X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Grzeją mi się koła po zmianie klocków

Autor Wiadomość
putekprison
VeB!


Auto: Lanos Sedan, 1.6 16V
Imie: Przemek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 78
Skąd: Wadowice (okolice)
Wysłany: 2013-07-04, 16:37   [Lanos] Grzeją mi się koła po zmianie klocków

Siema. Ostatnio całkowicie wytarły mi się już klocki z przodu i wymieniałem. Byłem u sąsiada który jest mechanikiem i mi z tym zrobił. Jak jeżdzę to po zrobieniu około 30-40km są nieraz gorące koła. Dzisiaj np. po dojechaniu do pracy ok. 32km takie delikatnie ciepłe, a ostatnio można się było oparzyć. Sprawdzał mi 3dni temu czy tłoczki normalnie śmigają i te regulatory czy jak to się tam dokładnie zwie. Mówi, że z tym wszystko w porządku i w sumie nie wie co jest nie tak. Jakies pomysły?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
vito23

Auto: Lacetti/Nubira III
Imie: Witold
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-07-04, 17:09   

a ja miałem tak samo , w "FeuVert" powiedzieli że jest okey ,
poczytałem tu na forum bo mi to nagrzewanie nie pasowało i sam wyczyściłem dokładnie prowadnice zacisku i jest miodzio teraz :) nic trudnego , może 2h pracy z browarkiem

P.S , jedynie podejrzewali mi przewody hamulcowe te elastyczne , ale moim zdaniem wyglądają dobrze , możliwe że poprzedni właściciel je wymieniał
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-07-04, 18:32   

Dokładnie, zaciski pewnie masz zapieczone zrób jak pisze vito23, smar miedziowy i do dzieła.




 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-04, 18:50   

Mawerix napisał/a:
Dokładnie, zaciski pewnie masz zapieczone zrób jak pisze vito23, smar miedziowy i do dzieła.

A dlaczego on ma to robić? Niech jedzie do mechanika przecież za darmo mu pewnie tego nie robił. Ma jeszcze po nim poprawiać?
 
 
vito23

Auto: Lacetti/Nubira III
Imie: Witold
Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-07-04, 19:21   

krzysiek02 napisał/a:
A dlaczego on ma to robić? Niech jedzie do mechanika przecież za darmo mu pewnie tego nie robił.


mechanik dostał zlecenie tylko wymiany klocków jak wyżej zapisane , więc po co miał by się zabierać za oczyszczanie zacisków ? to są 2 usługi już , wymiana klocków i oczyszczenie ...

jeśli to jakiś tam sąsiad i wziął za to piwko to można kupić i kolejne by zrobił to , ale jak ja bym miał jechać z taką reklamacją dajmy przykład do serwisu to serwis wziął by kolejne pieniądze za to gdyż nie zlecałem tego ....

a po za tym to można na spokojnie zrobić nic trudnego , lewarek , podpurka , zacisk na 2 części rozkręcić wiertłem przeczyścić dziureczki prowadnic, reszt szczotką drucianą ....
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-07-04, 19:25   

krzysiek02 napisał/a:
A dlaczego on ma to robić? Niech jedzie do mechanika przecież za darmo mu pewnie tego nie robił. Ma jeszcze po nim poprawiać?


To niech jedzie zobaczymy co usłyszy ;d niektórzy potrafią skasować za regeneracje zacisków ;)

vito23 napisał/a:
a po za tym to można na spokojnie zrobić nic trudnego , lewarek , podpurka , zacisk na 2 części rozkręcić wiertłem przeczyścić dziureczki prowadnic, reszt szczotką drucianą ....



Yyy to bardziej skomplikowane niż zlecona wymiana klocków tak że ..... :D




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-07-04, 20:25   

vito23 napisał/a:
mechanik dostał zlecenie tylko wymiany klocków jak wyżej zapisane , więc po co miał by się zabierać za oczyszczanie zacisków ? to są 2 usługi już , wymiana klocków i oczyszczenie ...


taki mechanik co oddziela wymianę klocków od sprawy oczywistej jaką jest przegląd zacisków to partacz nie mechanik !! a Ty poza tym masz jakąś zajebistą wizję rozdzielania nieodłącznych elementów naprawy :lol:

więc może lepiej nie sprzedawaj swojego patentu na wymianę klocków dalej ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-04, 20:25   

vito23 napisał/a:
mechanik dostał zlecenie tylko wymiany klocków jak wyżej zapisane , więc po co miał by się zabierać za oczyszczanie zacisków ? to są 2 usługi już , wymiana klocków i oczyszczenie ...


Jeżeli ktoś zleca wymianę tarcz i klocków to ogarnięty mechanik wyczyścił by przy okazji zaciski i może prowadnicę jeżeli by widział że są zajeb... .
vito23 napisał/a:
a po za tym to można na spokojnie zrobić nic trudnego , lewarek , podpurka , zacisk na 2 części rozkręcić wiertłem przeczyścić dziureczki prowadnic, reszt szczotką drucianą ....


Wiem, że to łatwe o ile ktoś nie ma dwóch lewych rąk albo ma za dużo kasy. Z wymianą klocków i tarczy to nawet dziecko by sobie poradziło. Ja w Tico wymieniałem silnik sam mimo, że nigdy tego nie robiłem. Trochę roboty było ale zawsze kasa w kieszeni zostaje.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-07-04, 20:26   

vito23 napisał/a:
wiertłem przeczyścić dziureczki prowadnic


to taki żart czy Ty na poważnie :omg:

vito23 napisał/a:
reszt szczotką drucianą ....


tak żeby uszkodzić osłonę przeciwpyłową co by umożliwić korozję tłoczka ?? :omg:

może już się nie wypowiadaj



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-07-04, 20:31   

RIPER napisał/a:
taki mechanik co oddziela wymianę klocków od sprawy oczywistej jaką jest przegląd zacisków to partacz nie mechanik !! a Ty poza tym masz jakąś zajebistą wizję rozdzielania nieodłącznych elementów naprawy :lol:

więc może lepiej nie sprzedawaj swojego patentu na wymianę klocków dalej ;)


Sam wiesz jakie są realia ;) Empty tez poprawia po mechanikach sam mu robiłeś to i owo.... na moich oczach na szybko wymieniali klocki bo auto już musi wyjechać klient czeka chciał wymianę klocków to przecież wymienione :głupkowaty: mało kto patrzy na stan prowadnic, da się je cofnąć czyli OK :D




 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2013-07-04, 20:36   

dobrze ale nie obrażajmy mechaników nazywając partaczy mechanikami ;) w końcu to się zemści na tych "mechanikach" u mnie się już jeden warsztat zamknął co to tak ostro naprawiał auta na ilość, oby więcej takich przypadków, ludzie zaczną myśleć



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 701 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 11102
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2013-07-04, 20:42   

Tu mamy sam przypadek...

RIPER napisał/a:
w końcu to się zemści na tych "mechanikach" u mnie się już jeden warsztat zamknął co to tak ostro naprawiał auta na ilość, oby więcej takich przypadków, ludzie zaczną myśleć


I się mści, u mnie również padł zakład który podmieniał części w autach i brał kasę za fikcyjne naprawy.




 
 
 
verbus


Auto: Lanos
Imie: Bartek
Pomógł: 38 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 280
Skąd: SO
Wysłany: 2013-07-04, 20:53   

Oficjalna wersja tych upadających warsztatów to "w tym kraju nie da się zarobić"Szkoda że strony typu np.Ranking Warsztatów mają dość mała popularność,przecież prawie w każdym domu jest internet.
 
 
putekprison
VeB!


Auto: Lanos Sedan, 1.6 16V
Imie: Przemek
Wiek: 32
Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 78
Skąd: Wadowice (okolice)
Wysłany: 2013-07-04, 21:35   

O widzę, że się rozpisaliście w temacie. ;) Robił mi to mechanik który jest pracownikiem u sąsiada i ja też się z nim znam, więc nie ma problemu, żebym do niego podjechał jak coś i będziemy patrzyć co i jak. Prowadnice to są te takie harmonijki co się ruszają? Jeśli tak to wyciągaliśmy to, psikaliśmy czymś tam specjalnie na hamulce a i tak dalej lipa.
 
 
 
krzysiek02
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-04, 22:16   

putekprison napisał/a:
O widzę, że się rozpisaliście w temacie. ;) Robił mi to mechanik który jest pracownikiem u sąsiada i ja też się z nim znam, więc nie ma problemu, żebym do niego podjechał jak coś i będziemy patrzyć co i jak. Prowadnice to są te takie harmonijki co się ruszają? Jeśli tak to wyciągaliśmy to, psikaliśmy czymś tam specjalnie na hamulce a i tak dalej lipa.


Rozpędź samochód wrzuć na luz i zobacz jak szybko zwalnia będziesz wiedział jak mocno ci obcierają albo wciśnij podczas jazdy lekko hamulec może się dotrą trochę i nie będą trzeć. A przy zmianie klocków wymieniłeś też tarcze albo je przetoczyłeś? Bo jeżeli nie to tu może być problem.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt