X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] wid3l3c - ???? :(

Autor Wiadomość
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2013-07-30, 11:32   

Gdzie ty masz takie warunki żeby wejść i tak czyścić pod autem



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-30, 12:58   

nie_mlody już trochę ją udobruchałem :D
Dzisiaj postaram się wyrwać jakiegoś ładnego "chwaścika" na targu i powinno być git :brawo:

KsiadZ, u rodziny sobie grzebię, ale jak pisałem tylko w weekendy mam możliwość :)
 
 
 
Daawid


Auto: Nuba I 1.6 LPG
Imie: Dawid
Wiek: 28
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 212
Skąd: Bytom
Wysłany: 2013-07-30, 14:15   

Ile ja bym dal za taki kanalik swoj albo taki podnosnik.. :myśli: ladnie o nia dbasz ;)



Daewoo Nubira
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-30, 21:21   

W sumie to do pełni szczęścia brakowałoby tylko żurawia :D ale raczej nikt sponsorować nie będzie bo i korzystałoby się od wielkiego dzwona.
Żaba sprawę załatwia w zupełności :) A nawet jak w Lanosie skrzynię zmienialiśmy to się na dechy silnik opuszczało albo dodatkowy podnośnik i też było dobrze.

Ale jednak przydałby się kanał gdzieś pod domem :D


Wcześniej pytalem o pewien element który znalazłem pod kokpitem.
Wygląda na fabryczny wychodzi kilka kabelków z ori wiązki, jak pisałem była na nim jakaś koreańska okrągła naklejka o wielkości złotówki a całość owinięta paskiem izolacji.

Dynda se toto swobodnie... zaraz obok dyndającego komputera od ABS :D
Wie ktoś od czego to? :myśli:

Aaaa no i w weekend pod maskę wpadnie coś takiego :blee:

Kwestia dokupienia przejściówki z waldemara i wężyków :)

A jutro wycieczka po diagnozę dotycząca błędów ABSu...
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2013-07-31, 11:29   

Silniczek do podciśnień nawiewów?




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-31, 12:40   

Ale które? :) To na górze czy dole :D

Z tego co się zdążyłem zapoznać pobieżnie z konstrukcją to panel podciśnienia "zasilany" jest podciśnieniem z kolektora ssącego a same klapki również są sterowane podciśnieniowo - więc będę musiał przyjrzeć się jeszcze dokładniej jak to jest z tymi podciśnieniami :myśli:

Na dole natomiast nowa stara listwa pod LPG :)

Jako, że z sekwencją wcześniej nie miałem wiele wspólnego, postaram się zdać jak najobszerniejszą relację ze strojenia na STAG4 który będę chciał zaktualizować do najnowszej wersji plus.
Mam nadzieję, że ogarnę temat :D

Byłem wczoraj u gazownika kupić filtry fazy lotnej i ciekłej. Zaproponował od razu regulację.
Odmówiłem, mówiąc, że kupiona już jest nowa listwa. No to ten do mnie, żeby podjechać i założy :P
Odmówiłem ponownie :D mówiąc, że robię wszystko we własnym zakresie.
I chyba go to lekko ubodło, bo zaczął kręcić nosem i wmawiać mi, że to nie ma sensu i nie dam rady i, że i tak do niego wrócę :P A potem się dziwić, że samochody z LPG się palą :D

Nie wdawałem się w większe dyskusje, bo i po co :P
Później pyta mnie jaka listwa... mówię, że MATRIX XJ544 - to on do mnie, że trzeba było wziąć Hany, że matrix się strasznie sypie i jest kiep :D
Zobaczymy :cfaniaczek:
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2013-07-31, 13:02   

A wygląda jak silniczek od podciśnień ta listwa w takim ujęciu :D




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
KsiadZ
Grupa Mazowiecka
ZakoN SquaD


Auto: Lano$ Octavia II FL
Imie: OrgAnizEr
Wiek: 31
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 4178
Skąd: WarszawA
Wysłany: 2013-07-31, 18:54   

Emil ale miejsce do parkowania powinieneś wybrać jakieś lepsze bo to przy torach nie wydaje się bezpieczne :nono:



TRANSPORT mały wawa cały-kraj
Główny LAIK w tym temacie...
149.5KM/208.3NM
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-31, 21:18   

Bo nie jest bezpieczne :D Z Lanosa ukradli mi piórka wycieraczek :szok:

Robię tylko ewentualne postoje jak wpadam do domu na 1-2 godzinki :)
Ale jest tak jak piszesz, unikam tego miejsca jak ognia :) Tylko te k....szony rozkopały Kawęczyńską i w ogóle nie wygląda na to żeby mieli się z robotą uwinąć w miarę prędko i muszę nadrabiać po wertepach czego dosłownie nienawidzę :pomocy:

I jeszcze z powrotem kładą tam kostkę, ale to jak! układają tak, żeby powstały jak największe koleiny...
zabytki powojenne pffff, kostka wielkie mi halo, to samo na Ząbkowskiej od Targowej do Brzeskiej :omg:
Niech se jeden z drugim który taką decyzję podjął, pod blokiem kilometr strzeli zobaczymy czy taki kozak będzie :P

Ponarzekałem :lol:
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2013-07-31, 21:23   

wid3l3c napisał/a:
Później pyta mnie jaka listwa... mówię, że MATRIX XJ544 - to on do mnie, że trzeba było wziąć Hany, że matrix się strasznie sypie i jest kiep


trzeba było zapytać czy wogóle miał taką listwę w rękach :głupkowaty: popycha dalej opinie o hd344 :D pojechałeś mu to próbował Ci dociąć :lol:

odnośnie samego softu jak zrobisz up do plusa to będziesz mógł świetnie sobie tę listwę wystroić :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
wid3l3c
Grupa Mazowiecka


Auto: Nubira I 2.0 Czerwona.Kochanka
Imie: Emil
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-05, 10:31   

Powoli do przodu :)

Na początku, minispocik garażowy :D a w bagażniku zagościł Mruczek :D


Mruczek się powoli rozkręca, mam wrażenie, że z każdą przegraną minutą ciśnie coraz lepiej i czyściej, ale po kolei :D Wpasował się elegancko obok zapasu, po wymianie na dojazdówkę może bedzie jeszcze więcej miejsca :)
Na kole wylądowała skrzyneczka z różnymi pierdołami i butla z olejem - czyli to co stało w miejscu Mruczka.

Pisałem w tym temacie o pomoc w doborze suba :) Dzięki za odpowiedzi :piwo:
Poniekąd Was posłuchałem :D
Ten P1 co był do wzięcia, sprzedawał go gostek z Pragi, więc postanowiłem do niego podjechać i wypytać co i jak.
Okazało się, że to był ROCKFORD FOSGATE P1L-1X12 - w skrzyni szczelinowej - POTWÓR na 1/3 bagażnika, chyba w Megance I generacji.

Jak to odpalił - wiedziałem, że to nie moje klimaty, potem pojechałem na Brudno do Elektrodor, bo jestem człowiek czynu i wkurzyło mnie szukanie w necie 'okazji'.
Nie rozczulałem się zbytnio, krótka konsultacja i padło na Audio System MX12 w zamkniętej skrzyni.

Chyba wiele bym się nie pomylił gdybym powiedział, że takie 10" w skrzyni zamkniętej byłoby w 200% tym co by mnie zaspokoiło - czas pokaże :)
Teraz tylko trzeba zadbać o odpowiedni materiał muzyczny który pozwoli wykorzystać potencjał audio :D

Kiedyś były plany wygłuszenia Lanosa - kupiłem w tym celu maty bitumiczne i filce.
W końcu się to wszystko przyda :) Leżało na strychu chyba ze 2 lata :D
Teraz muszę obadać co gdzie nakleić :)

Na razie Mruczek sobie tylko delikatnie pyrka by ładnie się wszystko ułożyło :) Ale pokazać pazurek też potrafi a i sama praca membranki cieszy oko :D
Jeszcze trzeba będzie dorobić maskownicę by nie doszło do jakiegoś uszkodzenia mechanicznego i cała blacha pójdzie w wygłuszenie.

W międzyczasie do Nuby mojego taty wpadły moje "stare" woofery Hertz DSK 165 które stały się uzupełnieniem wcześniej zamontowanych tweeterów ze wspomnianego zestawu.
Wszystko siadło na dystansie z MDF 8 mm i było okraszone lekką modyfikacją tapicerki.
Pasuje pięknie a gra nieziemsko - jak posłuchałem kilku klasyków z jego zbioru - szczęka mi opadła :D

Gra to wyłącznie pod Blaupunkt San Francisco chyba model 310, i coś czuję, że chyba powoli będzie się szykował jakiś nowy zakup :lol:

Ale póki co...


Przewód do podłączenia komputera został przedłużony i wciągnięty pod nogi pasażera :)
No i druga gwiazda weekendu:
pod maskę wpadła listwa wtryskowa Matrix XJ 544 oraz został zaktualizowany sterownik do wersji PLUS.

Listwa wyposażona jest w dodatkową grzałkę, ale póki co nie została podłączona, zepnie się ją razem z światłami do jazdy dziennej które nadal czekają :P

Jak się okazało, dysze wtryskiwaczy są większe, więc wymienione zostały wężyki LPG :) a przy okazji i filtr LPG fazy lotnej na poliestrowy CZAJA.
Wszystkie docięte jednakowej długości ~13 cm bo inaczej nie ma możliwości zamontować listwy.
A i tak musieliśmy zamienić 2 z 3 by swobodniej skrzyżować wężyki.
Na podłączenie wyratował mnie adapter Valtek -> Matrix, więc wszystko plug & play bez rozcinania przewodów.

Na ciśnieniu reduktora 1,18 i dyszach 2,0 mm autokalibracja a potem korekta na drodze ustawiła mnożnik nieco za wysoko powyżej 2-3
W momencie dodania gazu, odpuszczenia a następnie ponownego wciśnięcia dochodziło do zapętlenia wtrysków, co ładnie zgłosił komputer LPG.

Dysze zostały zmienione na 2,5 mm, wykonana autokalibracja i mnożnik siadł baaaaardzo ładnie.
Niestety nie udało mi się wykonać pełnego ustawienia mapy mnożnika(końcowy zakres mapy) z uwagi na korek w drodze powrotnej a potem WBITĄ ŚRUBĘ w prawe przednie koło... i korek przed Warszawą :D

Offtopic :omg:

Swoją drogą, postawili, tuż przed wylotem z Warszawy Aleją Nadwiślańską - sygnalizację świetlną na krzyżówce z Wyszyńskiego - brakuje słów co się teraz dzieje.
Wyjeżdżaliśmy w piątek z W-wy po godzinie 19. Jest tam odcinek jakieś 9 km od ronda przy Shellu do Karczewia.
Teraz CAŁA WARSZAWA za rondem na Wale Miedzyszyńskim STOI - korek 7,5 kilometra bo postawili światła... Wcześniej przelot to była kwestia kilknastu minut, ciągłe 70 km/h
A teraz jechaliśmy chyba z godzinę bo postawili ŚWIATŁA :karabin:

O czym to ja... pech z tym kołem chciał, że wlekliśmy się nie szybciej jak 10-20 km/h w małym korku i dojeżdżaliśmy do ronda w Górze Kalwarii - 20 metrów przed usłyszeliśmy jak coś zaczęło klepać i dyga kierownicą... Myślimy guma, zatrzymaliśmy się na poboczu wysiadamy - wszystkie koła w porządku.
No to zakładam rękawiczkę, co by swoich szlacheckich łapek nie wybrudzić :D
I zaczynam macando, no i siedzi małpa i się śmieje, wbita w koło śruba z centymetrowym łbem.

Założyłem zapas i stwierdziłem, że nie wiadomo ile ma lat - byle spokojnie dojechać...
Na szczęście na Grochowskiej - DUO-CAR mają czynne 24/h wulkanizację za 35 zeta koło wróciło na swoje miejsce :)
No nie powiem, wszystko git, tylko śruby znowu tak dopier... że nóż się w kieszeni otwiera.
Póki się jeszcze nie zapiekły zakręciłem po swojemu :P


Wracając :D

Ogólnie odczucia na plus, zniknęło poranne szarpanie na LPG.
Przy zmianie biegów nie ma szarpnięć. Na Valtekach przy ustawionej mapie niestety obsługa auta była nieco problematyczna... Jak na ciepłym hulał elegancko, tak na zimnym niestety pojawiały się problemy.

Póki co na zimnym jeszcze jest dołek jak się wciśnie gwałtowniej gaz, na ciepłym silniku objaw znika tak w 90%, nie mniej jednak jest odczuwalna obsługa auta jak na waldemarach.

Przy pracy na LPG przy mieszance sterowanej przez ECU czasy wtrysków benzynowych oscylowały w zakresie ~2ms a gazowych ~3ms więc mnożnik jest ~1,5 wynik chyba bardzo dobry.
Ogólnie cała kreska mnożnika jest całkiem całkiem
Tutaj - http://daewooforum.pl/temat62513.html będę ciągnął swoje epopeje z kalibracją LPG :D
To jak coś będę mógł poklikać "Pomógł" :D i tam powrzucam zrzuty ekranu to może ktoś coś podpowie :)

Odchyłka mieści się ze sporym zapasem w dopuszczalnym zakresie +10%/-10% więc jest elegancko - jeszcze się popatrzy i postara bardziej spłaszczyć wykres...
Swoją drogą można się niby próbować pokusić o rozwiercenie ich o dodatkowe 1 mm by osiągnąć jeszcze krótsze czasy wtrysków.

A ogólnie to jeszcze takie mniejsze pierdoły, przednia rejestracja wróciła na swoje miejsce :D
Bo wcześniej była do góry nogami i nieco wystawała ponad zdeś :D
Tylna blacha podklejona sylikonem i trzyma się bardzo pewnie - nic nie brzęczy.

Niby nic a weekend zleciał... zeszło się z wyprofilowaniem mocowania listwy, kablem od komputera, żeby go ładnie przeciągnąć przedłużyć więc całą wiązkę trzeba było pruć bo instalacja trochę wyglądała jakby ktoś wsadził uprzednio przygotowanego gotowca.
A mnie nie stać na interfejs BT za 250 złotych, czy kombinować jakieś przewody i przeciągać spod maski do środka, ma być maksymalnie intuicyjnie :D
Wsiadam, kabelek - pyk, laptopik - pyk i 5 dych w kieszeni :D

W międzyczasie coś się urwało z centralnego zamka, chyba dioda, bo przy włączaniu.wyłączaniu nie mrygają kierunkowskazy po jednej stronie :lol:

AAAaaAAaaa wylizałem rurę z kolektora dolotowego :D
Była tak upierniczona jakimś smarowidłem, że szok. Teraz się świeci! ah jak ona się pięknie świeci :lol:
Teraz jak na nią popatrzyłem, to zamarzyło mi się malowanie pokrywy świec na ostry czerwony lub śnieżnobiały + lakier.
Może w weekend dojdzie do moda :D Tylko będę musiał się zastanowić jak zrobić samą pokrywę bez napisów.
Pewnie całość pójdzie w kolor, potem pędzelkiem napisy i na to bezbarwny :niewiem:
lakiernikiem nie jestem, chyba nie powinno się nic zważyć?
Bo bezbarwny to pewnie wypadałoby na lekko morką jeszcze bazę jak normalnie przy blacharce?
Trzeba się doedukować :D

SŁUCHAJTA.
Ta mapa cośmy ją ustawiali... NARZECZONA USTAWIAŁA - tak tak :P
Po mojej krótkiej instrukcji co jest co i jak działa, zielony wykres idzie po niebieskim prawie jak przyklejony :D
Dlaczego o tym piszę?
bo pytałem jaki jest koszt regulacji instalacji + aktualizacja na STAG 4 plus, tzn odwrotnie :D
wraz z typowym przeglądem instalacji gazowej. No wiec ile?
130 - 150 złotych. DZIĘKUJĘ :omg:

A narzeczonej... narzeczonej zapłacę w naturze ;d
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22037
Skąd: WT
Wysłany: 2013-08-05, 10:52   

Ty to jak się rozpiszesz to ja wymiękam :lol2:
Ładnie się upchnął w bagarku :)
Gratki za gazik.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
jamalek
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-05, 11:20   

o dżisas, ale powieściopisarz na Forum nam się trafił :omg: :omg: :omg:
bez dwóch :piwo: to połowy normalny człowiek nie przeczyta ;)
ale koniec OT
coraz bardziej się Emil rozkręcasz przy Nubirce :) większe łupu - cupu ładnie się w bagażniku wkomponowało, niechaj na LPG śmiga Ci bez problemów :) i pogratuluj Narzeczonej, że tak dobrze Ci wyregulowała :lol: gaz ;)
 
 
nie_mlody
Grupa Mazowiecka
Ojciec Dzieciom


Auto: Peugeot 308 SW
Imie: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 2289
Skąd: Warszawa / WY
Wysłany: 2013-08-05, 12:33   

Ty Ty lepiej nie dziekuj za bardzo w tej naturze bo jeszcze jakiś mały widelczyk wyjdzie :D



Jeśli pomogłem - kliknij + Pomógł
 
 
Gość

Wysłany: 2013-08-05, 12:34   

A potem wyrosna widły i raczej tej przemiany bym się obawiał :D :D :D
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt