Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Nie udało mi się znaleźć podobnego tematu wiec zakładam.
Wracając dzisiaj z pracy na desce zaczęła wariować kontrolka ładowania akumulatora.
Przed startem samochód stal w garażu a pogoda słoneczna i całkiem sucho.
Mruganie występowało głównie przy przyspieszaniu i starcie ze świateł.
Raczej nie występuje przy gazowaniu na postoju.
Załączam filmik, może komuś kiedyś się przyda.
Jak by nie było idę z tym do mechanika ale chętnie posłucham opinii i zostawię ślad komuś kto będzie miał podobny problem w przyszłości.
Dzieki
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Billy18 [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-08, 20:19
Ładowanie masz? naciag paska sprawny? musisz to posprawdzać
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2013-04-08, 20:28
jaroszek, plus masz taki, że to pewnie pasek a raczej nie alternator.
Ponieważ gdy pada alternator w Espero to lekko podświetlona jest kontrolka od ręcznego i płynu hamulcowego.
Przetestowane na zlocie i powrót bez altka 340km
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
jaroszek
Auto: Lanos 1.5 8V
Imie: Michał
Wiek: 34 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 80 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-08, 20:39
Billy18,
Dzięki. Postaram się jutro sprawdzić napięcie. Nie mam pojęcia natomiast jak sprawdzić naciąg paska.
nawi
Dziki za pocieszenie. Licze ze, jutro jeszcze dojadę do roboty
Dam znać. Do wymiany mam rozrząd i jesze parę innych detali wiec odezwę sie jak już będzie po wszystkim.
PZDR
Billy18 [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-08, 20:41
ładowanie wiesz jakie ma byc?
pasek powinien być sztywny i delikatnie się odginać, jeżeli palcem uda Ci się go wepchanąć dość daleko od pozycji wejściowej to masz luz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
nawi Grupa Mazowiecka Wróg festyniarstwa!
Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek Pomógł: 215 razy Wiek: 43 Dołączył: 16 Mar 2009 Posty: 3969 Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2013-04-08, 20:49
Billy18 napisał/a:
pasek powinien być sztywny i delikatnie się odginać, jeżeli palcem uda Ci się go wepchanąć dość daleko od pozycji wejściowej to masz luz
Po pierwsze trzeba sprawdzić w jakim stanie jest sam pasek. Bo po prostu może dożywać już sędziwych dni
Ładowanie idealne 14,4V
To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
jaroszek
Auto: Lanos 1.5 8V
Imie: Michał
Wiek: 34 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 80 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-08, 21:14
Ze auto stoi pod blokiem to zszedłem, a co
Pasek da się wepchnąć na jakieś 0,5-1cm.
Ładowania nie sprawdzałem.
Dam znać jutro co i jak.
Dziękuję.
Billy18 [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-09, 06:44
a stan paska jaki jest? ładny gładki , czy cały popękany?
jaroszek
Auto: Lanos 1.5 8V
Imie: Michał
Wiek: 34 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 80 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-09, 19:51
Siemka,
Nie wyglądał na popękany wzdłuż czy w poprzek.
Oddalem w najlepsze rece. Dam znac jak odbiore.