Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-07-09, 17:10 [Nubira I] Płynie w prawo .
Witam,
Nie wiem czy będę potrafić dokładnie opisać problem. Wygląda to następująco :
1. Podczas jazdy z prędkością większą od 90 po puszczeniu gazu lub podczas hamowania samochód delikatnie "płynie" mi w prawo i dalej jedzie ok. Przy jeździe na gazie jedzie idealnie jak po torze przy mniejszych prędkościach nie czuć tego.
2. Przy skręcaniu kierownicy w prawo do maksymalnego położenia kół przed dokręceniem do oporu czuję jakby koła same się dokręcały.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-07-09, 17:57
pawel668, pierwsza sprawa to stan zawieszenia, ciśnienie w kołach i ustawienie zbieżności. Musisz sprawdzić czy zawieszenie nie posiada jakichkolwiek luzów - zużyte drążki kierownicze, łączniki stabilizatora, czy ew. tuleje wahaczy. Sprawdź też ciśnienie w kołach - najlepiej w jakiejś wulkanizacji, gdzie zazwyczaj dopompowują koła za darmo, ale sprawdzonym manometrem. Jeżeli będziesz miał zawieszenie sprawdzone i bez luzów, właściwe ciśnienie w kołach - dopiero wtedy możesz jechać na ustawienie zbieżności.
verbus
Auto: Lanos
Imie: Bartek Pomógł: 38 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 280 Skąd: SO
Wysłany: 2013-07-09, 21:51
Moim zdaniem problem leży w hamulcach przód..Należało by sprawdzić przede wszystkim stan suwaków i tłoczka.Czy czasem nie są zapieczone i któreś koło nie trzyma (najprościej to sprawdzić po śrubach od koła,jeśli trzyma będą gorące) lub niedostatecznie hamuje (też będzie ściągać).Co do drugiej sprawy,auto ze wspomaganiem przy maksymalnym skręcie może robić takie wrażenie,ale czy to normalne,nie wiem.