Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 14:40
AdiN napisał/a:
TUV podpina się pod sterownik kompa, zczytując czy jest chip czy nie? Wyciąga wtryskiwacze badając czy są większe od serii? Jakoś w to nie wierze
Swoją drogą, nie ogarniać 180 koni.. słabizna
podpina sie pod kompa. kumpel mial polski program i mu nie podbili przegladu. poza tym najpozniej w czasie analizy spalin bedzie widac, ze bylo cos dlubane.
i jak juz mowilem nie zalezy mi na mocy. te 110 kuni mi styka. wiadomo, ze wiecej by bylo fajnie, ale nie mam parcia na moc.
i te 180 koni to nie az taki problem. problemem jest masa niutonow wkraczajacych do akcji juz przy 1500 Obr/min. nie pamietam juz ile tego bylo, ale duuuzo
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 30 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
Wysłany: 2013-05-12, 14:47
domyślam się że wiadro momentu tam musiało być
Nie wiem co TUV ma na myśli, i w zamierzeniu robiąc takie przeglądy. Nie zagrażasz niczemu dodając sobie koni poprzez chip. Już szybciej za zawias powinni łapać niż za chip'a
Klinika4x4.com
Don Tomasso Grupa Opolska los lowbo'
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 14:58
AdiN napisał/a:
domyślam się że wiadro momentu tam musiało być
Nie wiem co TUV ma na myśli, i w zamierzeniu robiąc takie przeglądy. Nie zagrażasz niczemu dodając sobie koni poprzez chip. Już szybciej za zawias powinni łapać niż za chip'a
zawieszenie i kola musze tez byc wbite w papiery. wszelkie zmiany w zawieszeniu, hamulcach, ukladzie kierowniczym, oswietleniu, jak i mocy silnika powoduja utrate homologacji i zarazem prawa porusznia sie w ruchu drogowym. niektore czesci posiadajace odpowiednie homologacje jak np. inne lampy sa zwolnione z wbijania w papiery. na inne rzeczy musi byc papier i musza byc wbite w dowod. mozliwe jest tez wbicie w dowod calkowicie customowych rzeczy, ale do tego jest wymagana niesamowicie obszerna dokumentacja techniczna i kosztuje to tez kupe siana. a jesli chodzi o czipa to sprawa jest prosta - hamulce od czipowania nie beda mocniejsze. no i taka glupia sprawa to np. podatek drogowy, ktory jest obliczany m.in. wzgledem emisji spalin i czipujac auto bez wbijania w dowod jestes oszustem podatkowym. niemcy to jest gruno po****ny kraj jesli chodzi o tuning. ale np. w austrii jest duzo gorzej
Daniel Grupa Małopolska _
Auto: GM & VAG
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 6803
Wysłany: 2013-05-12, 15:00
Czemu to auto w nadwoziu kombi nie ma przodu od Golfa IV czy V - nie wiem z której ery to powinno być ? Częściej spotyka się Golfy odpowiedniej generacji w nadwoziu kombi niż Bora kombi. Ja wiem że to Kombi gra i trąbi ale jest spoko.
Cytat:
niemcy to jest gruno pojebany kraj jesli chodzi o tuning. ale np. w austrii jest duzo gorzej
A mimo to wielu rodaków z PL ceni sobie życie w DE, wręcz zachwalają wypłate, zasiłki i inne.
Ostatnio zmieniony przez Daniel 2013-05-12, 15:01, w całości zmieniany 1 raz
czyli wychodzi na to ze w PL nie jest tak najgorzej z tuningiem
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Don Tomasso Grupa Opolska los lowbo'
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 15:05
Daniel, to proste. Bora byla "luxusowa" wersja Golfa. u mnie jest duzo wypasu jakiego w golfie nie bylo. albo bylo tylko w r32. a w stanach byla np tylko jetta wagon (bora variant), a golfa 4 kombi nie bylo wcale.
BarSko, Polska to raj dla tunerow bo jest totalny dziki zachod (wschod)
to podziwiam Panów którzy tam modzą furki mi by sie odechciało na dzien dobry jakbym musial wszystko w dowodzie zmieniac i martwic sie ze zaraz dowód strace
Don Tomasso Grupa Opolska los lowbo'
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 15:15
no moze nie wszyscy. ale jak cie zlapia to masz pecha. nie rzadko sie konczy to laweta i przymusowym przegladem i wizyta w warsztacie. i to wszytsko na twoj koszt. ja dziekuje
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 15:19
mie_ciuś, Bora ma dziurawe a Golf ma pelne. jak miala Jetta to Ci nie powiem, ale z tego co piszesz to tez pelne. Dlaczego to nie wiem. Dlaczego prawe lusterka sa mniejsze tez nikt nie wie. Wszyscy tylko maja nadzieje, ze inzynier , ktory to wymyslil juz nie pracuje dla VW
Don Tomasso Grupa Opolska los lowbo'
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
wydaje mi sie ze mój by sie bardziej w oczy im rzucił i napewno by go słyszeli z daleka xD ja takiego szczescia bym nie miał xD
[ Dodano: 2013-05-12, 15:23 ]
Don Tomasso napisał/a:
a co? swapik nie wbity?
nie wbity ale na przeglądzie gosc powiedział zebym nie wbijał bo ubezpieczenie drozsze a dzis malo kto pod maske zagląda i fakt, mialem dwa dzwony i zaden rzeczoznawca nie zajrzał pod maske xD ani zaden policjant tylko na przeglądzie zajrzał bo mowi ze cos za dobrze sie zbiera jak na Lanosa i maniak samochodowy wiec luzno miałem
Don Tomasso Grupa Opolska los lowbo'
Auto: VW Bora asfalt ora
Imie: Tomasz
Dołączył: 11 Maj 2013 Posty: 268 Skąd: Neuss
Wysłany: 2013-05-12, 15:27
BarSko napisał/a:
nie wbity ale na przeglądzie gosc powiedział zebym nie wbijał bo ubezpieczenie drozsze a dzis malo kto pod maske zagląda i fakt, mialem dwa dzwony i zaden rzeczoznawca nie zajrzał pod maske xD ani zaden policjant tylko na przeglądzie zajrzał bo mowi ze cos za dobrze sie zbiera jak na Lanosa i maniak samochodowy wiec luzno miałem