X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Brak mocy, szarpie przy przyspieszaniu

Autor Wiadomość
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-20, 20:54   [Matiz] Brak mocy, szarpie przy przyspieszaniu

Witam wszystkich.
Mam problem z mietkiem jak napisałem w temacie.
Wszystko zaczeło się od zapłonu. Wymieniłem czujnik halla (2x) lipa jak mało (odradzam kupna) kupiłem cały aparat zapłonowy typu MANDO i załapał ale kopcił jak wściekły jednak palił na zimnym i ciepłym silniku na rys i miał moc, po przejechaniu ok 10 km zgasł i nie odpalił do wystygnięcia, aparat oddałem (po drodze wymieniłem cewkę) wstawiłem aparat po regeneracji i zero reakcji, wkońcu znalazłem oryginalny aparat zapłonowy też MANDO i działa, wkręca się na obroty do odcięcia, kopci lekko na biało, pracuje równo na wolnych jednak przy jeździe jak by go coś trzymało i lekko szarpie jak by dostawał mocy i tracił.

Kable WN nowe
Świeczki NGK nowe
Sonda lambada :) wymieniona
Przepływomierz działa
Filtr Powietrza czysty
Filtr paliwa drożny
Przewody podciśnieniowe ok
Czujnik temperatury ok

Ps
Do Anioła tego działu :D
Jeśli temat już był to znaczy że źle szukałem i proszę o odnośnik.



PFD 2008
Ostatnio zmieniony przez VERSUS 2013-07-21, 10:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wojak
Grupa Podlaska


Auto: matiz
Pomógł: 55 razy
Wiek: 52
Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 3194
Skąd: B-stok
Wysłany: 2013-07-20, 22:45   

Cytat:
Przepływomież działa

Oscara za te zdanie :)
Sprawdzałeś kody błyskowe?
Cytat:
Filtr paliwa drożny

Filtr powietrza też może być drożny, jak to sprawdziłeś?



Matiz części:
http://daewooforum.pl/temat81621.html
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-21, 10:35   

wojak napisał/a:
Cytat: Przepływomierz działa

Oscara za te zdanie


Tak oscara tak
miałem na myśli czujnik w obudowie filtra

filtr wyjmowałem i nie miał syfu, przelewałem go paliwem poza tym był wymieniony począdkiem zeszłego roku, nie sądzę żeby się zapchał



PFD 2008
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-26, 22:32   

Witam ponownie w tym temacie. Wdzę że temat przechodzi bez echa :myśli:
Jest możliwość że paliwo jest fatalne?



PFD 2008
 
 
Volfodzio


Auto: Renault Megane 1.6 K4M
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2096
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2013-07-27, 09:40   

A jaki jest nalot na świecach? U mnie po tankowaniu podłego paliwa BiPi, auto wyraźnie głośniej i gorzej pracowało, warto by było zalać czymś pewnym na 100% i w miarę możliwości spuścić stare. Silniczek krokowy sprawdzałeś/czyściłeś ?



 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
opu

Auto: Matiz
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 24
Wysłany: 2013-07-27, 13:56   

powinieneś sprawdzić w momencie kiedy auto nie chce odpalić czy dochodzi iskra do świec i paliwo. Druga sprawa czy alternator nie wysiadł jak. Wszystko zależy od tego jak te auto się zachowuje jeśli przerywa i pojawia sie check to moze to być moduł zapłonowy lub przebicie na obudowę np. brudna cewka zapłonowa( duża wilgotność).
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-27, 21:44   

opu, przeanalizuj jeszcze raz co napisałem bo mietek czy to na zimnym czy ciepłym pali na rys

Volfodzio, nalot jest biały a silniczek krokowy nie ma nic do jazdy, działa tylko na biegu jałowym, a na nim praca jest OK
Motor wkręda sie na obroty do odcięcia paliwa ale na na postoju jednak w czasie jazdy jest problem. Kupiłem interfejs ELM i redukcję z OBD II na OBD (wiem że ta opcja nie ma zwolenników i ma negatywne opinie jednak do podstaw jest dobry) i nie mogę się połączyć z mietkiem a kody impulsowe błyska we świat nawet takich w liście kodów niema, dodam jeszcze że sonda lambda była wymieniona jednak czy wpięta czy wypięta nie ma różnicy i check się nie zapala

Temat jest kiepski i mechanicy rozkładają ręce.
Dięki za zainteresowanie



PFD 2008
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-07-28, 06:06   

Jeśli będziesz kiedyś w Pile przejazdem to zrobię Ci na " poczekaniu "
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-28, 10:40   

OOOOO!!! stifff, mi pomoże :D
W Pile raczej nie będę a napewno nie matizem dlatego jeśli masz pomysł co z tym zrobić to pomóż bo ja już nie mam pomysłów



PFD 2008
 
 
stifff
Grupa Wielkopolska

Auto: Nexia
Imie: stefan
Pomógł: 259 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 4032
Skąd: piła
Wysłany: 2013-07-28, 19:48   

Kolego - na odległość nie da się naprawić pojazdu. Powodów może być wiele i dlatego należy sprawdzać i eliminować poszczególne układy. Począwszy od paliwowego , zapłonowego , elektroniki ,dolotowego, wydechowego , kondycji silnika i na hamulcowym kończąc. Należy przy tym używać odpowiedniego oprzyrządowania jak skaner , manometr pomiarowy ciśnienia sprężania i ciśnienia paliwa , wakuometr , lampa stroboskopowa. Sam widzisz że internetowo można tylko wróżyć.
 
 
VERSUS


Auto: Chevrolet NUBIRA KOMBI CDX 1.8
Imie: Łukasz
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 664
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-07-28, 20:40   

stifff, nie wymagam cudów i przez internet nikt samochodu nie naprawi jednak forum jest po to żeby uzyskać jakieś wskazóki i porady czyż nie? :cfaniaczek:



PFD 2008
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt