Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Hej,
Znalazłem kilka dni temu fabrycznego Lanosa w wersji sport do sprzedania. Motor 1.6 16v. Auto ma 120tyś na blacie i jest z 2000r (rejestracja 2001r). Jak dobrze pójdzie to w pierwszy dzień weekendu majowego podjadę go obejrzeć.
Czy jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę. Wiadomo że każdy zakup "nowego" auta wiąże się z pewnym ryzykiem.
Domyślam się że na początek rozrząd przy tym przebiegu do zrobienia. Wyczytałem na forach że sprzęgło też może być do roboty.
Oczywiście rozrząd, płyny, filtry do wymiany chyba, że masz 100% pewności, iż zostały te elementy wymienione.
Sprzęgło sprawdzić trzeba indywidualnie dla każdego auta. Nie ma reguły, że już do wymiany.
moj brat przejechał na tym silniku jakieś 400tyś i wszystko prawie na gazie. oprócz normalnych napraw nic nie robił z tym. chyba z poważniejszych to tylko uszczelkę pod głowicą robił.
ale niech tez wypowiedzą sie ludzie którzy teraz tym jeżdżą
Auto: Lanos SX 1.6 16V
Imie: Michał Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 2633 Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2013-05-03, 16:41
Prawdziwy seryjny Sport to kultowe auto w kręgach miłośników DU. Ci co je mają niechętnie rozstają się ze swoimi autami. Niestety to co wypływa na aukcjach to często szrot, który ładnie wygląda na zdjęciach. Gdy brat chciał kupić Lanosa pojechał właśnie oglądać Sporta. Na zdjęciach ładny, w rzeczywistości padlina, zero płynu chłodzącego, cieknąca chłodnica, silnik dostawał padaczki... Kupił zwykłego HB z lampami od Sporta, lepszy stan i więcej jest takich aut.
Sporty miały ciemne przednie lampy chyba, że się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
Przytarty przedni zderzak wgniecenie na tylnym to norma w mieście, brud pod maską poprostu jest oznaką tego, że był mocno eksploatowany w trudnych warunkach, to nawet mój Latynos który ma ponad 240tys jest czystrzy pod maską a jest z roku 98:) i nie wieżę w to, że ma on nieco ponad 120 tys przebiegu i jest z roku 2001:) przy normalnym codziennym uzytkowaniu jest to poprostu niemozliwe, chyba, że auto jezdziło tylko w niedzielę ale odrazu brud pod maska to wyklucza:) i stan zderzaków:)
Lanos się nie psuje, Lanos się zużywa.
Caro Grupa Małopolska Koreański Type-R
Auto: BMW E46, TUCSON
Imie: Karol Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lis 2009 Posty: 5440 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-05-05, 09:13
djmarkus napisał/a:
Sporty miały ciemne przednie lampy chyba, że się mylę to niech ktoś mnie poprawi.
Niestety nie miały.
djmarkus napisał/a:
i nie wieżę w to, że ma on nieco ponad 120 tys przebiegu i jest z roku 2001:)
Mój miał 85 tys Tylko, że stał ponad 2 lata co odbiło się na jego układzie hamulcowym... Ale ten widać, że był eksploatowany dosyć twardo.