Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Gdyby to był oryginał to by gościu napisał 'oryginał Daewoo czy GM". To normalny myk na allegro, że piszą o oryginałach Korea a ludzie myślą o fabrycznej części. A gdzie pudełko z oznaczeniem fabrycznym części bo zazwyczaj na oryginałach są loga producenta.
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-07-05, 20:19
"Pompy pochodzą z wyprzedaży Daewoo FSO na Żeraniu - produkt najwyższej jakości stosowany przez fabrykę na PIERWSZY MONTAŻ !!!"
"Oryginalna koreańska pompa paliwa do samochodów marki Daewoo."
Ja to rozumiem tak, że to oryginał. Skoro z FSO. Czyli co, lepiej kupić wkład za 50zł?
ja stąd kupiłem, potem jeszcze lusterko made by d.u from korean
marcin1008
Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin Pomógł: 44 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 379 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-07-06, 12:35
grzech1991 napisał/a:
"Pompy pochodzą z wyprzedaży Daewoo FSO na Żeraniu - produkt najwyższej jakości stosowany przez fabrykę na PIERWSZY MONTAŻ !!!"
Tak twierdzi ten sprzedawca,natomiast Wikipedia podaje że lanosy na żeraniu produkowane były z wykorzystaniem 98% części polskich-więc skąd na allegro tyle koreańskich oryginałów,w dodatku pochodzących z fabryki na żeraniu???
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-07-06, 15:35
Może mieli duży zapas, jak widać ludzie kupują. Aczkiolwiek zdaje sobie z tego sprawę, że zapewne to jeden wielki bełkot (w końcu, nie założył bym tu tematu).
Warto kupić wkład za 50zł? Pompa obecna nie zaciąga mi na rezerwie. Nie abym jeździł na niej, ale wymieniam bak to i pompa mogła by być w pełni sprawna.
marcin1008
Auto: Lanos 1,5 16V sedan
Imie: Marcin Pomógł: 44 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 379 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-07-06, 22:05
grzech1991 napisał/a:
Warto kupić wkład za 50zł?
Nawet wkładu porządnego za tę kasę się chyba nie kupi-ja w zeszłym roky 125PLN dawałem za Energy...
[ Dodano: 2013-07-06, 22:06 ]
grzech1991 napisał/a:
Może mieli duży zapas, jak widać ludzie kupują.
Ludzie wszystko kupują...potem dopiero się zastanawiają co kupili
[ Dodano: 2013-07-06, 22:10 ]
grzech1991 napisał/a:
Może mieli duży zapas
Powtarzam-98% polskich podzespołów-więc skąd by mieli koreańskie???
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-07-06, 23:16
Jak duża firma to i zapasy duże. Ja to sobie tak tłumaczę. Jednak pewnie masz rację.
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-07-07, 01:35
Te dwa typy pasują dowolnie, czy ma być ten albo ten i trzeba sprawdzić?
OstryTBG
Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 1153 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2013-07-11, 20:19
sam do tego nie dotarłem i na tym i na tym chodzi jak jest pół zbiornika paliwa... i na kazdej u mnie przy 1/4 zbiornika paliwa kończy sie zasysanie... nie wiem czy wina pompki czy czego ale jest cos nie tak
Jade ulicom, opony asfalt drom
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-07-11, 22:05
OstryTBG napisał/a:
nie wiem czy wina pompki czy czego ale jest cos nie tak
Wymień pompę na KOMPLETNĄ a nie wkład i problem zniknie. Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2013-07-11, 22:46
wina jest w nieszczelnej obudowie pompy która powinna utrzymywać paliwo na zakręty a przez nieszczelność pompa nie potrafi napompować obudowy i utrzymywać w niej wyższego stanu paliwa
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-07-12, 08:13
Dzięki chłopaki, dobrze, że przed waszymi radami zakupiłem pompę kompletną. Bo moja na rezerwie nic a nic nie zaciąga. A kupiłem kompletną, ponieważ jak wymieniam raz na 130k, to wypadało by już robić porządnie.
Jest tania, a jeszcze dostałem gratis wysyłkę kurierem (co prawda o 1zł droższą, ale niezmiernie mnie to cieszy).
Dziękuję wszystkim za pomoc, leci pomógł. Jak by ktoś miał jeszcze coś do dopisania to proszę bardzo
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2013-09-17, 23:08
Panowie podbijam
Zakupiłem w/w pompę, mechanik zlał paliwo i je wyczyścił z syfów (przy okazji wymieniałem bak). Przed oddaniem auta mechanikowi, miałem paliwo idealnie na pierwszej ćwiartce (aż rezerwa się zapalała na ostrych zakrętach [ale bardzo delikatnie]).
Wymienił bak, po wszystkim powiedział, że jest 11 litrów w zbironiku (na wskaźniku pokazywało prawie empty). Pojechałem dotankować 8 litrów na statoil (jest łącznie 20 litrów) i pokazuje przed pierwszą ćwiartką (około 2mm).
Pytanie brzmi, w którym momencie auto przekłamywało, na pierwszej pompie czy na tej?
Drugie pytanie, czemu mi się żyd na empty nie świecił (na nowej pompie)?