X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[Lanos] RedCar

Autor Wiadomość
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6789
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-05-16, 18:07   

Gąbka nad nadkolem usunięta?



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-05-16, 20:18   

tak parady juz sa na dojechaniu ;p

Jonecki ,nie ,gabke zostawilem ,ze tak zapytam po co mialem ja wywalac ? wystarczy ze rezonator wyjalem ;)




 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6789
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-05-16, 20:24   

woda sie w niej zbiera co powoduje korozje błotnika



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-05-16, 20:27   

byla sucha ale czemu nie ,mozna sie jej pozbyc :piwo:




 
 
matik0109
Matez


Auto: Misti
Imie: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 902
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2016-05-16, 21:01   

Grill wygląda świetnie :brawo:



[R.I.P.]Lanos 1999 1.5 16V LPG - Czerwona Lena <3
Go Hard or Go Home!!
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-06-06, 21:10   

dzis zakupiony



21.06.

wymieniony :)




Ostatnio zmieniony przez .Em. 2016-06-21, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-06-18, 20:19   

dzisiaj wracajac z Katowic na jedne z bocznych uliczek wjechalem na asfaltowy niewidoczny garb co troche narwalo moim lanosem ,dojeżdżając do skrzyzowania uslyszalem metaliczny dzwiek ocierania w tylnym kole ,po dotarciu do domu rozebralem beben i takie oto rzeczy ukazaly mi sie w srodku



polamany napinacz samoregulatora i brak sprezynki ,oczywiscie brakujace elementy lezaly w dolnej czesci szczek.

Na szczescie mialem w piwnicy zapasowy ,zniszczony,element i wymienilem go bo inaczej musial bym w poniedzialek jeszcze raz rozbierac wszystko ,ale udalo sie zamknac temat :D




 
 
Jonecky
Grupa Podkarpacka


Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 6789
Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2016-06-18, 21:08   

Rozważasz w przyszłości montaż tarcz/zacisków na tył z astry G ?



http://daewooforum.pl/temat68645.html
 
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-06-19, 09:11   

kiedys nie wykluczone ale teraz mam zrobione tylne hamulce niedawno .




 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-08-28, 20:37   

foto z wczorajszego spota NJM zrobione przez LowerNation



a jak ktos by chcial zobaczyc reszte fotek to daje link do galerii

https://www.facebook.com/...769352273282955


i jeszcze filmik





 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-09-14, 15:39   

zakupy :)






i cos tam jeszcze sie robi ;)






 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-10-18, 19:50   

Po dlugim okresie oczekiwania zawital w koncu trzeci zegar w desce :D



teraz jest kompletna :)




 
 
dees.
Lano!

Auto: Daewoo Lanos 1.5 16v
Imie: Damian
Wiek: 21
Dołączył: 25 Wrz 2015
Posty: 179
Skąd: ok. Lublina
Wysłany: 2016-10-18, 21:00   

Robi wrażenie i fajnie wygląda
Ciekawie musi wyglądać kokipt z czerwoną deską :D Jakbyś miał chęć wrzucić zdjęcie, bo stare powygasały już ;/
 
 
.Em.
Grupa Śląska


Auto: srebrne
Imie: Em
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 4518
Skąd: z nikad
Wysłany: 2016-10-28, 17:53   

dzisiejsze zakupy


trzeba sie brac za robote :)




 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24184
Skąd: SI
Wysłany: 2016-10-29, 19:57   

troche dupereli rozpoznaje ale co z resztą, co tam masz w pudełkach :głupkowaty:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt