Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-04-29, 19:39 [Nubira I] NUBIRA I PALI BENZYNĘ + GAZ TERAZ NIEDZIAŁA GAZ
Witam serdecznie
mam duży problem z Nubirą I mianowicie mój problem zaczął się od tego, auto przestało jeździć na LPG. Odłączyłem krokowy od gazy i wydawało mi się, że auto działa idealnie. Do czasu gdy zauważyłem że gdy jadę na LPG spada mi poziom Pb. Miałem 3/4 baku paliwa i zjechało po ok 340 km prawie do rezerwy. Postanowiłem przeszperać forum w poszukiwaniu pomocy.
Natrafiłem na porady, że mógł paść emulator lub że wtryskiwacze puszczają paliwo. To że bak lub instalacja cieknie odpada susza jak trzeba pod autem.
Dzisiaj wpadłem na pomysł jak sprawdzić czy auto spala LPG + Pb a mianowicie zakręciłem butle z gazem i uruchomiłem auto przełączyłem na LPG i po chwili zgasł dla pewności odpaliłem go jeszcze 2 razy i już byłem niemal pewien, że nie bierze Pb+LPG. Ku mojemu zdziwieniu po odkręceniu butli auto nadal nie działa na LPG zaś przedtem działało po przerzuceniu na LPG praktycznie od razu gaśnie. Sprawdzałem emulator sondy lambda mam BINGO wygląda idealnie styki jasne w środku czysto jak nowy.
Panowie poradźcie co mogło się zfajdoczyć i jak to spróbować naprawić.
Fachman od gazu nie wchodzi w tej chwili w grę bo nie mam kasiory na jego eksperymenty.
Ostatnio zmieniony przez damian0010 2013-04-29, 19:48, w całości zmieniany 1 raz
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Gość
Wysłany: 2013-04-29, 19:41
damian0010,
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7953 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-05-05, 10:14
sprawdź elektrozawory gazu, na butli i przy reduktorze. czy dochodzi do nich +12V i masa, czy się otwierają /pukają i z za nich leci gaz/. filterek gazu.
to że spaliło ci benzyny to możliwość że automatycznie i niezauważalnie powrócił z gazu na pb. i nieświadom pojeździłeś na benzynie.
sprawdzałem zawory cykają jak trzeba.
dzisiaj czyściłem styki i działa szarpie na wolnych to pewnie wina krokowca ale zdziwiło mnie że działa na wyższych ogrotach przy całkowicie skręconej śrubie na reduktorze. Działa napewno na samym gazie bo zrobiłem myk raz że zakręciłem butle a drugim razem odłączyłem pompe paliwa i śmigał. Jutro pojade po krokowca.
Zastanawia mnie jak zrobić wyłącznik pompy paliwa gdzieś pod ręką, robił już ktoś taki myk lub wie gdzie jest link do postu ?
Znalałem coś o tym wylączniku ale za ciort niełapie o co chodzi może ktoś coś jaśniej podpowie?
rgre
Imie: Roman Pomógł: 783 razy Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 7953 Skąd: w-wa
Wysłany: 2013-05-06, 23:30
wyłącznik wstrząsowy masz między fotelem a drzwiami, okrągły przycisk.
można przed/za nim dać swój włącznik pompy paliwa.
http://www.du-nubira.za.p...ie%20pompy.html tu automat sam przełącza.