X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] check engine przy 100-110 Pali się

Autor Wiadomość
MateuszW1994

Auto: Daewoo nubira 2.0 16V CDX
Imie: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 133
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2013-07-08, 16:35   [Nubira I] check engine przy 100-110 Pali się

Witam mam problem gdy jade tak do 100KM/h silnik jest ok gdy rozpędze sie do jakies 110-120 zapala się heck po czym gaśnie i znów sie zapali nie raz zgaśnie po jakimś dystansie jak przejade a nie raz świeci az do zgaszenia i ponownego odpalenia silnika.
Olej filtry świece ustawienie gazu z filtrami nowe przewodo zapłonowe :( dalej to samo przepustnica wyczyszczona mixer wymieniony od LPG .Nie łapie lewego powietrza silnik trochę sie poci pod zaworami no ale 200tys już ma przejechane. Oleju nie pali a ni nic. Nie wiem jak z ABS moze to przez niego odpala sie heck gdys od hamulców swieci sie kontrolka. :(
Prosze o pomoc;(

A jeszcze na lpg i benzynie to samo jest :(



Żyjemy dla chwil z motoryzacją .
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-07-08, 16:56   

MateuszW1994, na początek sprawdź wg tej instrukcji jakie kody błędów zgłasza ECM. Następnie podaj je tutaj, to będzie łatwiej cokolwiek podpowiedzieć ;)
 
 
MateuszW1994

Auto: Daewoo nubira 2.0 16V CDX
Imie: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 133
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2013-07-08, 17:22   

Mógł byś mi pomóc jakie piny zewrzeć mam i jak odczytać kod dokładniej . ?



Żyjemy dla chwil z motoryzacją .
 
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-07-08, 18:05   

Sprawdź na początek czy masz złącze 12-to czy 16-to pinowe. Jak masz 12-to pinowe, to musisz zewrzeć piny A i B - jak się przyjrzysz, to zobaczysz, że są opisane na złączu. Jak masz złącze 16-to pinowe, to musisz zrobić tak jak tutaj. Po zwarciu pinów przekręcasz kluczyk w stacyjce w pozycję "ON", powinien załączyć się wentylator silnika na wysokim biegu i zacznie mrugać na zegarach dioda "chceck". A tutaj masz na przykładzie Lanosa jak odczytać "wymrugane" kody. Prosta i szybka robota...
 
 
MateuszW1994

Auto: Daewoo nubira 2.0 16V CDX
Imie: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 133
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2013-07-08, 23:09   Witam

boje sie zebym nie spalił nic ehh :( mam proźbe jak nie dam rady odczytać to zrobię :beczy: to ale wczesniej zaczne nagrywać zrobie nie wiem z 1-2min filmik odczytał byś jak bym mógł poprosić?



Żyjemy dla chwil z motoryzacją .
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-07-09, 00:39   

nie jeden błąd już tak został ogarnięty więc i tobie damy rade ...
chociaż tak naprawdę to tylko tak strasznie wygląda ...
zworka,zapłon i liczymy błyski , ot cała filozofia pomiędzy błyskami małe przerwy tzn jedna cyfra , dłuższa kolejna cyfra ... poszukaj na forum są filmiki jak to wygląda nie jest to trudne a i 10 mrugnięć to zero (nie chce mi się szukać czy jest opisane w instrukcjach)



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-07-09, 05:02   

MateuszW1994, nagrywaj film i wrzucaj ;)
 
 
MateuszW1994

Auto: Daewoo nubira 2.0 16V CDX
Imie: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 133
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2013-07-09, 10:02   Witam

jestem w pracy wróce po 14 odrazu nagram filmik obiecuje do 15 będzie już na forum :( :myśli: :myśli: :myśli: :lol2: :lol2: :lol2:



Żyjemy dla chwil z motoryzacją .
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 39
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2013-07-09, 23:21   

czekam i czekam a filmiku nie ma :(



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
MateuszW1994

Auto: Daewoo nubira 2.0 16V CDX
Imie: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 06 Sty 2013
Posty: 133
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 2013-07-09, 23:24   Witam

Z tym juz sobie poradziłem winny okazał sie zły skład mieszanki LPG . Prosze cie jeśli mozesz i innu mam problem z odpalaniem silnik kręci ale nie zaskakuje ;( wczesnij działał i w ogole nie swieci mis ei kontrolk heck jak przekrece kłodka od immo gaśnie potem i czasem był juz taki problem pomagało wyjecie jakiś styków przy stacyjce tak mechanik mówił a teraz ani drgnie:( nic w ogóle..



Żyjemy dla chwil z motoryzacją .
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt