc bez spiny panowie ;)



Klinika4x4.com
 
 
LanekAdam


Auto: Lanos 1.5 V8
Imie: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 577
Skąd: SI , SH , TK
Wysłany: 2014-09-15, 22:09   

RavQrys- faktycznie nie pisałem ale 150zł w 2h było gotowe ( niestety nie mam warunków by samemu robić czy też u kogoś w okolicy ) no no własnie tylko ten tył żeby był równo tak jak przód było by git :piwo:

Frobo- zobaczy się jak dojdą gumy jak to będzie wyglądać :myśli:

Pietrek, tak dokładnie o gumy pod sprężyny dużo osób mówi żeby tak zrobić jak na razie a w późniejszym czasie można pomyśleć o sprężynach na tył jakiś lepszych :piwo:
tak tylko oni tego nie pamiętają jak zaczynali robić bo poco można młodego gnoić dalej :beczy:
- no tak ale każdy jest mądry :hahaha:

AdiN, jesteś jako jedyny na razie mówisz że nie :P ale też biorę pod uwagę twoją propozycję :piwo:

Ozzy, muszę tylko zmierzyć jaka średnica zamówię zobaczymy co się stanie :myśli:
 
 
 
Inka
Grupa Śląska
nieuchwytny cel...


Auto: lanos 1,5
Imie: Ewelina
Wiek: 35
Dołączyła: 13 Lut 2010
Posty: 1132
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2014-09-16, 07:58   

wiecie co, dajcie spokój niech sobie chłopak modzi i robi co chce, jak się auto rozleci to będzie szukał pomocy i będzie płacz i rozpacz, może wtedy się nuczy słuchania ludzi z "doświadczeniem". Szkoda produkowania się w temacie, Skoro ktoś o coś pyta, dostaje odpowiedź konkretną a i tak robi po swojemu, to nie przemówisz... przykre ale cóż... człowiek uczy się na błędach i mam nadzieję że nikomu nic się nie stanie w wyniku tych "przemyślanych" modów.

a belke z saba włożyłeś? jakiś poliuretan do tego? coś co poprawia prowadzenie samochodu a nie tylko jego wizaualizację (jeśli mogę to tak nazwać)? bo tak to jest troche robienie "od dupy strony" (sorki za wyrażenie)

felga fajna ale co z tego... pomyśl nad mechaniką która poprawia prowadzenie i bezpieczeństwo...
na swoim przykładzie mogę potwierdzić że belka z saba i poligumy robią robotę bo auto trzyma się pięknie i nie potrzebuje żądnych innych modów ;) i pewnie wychodzi taniej niż to wszystko co Ty zrobiłeś przy aucie, no i nie mam problemów z wjechaniem na krawężniki np przy parkowaniu ;) a chciałabym zobaczyć jak Ty to robisz na tej swojej glebie :D



Piratem drogowym sie nie rodzi, Piratem drogowym sie umiera!!!

http://daewooforum.pl/temat31487.html
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Bobek
Grupa Śląska


Auto: Corsa 1.2 16v / Fiesta 1.5 TDCI
Imie: Michał
Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2011
Posty: 6090
Skąd: SY
Wysłany: 2014-09-16, 08:57   

Pietrek, ale nie powiesz, ze przy wrzuceniu hardkorowej (jak na poczatek) gleby (bo -80 to nie jest -30 ktore w sumie 'nieco' nam wóz obniża) nie trzeba 'delikatnie' zmienić stylu jazdy. Chwila nieuwagi i będzie tragedia, a na poczatku moze byc sie ciezko przestawić. Oczy dookoła głowy, jak ktoś ogarnia to nic ie urwie, tylko trzeba myśleć - a jak sie zagapi, to korek miski oleju może się z nami pożegnać ;)
A przy tej wiedzy na forum naprawdę mysle, ze nie trzeba było robić na pałę tylko wziac zalozy temat, podpytac kogos, kto mial doswiadczenie, jak Ty, lenart czy pare innych osób chociazby z okolicy i zrobic wszystko na tip top. Nie wiem, moze ja tak mam, ze nie lubie robic tej samej roboty 3x :P Tylko wole od reki zrobic tak, zeby było gites a nie poprawiać potem jakimiś półśrodkami.

Inka napisał/a:
belka z saba i poligumy robią robotę bo auto trzyma się pięknie i nie potrzebuje żądnych innych modów

Tylko dostań belke z saaba w jakiejs zyciowej cenie i kondycji :D



War... war never changes...
 
 
Frobo
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-16, 09:06   

Oj dajta już spokój chopowi - ma glebę to niech się cieszy - jak chciał iść od razu na hardcore no to tak ma - a jak coś up....li to wtedy będzie miał problem a nie wy - nieprawdaż ??

