X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Skoda] Fabia Sedan by bercik

Autor Wiadomość
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2013-12-24, 11:22   

Jest i mój ulubiony helikopter ;d
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-01-12, 21:06   

Problem z check enginge chyba już zniknął, najpierw została wymieniona cewka zapłonowa i problem ustąpił, jednak potem problem powrócił (przerywanie, mrugający check i brak mocy), okazało się, że ciągłe coś się dzieje na 4 cylindrze. Po wykręceniu świecy - cała okopcona (zmieniana w sierpniu...). Wymiana wszystkich świec i kabli zapłonowych i już teraz jest ok.

Przegląd techniczny przeszedł śpiewająco :))

Teraz czeka mnie rozrząd i popychacze zaworów, bo powoli z benzyniaka się diesel robi ;P głośno klekocze ;P
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Wiek: 26
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1110
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2014-01-13, 07:53   

A może pomoże wymiana na inny olej i silniczek ucichnie :) Na jakim obecnie jeździsz?



Wypożyczę urządzenie pomiarowe Racelogic!!
Wykonam SWAP C20XE, V6
Daewoo Lanos C20XE
 
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-01-13, 20:54   

5W-50 Mobil 1, wymieniany był bodajże we wrześniu.
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-03-01, 13:04   

Do wymiany mam końcówki steru, pukało coś na nierównościach, wjechałem na kanał, poszarpałem za końcówki i na przegubie kulowym duży luz.

Do tego przerwała się osłona przegubu zewnętrznego, wyciekło trochę smaru, chwilowo zaklejone, jak będzie wymiana końcówek to i osłona pójdzie nówka.

Poza tym bezawaryjnie już, niedługo pęknie 110 tys. przebieg.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Fantas
Grupa Kujawsko-pomorska
eko-jeździec


Auto: Opel Vectra X16SZR
Imie: Tadeusz
Wiek: 28
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 1805
Skąd: Tleń
Wysłany: 2014-03-01, 18:04   

Kilometry lecą i jak widzę na razie żadnych poważnych awarii nie ma. To co opisujesz to małe drobnostki. :D



X16SZR - te 75 nieszczepionych kuni na prawdę daje radę ciągnąć tę czerwoną gablotę. :)
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-03-01, 21:13   

Kilometry lecą szybko i bardzo przyjemnie :)
 
 
Finuś
Tico per sempre !


Auto: Matchbox
Imie: Sebuś
Wiek: 27
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 18691
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-03-01, 21:44   

Jak na ten przebieg to nie ma poważnych awarii :D
Oby tak dalej :piwo:




Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-05-13, 05:58   

Dzień dobry ;d Troszkę się działo od ostatniego spotkania ;) Jak pisałem, końcówki steru zmienione, teraz elegancko się prowadzi. Dodatkowo siadły linki od ręcznego, więc również poszła wymiana, w końcu od nowości nie zmienione ;d

Mechanicznie: rozrząd do wymiany, już czeka kupiony kompletny zestaw.. Oj bolało w sklepie przy transakcji ;p Przymierzam się jeszcze do popychaczy, ale to temat na przyszłość.
Poza tym wywala błąd w komputerze "za słaby sygnał akumulatora" - trzeba podładować dziada.

Stylistycznie z zewnątrz bez zmian i nawet nie wiem kiedy coś zagości, o ile zagości ;d

Posprzątane zostało wnętrze:


I odświeżona tapicerka.
 
 
RadekLwo


Auto: Fabia 6Y7
Imie: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-05-13, 19:21   

jakiego klucza trzeba uzyc do odkręcenia foteli? rodzaj i rozmiar.
ja się do tego zabieram bo chce przeciagnac przewody do tylnych glosnikow i do tylnych drzwi.



kura...a może kurak?
 
 
Piotreg

Auto: Audi A4b6 1.8T QUATTRO
Dołączył: 08 Maj 2013
Posty: 186
Skąd: RST / RZ
Wysłany: 2014-05-13, 20:36   

U mnie w Nubirze to są zwyczajne śruby, rozmiar 12 albo 14 nie pamiętam :)
 
 
RadekLwo


Auto: Fabia 6Y7
Imie: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-05-13, 21:13   

eeee ale tu jest inny rodzaj sruby ;)



kura...a może kurak?
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-05-13, 21:51   

Wcześniej były tzw. torksy, ale ja zmieniłem śruby na zwykłe imbusowe.
 
 
RadekLwo


Auto: Fabia 6Y7
Imie: Radek
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 890
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2014-05-13, 22:10   

nie nie to tez nie były torksy, a zwykle to by były, zwykle 6-cio katowe ;)



kura...a może kurak?
 
 
bercikowski
Grupa Łódzka

Auto: Ford B-Max 1.4
Imie: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 741
Skąd: Zarzew (Łódź)
Wysłany: 2014-05-17, 09:53   

To ja już nie pamiętam ;d Nie mniej jednak mam imbusy teraz i święty spokój :P
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt