X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Pasek klinowy/wieloklinowy - piszczenie

Autor Wiadomość
Kowi

Auto: Daewoo Lanos 1.5 16v 2000r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 65
Skąd: CK
Wysłany: 2013-05-04, 11:34   [Lanos] Pasek klinowy/wieloklinowy - piszczenie

Witam

Jakiś czas temu mechanik poinformował mnie, że będzie do wymiany bodaj pasek klinowy, bo nie ma już za bardzo jak go naciągnąć (widać, że od wewnątrz jest też trochę popękany). Wszedłem na stronę intercarsu i dla mojego modelu (1.6 99r ze wspomaganiem) są paski zarówno klinowe jak i wieloklinowe.

Mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie są różnice, który występuje w Lanosie 1.6 i czy poza tym paskiem jest jeszcze jakiś drugi ? (pomijam rozrządu :D ).

Tak przy okazji, czy oznaką zużytego paska poza piszczeniem po odpaleniu auta może być także dość głośny szum czy to mogą być rolki na których się znajduje ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
marcin1008

Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 379
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-04, 12:38   

Kowi napisał/a:
Mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie są różnice, który występuje w Lanosie 1.6
Jedyna różnica(o której mi wiadomo) to długość paska-która zależy od tego czy posiadamy wspomaganie kierownicy czy nie.
Kowi napisał/a:
i czy poza tym paskiem jest jeszcze jakiś drugi ?
Jeśli Masz klimę to jest drugi pasek.
Kowi napisał/a:
Tak przy okazji, czy oznaką zużytego paska poza piszczeniem po odpaleniu auta może być także dość głośny szum czy to mogą być rolki na których się znajduje ?
To nie jest oznaka zużytego paska,nie jest on też naciągany żadnymi rolkami :D ,szum mogą powodować np. zużyte łożyska alternatora.
 
 
 
Olucha
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Lanos
Imie: Aleksandra
Pomogła: 2 razy
Wiek: 32
Dołączyła: 30 Mar 2011
Posty: 775
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-05-04, 12:43   

Masz wieloklinowy w rozmiarze 1010mm bodajże ;) Różnica jest taka, że klinowy ma ząbki w poprzek, a wieloklinowy ma rowki wzdłuż paska. W lanosie jest wieloklin 5cio rowkowy

Piszczenie może być oznaką rozciągniętego paska, a szum będzie związany ze zużytym łożyskiem.



Codziennie budzę się piękniejsza, ale dzisiaj to już chyba przesadziłam ;)

A jutrem zajmę się jutro...
 
 
marcin1008

Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 379
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-04, 13:34   

Olucha napisał/a:
Masz wieloklinowy w rozmiarze 1010mm bodajże
Zgadza się-ok.1010mm,pięciorowkowy,można stosować paski od 1005 do 1015mm,np;5PK1005,5PK1015
 
 
 
Kowi

Auto: Daewoo Lanos 1.5 16v 2000r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Kwi 2013
Posty: 65
Skąd: CK
Wysłany: 2013-05-04, 18:34   

OK, dzięki wszystkim za pomoc :D
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt