X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] wid3l3c - ???? :(

Autor Wiadomość
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-15, 07:58   

Możesz mieć rację, bo za pierwszym razem w piątek jak mi 1 padła, poczułem jakiś taki dziwny zapach spalenizny.
Myślałem, że to cewkę szlag trafił i z niej tak poleciało.

Rozpruję wiązkę i sprawdzę. Może jest tak jak piszesz - przewody DU są bardzo liche, ale do fabrycznej wtyczki cewki wszystko działa, bo cewka lata.

Jak wyjmowałem wiązkę była z zewnątrz nienaruszona... może przez wysoką temperaturę coś się spierniczyło.
Jak pisałem, miałem wiązkę fabryczną z silnika z cewkami i poprawiłem tylko "blaszki", zawierzyłem w jej spójność.

Temat na pewno jest wart rozpracowania, bo czuć pewną różnicę... :piwo:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
vakir

Auto: Lanos
Wiek: 31
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 1087
Wysłany: 2015-06-15, 11:59   

Druga sprawa, może impulsy/napięcie/natężenie które są podawane przez ECU z lanosa nie do końca się im podobają i dlatego tak padają. Ciężko określić, a moja wiedza jest mikra z tego tematu. Dziś może zapytam kumpla od VAG-ów, czy spotkał się z takim czymś i czego to może być problem.

EDIT: Cewki mogą padać o ujowej masy. Jeśli świeca ma kiepską masę to może rozwalać cewki.
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-11, 07:00   

Nuba domaga się inwestycji ;d


Jakieś 2 tygodnie temu, gdy wyklejałem sobie autko na otwartych drzwiach (listwy led), po raz pierwszy musiałem pożyczać prądu.
W ostatnią sobotę, po przejechaniu 2 km i 20 minutach słuchania radia, okazało się, że tylko rozrusznik tryka.

Całą sobotę straciłem na poszukiwaniu źródła poboru prądu, bo za szybko dokonywałem pomiaru hehe i pokazywał mi wartości rzędu 0,5A - okazało się, że wszystko OK.
0,08A ze wszystkimi "bajerami".

Po 4 latach i chyba niespełna 1 miesiącowi, nieprzerwanej służby, Varta Blue Dynamic odeszła na motoryzacyjną emeryturę.
W sklepie polecali mi akumulatory firmy Banner, lecz nie mieli żadnego na stanie :myśli:
A bym szarpnął ;d padło na Centrę. Raczej krócej jak Varta trzymać nie będzie ;d

Druga,

Owiewki drzwi przednich, inicjatywa własna ;d
Szukałem na tył, ni ma, nad czym ubolewam, jeszcze w folii, ale myślę, że dzisiaj wpadną.
Po przesiadce z Lanosa bardzo mi ich brakowało :)

Wczoraj okazało się, że wraz ze światłami mijania włączają się przednie przeciwmgielne.
Dziwne, że stało się to po wymianie akumulatora. Doraźnie usunąłem przekaźnik ;d
Pewnie manetka. :myśli: Muszę poszukać schematu.
 
 
 
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2015-08-14, 12:21   

Klima Ci nie działa znowu ?



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-14, 12:38   

KsiadZ, od kiedy ją zrobiłem w 2013, cały czas mrozi :)
a dlaczego pytasz? ;d
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-20, 17:47   

Mały up przy 192k km

Wymieniony olej na Liqui Moly 10w40 MoS2 + filtr MANa - szklanki nieco ucichły.

Wymieniona półoś prawa - używka, siedzi ciasno, bez luzów.

Na przód założone Mikody GT + klocki TRW - bardzo fajnie auto hamuje, hamulce względnie ciche.
Dopiero przy mocniejszym depnięciu, zaczyna je być słychać - mnie to nie przeszkadza :)
Nie miałem okazji ich jeszcze przytyrać mocniej w bardziej "awaryjnych" warunkach.

Wymienione po 23k km przednie tuleje wahacza na MOOGa, ciekawe ile ujadę na nich, jest na pewno sztywniej.

Wymienione łożysko prawego koła przedniego - po pół roku w końcu słyszę własne myśli :lol:

Ogólnie, zmniejszył się luz na kierownicy oraz skrzypienie podczas jazdy po nierównościach gdy guma nie była rozruszana i sztywna z zimna (z rana) - guma była zdrowo wyrwana wokół środkowej, wewnętrznej tulei - widać było dopiero po podniesieniu auta.
Choć nie bujało na boki i bardzo nie było czuć tej usterki - po wymianie nieco usztywnił się przód.

Póki co kolejnych wydatków na horyzoncie brak :)
aha, jeszcze filtr powietrza i od klimy :D

Nooo może przewody elastyczne w oplocie (wysłane zapytanie do odpowiedniej firmy) :D
I wymiana łączników stabilizatora na Omegowe... centymetr (lub Vectry B o 2 cm) krótsze niż DU i spasowałyby lepiej z amorem KYBa, który ucho ma jakby nieco niżej niż seryjny :myśli: i fabryczny łącznik jest za długi.

Takie tam pierdoły ;d
 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2016-04-20, 23:37   

wid3l3c napisał/a:
Na przód założone Mikody GT + klocki TRW - bardzo fajnie auto hamuje, hamulce względnie ciche.


zapodaj Pan fotki, nie bądź żyła :D



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-21, 17:39   

Wstyd się przyznać... ale fotek brak. Nie miałem głowy do tego, a przez stalówkę nie będzie zbyt wiele widać.
Kółka też bardzo nie mam gdzie ściągnąć :)

Chociaż nawet jak na dość mała średnicę to wygląda bardzo fajnie hehehe

Dzisiaj jeszcze wymieniony filtr powietrza, klimy zakupiony - znowu, tylko lać LPG

Nudy :niewiem:
 
 
 
Piotr
Weteran


Auto: Nubira 2.2.2.
Imie: Piotr
Wiek: 46
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 987
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-21, 19:13   

Yoshi napisał/a:
zapodaj Pan fotki, nie bądź żyła


Cytat:

Wstyd się przyznać... ale fotek brak


Tak to wygląda u mnie więc u Emila pewnie podobnie . :P




Jeżeli pomogłem, kliknij + pomógł :piwo:

 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2016-04-21, 23:19   

nooo od razu mordka się cieszy :)

ŁAAAADNIE wygląda :ok:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-30, 21:29   


Gotowy na lato :)

Nokian Line... 195/55R15 nie chciałem zbyt wysokiego profilu... ale chyba jednak przydałby się ciut wyższy :) hehe
Powiem szczerze, że jak je założyłem i wyobraziłem sobie, że Lanosowy odpowiednik to 195/50R15 hmm to już dla mnie za niski profil.
A tym bardziej nie wyobrażam sobie zakładania 16 czy nawet 17 bez zwiększenia profilu.
Dobrze, że nie zdecydowałem się na 16 stki, bo byłbym bardzo niezadowolony, już to widzę :)

Oponka twarda i dość głośna (porównując z zimowymi :lol: ), ale na pewno cichsza od 12 letnich, łysych Barumów :D Czuć bardziej nierówności, ale coś za coś.
Lecz co ja porównuję :) balonik, zimowy - do letnich :)
Poprawiła się reaktywność na kierownicę i zmniejszyła praca felg w oponach.

Przypomnę, że jeździłem w lato na jakichś chorych 205/55R15 na feldze 6,5J
Nie dość, że balon, to jeszcze za szeroki w zbyt wąskiej feldze.
Teraz to jest kosmiczna poprawa.

Ogólnie po wszystkich zabiegach z zawieszeniem jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - jest sztywno, ale nadal komfortowo.
Pomimo seryjnego tyłu, auto już zrobiło się bardzo przewidywalne.

Jeszcze trzeba z łączniki staba założyć od VC pod KYBy, ale to przy okazji :)



A to hamulce po niecałym pół tysiąca km - widać, że klocek nie łapie na całej tarczy.

Hamuje rewelacyjnie, raz jak shamowałem ze 120 i to nie depcząc jakoś wybitnie mocno, to aż swąd klocków czuć było w kabinie :lol: a i tak na co dzień takich sytuacji nie mam w ogóle.

Bardzo dobra kontrola hamulca jak na Nubirę, względem serii ja jestem bardziej niż usatysfakcjonowany :) Nawet przy mocniejszym hamowaniu czuć, że jest jeszcze sporo miejsca pod pedałem by docisnąć, ale nie jest to w ogóle potrzebne.
Przy prędkościach do 100 km/h to aż za nadto :)


Póki co kolejnych wydatków na widokręgu brak :)
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-30, 22:01   

wid3l3c napisał/a:
Oponka twarda i dość głośna (porównując z zimowymi )


ile na nich przejechałeś ? muszą się dotrzeć :) moje też były trochę głośniejsze w trakcie docierania, a mam 225/45/17



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2016-04-30, 22:04   

A tylny hamulec?



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Frobofrut
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-30, 22:38   

Szczerze mówiąc to teraz jest fabryczny profil pod 15 calową felgę - bynajmniej tak jest napisane w książce Morawskiego - na 16-kach nie jest tak źle. Miałem w Nubie i nie stwierdzam bym tam jakoś przesadnie twardo było
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2016-04-30, 23:29   

wid3l3c napisał/a:
A tym bardziej nie wyobrażam sobie zakładania 16 czy nawet 17 bez zwiększenia profilu.
Dobrze, że nie zdecydowałem się na 16 stki, bo byłbym bardzo niezadowolony, już to widzę


Nie wiem co przeszkadzałoby Ci w większej feldze.

Ja mam na zimę 195/50/16 , lato 195/45/17 . Jazda OK, bez problemu. Trzymanie w zakrętach bajka.

wid3l3c napisał/a:
Jeszcze trzeba z łączniki staba założyć od VC pod KYBy, ale to przy okazji


Mówisz o łącznikach od Vectry C ?
Lepsze niż seryjne do N2 ?



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt