Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Jakiś czas temu mechanik poinformował mnie, że będzie do wymiany bodaj pasek klinowy, bo nie ma już za bardzo jak go naciągnąć (widać, że od wewnątrz jest też trochę popękany). Wszedłem na stronę intercarsu i dla mojego modelu (1.6 99r ze wspomaganiem) są paski zarówno klinowe jak i wieloklinowe.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie są różnice, który występuje w Lanosie 1.6 i czy poza tym paskiem jest jeszcze jakiś drugi ? (pomijam rozrządu ).
Tak przy okazji, czy oznaką zużytego paska poza piszczeniem po odpaleniu auta może być także dość głośny szum czy to mogą być rolki na których się znajduje ?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
marcin1008
Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin Pomógł: 44 razy Wiek: 45 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 379 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-04, 12:38
Kowi napisał/a:
Mógłby mi ktoś wyjaśnić jakie są różnice, który występuje w Lanosie 1.6
Jedyna różnica(o której mi wiadomo) to długość paska-która zależy od tego czy posiadamy wspomaganie kierownicy czy nie.
Kowi napisał/a:
i czy poza tym paskiem jest jeszcze jakiś drugi ?
Jeśli Masz klimę to jest drugi pasek.
Kowi napisał/a:
Tak przy okazji, czy oznaką zużytego paska poza piszczeniem po odpaleniu auta może być także dość głośny szum czy to mogą być rolki na których się znajduje ?
To nie jest oznaka zużytego paska,nie jest on też naciągany żadnymi rolkami ,szum mogą powodować np. zużyte łożyska alternatora.
Olucha Grupa Kujawsko-pomorska
Auto: Lanos
Imie: Aleksandra Pomogła: 2 razy Wiek: 32 Dołączyła: 30 Mar 2011 Posty: 775 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-05-04, 12:43
Masz wieloklinowy w rozmiarze 1010mm bodajże Różnica jest taka, że klinowy ma ząbki w poprzek, a wieloklinowy ma rowki wzdłuż paska. W lanosie jest wieloklin 5cio rowkowy
Piszczenie może być oznaką rozciągniętego paska, a szum będzie związany ze zużytym łożyskiem.
Codziennie budzę się piękniejsza, ale dzisiaj to już chyba przesadziłam
A jutrem zajmę się jutro...
marcin1008
Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin Pomógł: 44 razy Wiek: 45 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 379 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-05-04, 13:34
Olucha napisał/a:
Masz wieloklinowy w rozmiarze 1010mm bodajże
Zgadza się-ok.1010mm,pięciorowkowy,można stosować paski od 1005 do 1015mm,np;5PK1005,5PK1015
Kowi
Auto: Daewoo Lanos 1.5 16v 2000r. Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Kwi 2013 Posty: 65 Skąd: CK