[ Dodano: 2014-09-16, 10:08 ]
Pietrek napisał/a:
kupujac glebe w sumie nigdy sie nie wie czy auto padnie tyle co powinno

Panie, mi padło tyle co powinno ;)
 
 
Daniel
Grupa Małopolska
_


Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 6803
Wysłany: 2014-09-16, 11:30   

W temacie zawieszenia Lanosa opracowano/ napisano, w celu poprawy i jakości i wysokości czy to czysto teoretycznie czy to doświadczalnie na bazie konkretnych osób, praktycznie wszystko. Tutaj są zarówno gotowe opisy co z czym ładnie współgra a co z czym się gryzie. Opracowano również taką kwestię jak gwint czy gleba na bazie wysokiej klasy zamienników i ciut tańsze rozwiązania. Nie wiem co "SzalonyAdam" chce odkryć lub wnieść do tematu - skoro sam nie zajmuje się mechaniką a korzysta z usług osób trzecich (za co płaci, zrozumiałe). Gdyby to robił sam i miał jakieś pojęcie to z pewnością jego wiedza mogłaby wnieść trochę świeżości, nawet kosztem że wyciągałby kolumny po każdej jeździe próbnej szukając "sensu" i "sportu" w tym aucie.

Słusznie zauważyła Inka że bezpieczeństwo przede wszystkim, czy to zarówno belka czy to hamulce przód. Argument że jest nowe i ledwo parę tyś km zrobiło to słaby argument. Ja również mając Lanosa wydawało Mi się, że mam sprawny i dobry hamulec do czasu aż zmieniłem auto a potem zmodyfikowałem układ hamulcowy dają 312 mm na przód tw i 256 na tył t, teraz to jest hamulec.

Co do dostępności części poprawiających serię oraz cen, to przecież nikt nie powiedział że jak standardowe ceny (typowo eksploatacyjne) do Lanosa są w przystępnej cenie (tanie jak barszcz) to tuning ma być również tani.

Niestety na tym etapie to temat powinien mieć jakiś przedrostek 'wieś', a sam autor tematu z racji swojego "ciężkiego" charakteru .. powinien zastanowić się podwójnie co robi, jakim kosztem i czyim kosztem.

Aha, zacytuję :
LanekAdam napisał/a:
tak tylko oni tego nie pamiętają jak zaczynali robić bo poco można młodego gnoić dalej :beczy:
- no tak ale każdy jest mądry :hahaha:

Nie przypominam sobie odkąd jestem na Forum aby istniał tutaj taki podobny do Ciebie "eksperymentator", owszem kilka osób próbowało z gumami i pod i w sprężynie, ale jak szybko przyszła era tego tak wyszło z tego zrezygnowali, niektórzy również z powodu mieszanego zawieszenia mieli wypadek samochodowy. Masz spory materiał tutaj ale z niego nie korzystasz, lecz świata na nowo nie odkryjesz, zwłaszcza świata Daewoo.
 
 
house18


Auto: Komunikacja Miejska
Imie: Bartek
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 356
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2014-09-16, 19:50   

Dodam swoje dwa grosze jako osoba jezdzaca na niskim zawiasie (chociaz dla mnie dalej koza :głupkowaty: ) Ogolnie mam wlozone gumy miedzy sprezyne z tylu i nic sie nie dzieje smigam jest ok jakos mega ostro nie jezdze ale jako emeryt tez nie.Tez mialem problem ,ze tyl siadl nizej jak przod i ocieralo zaklepanie mocowania zderzaka w przypadku HB i wsadzenie gum pomoglo aczkolwiek odrazu zaznaczam ,ze nie namawiam nikogo bo ja rowniez uwazam ,ze nie jest to do konca bezpieczne ale tak jak mowie ja tak juz migam z rok i jest ok.Popieram Inke, ze belka Saaba i poligumy naprawde robi mega robote i tez chce ja wsadzic i przy okazji zmienic tylne sprezyny zeby uniknac gum chociaz teraz tez posiadam -40.A teraz do znawcow moze mam jakiegos Lanosa special edition :lol: ale u mnie najnizszym punktem jest plecionka wiec pieprzenie ze uwalisz miske korki spustu oleju itp sa brednia :) Wiec jak cos pierwsze co pojdzie to wydech.A tak poatym wszystkiego idzie sie nauczyc jazdy na glebie rowniez .Podstawa to dobry amor i przy full pokladzie samochod duzo nie usiadzie aczkolwiek trzeba sie liczyc z tym ,ze samochod zrobi sie automatycznie twardszy co w Twoim przypadku ma duze znaczenie bo wozisz na kanapie malego maniaka :piwo:
 
 
LanekAdam


Auto: Lanos 1.5 V8
Imie: Adam
Wiek: 31
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 577
Skąd: SI , SH , TK
Wysłany: 2015-10-21, 13:54   

Temat do zamknięcia !! Powód sprzedaję lanosa :(
http://olx.pl/oferta/lano...D5-IDchNdr.html
dzięki wszystkim za miłę i te złe słowa , rady , podpowiedzi itp
pozdro dla wszystkich fanów daewoo :piwo:
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt