Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2013-07-20, 20:54 [Matiz] Brak mocy, szarpie przy przyspieszaniu
Witam wszystkich.
Mam problem z mietkiem jak napisałem w temacie.
Wszystko zaczeło się od zapłonu. Wymieniłem czujnik halla (2x) lipa jak mało (odradzam kupna) kupiłem cały aparat zapłonowy typu MANDO i załapał ale kopcił jak wściekły jednak palił na zimnym i ciepłym silniku na rys i miał moc, po przejechaniu ok 10 km zgasł i nie odpalił do wystygnięcia, aparat oddałem (po drodze wymieniłem cewkę) wstawiłem aparat po regeneracji i zero reakcji, wkońcu znalazłem oryginalny aparat zapłonowy też MANDO i działa, wkręca się na obroty do odcięcia, kopci lekko na biało, pracuje równo na wolnych jednak przy jeździe jak by go coś trzymało i lekko szarpie jak by dostawał mocy i tracił.
Kable WN nowe
Świeczki NGK nowe
Sonda lambada wymieniona
Przepływomierz działa
Filtr Powietrza czysty
Filtr paliwa drożny
Przewody podciśnieniowe ok
Czujnik temperatury ok
Ps
Do Anioła tego działu
Jeśli temat już był to znaczy że źle szukałem i proszę o odnośnik.
PFD 2008
Ostatnio zmieniony przez VERSUS 2013-07-21, 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Witam ponownie w tym temacie. Wdzę że temat przechodzi bez echa
Jest możliwość że paliwo jest fatalne?
PFD 2008
Volfodzio
Auto: Renault Megane 1.6 K4M Pomógł: 31 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2096 Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2013-07-27, 09:40
A jaki jest nalot na świecach? U mnie po tankowaniu podłego paliwa BiPi, auto wyraźnie głośniej i gorzej pracowało, warto by było zalać czymś pewnym na 100% i w miarę możliwości spuścić stare. Silniczek krokowy sprawdzałeś/czyściłeś ?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
opu
Auto: Matiz
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 24
Wysłany: 2013-07-27, 13:56
powinieneś sprawdzić w momencie kiedy auto nie chce odpalić czy dochodzi iskra do świec i paliwo. Druga sprawa czy alternator nie wysiadł jak. Wszystko zależy od tego jak te auto się zachowuje jeśli przerywa i pojawia sie check to moze to być moduł zapłonowy lub przebicie na obudowę np. brudna cewka zapłonowa( duża wilgotność).
opu, przeanalizuj jeszcze raz co napisałem bo mietek czy to na zimnym czy ciepłym pali na rys
Volfodzio, nalot jest biały a silniczek krokowy nie ma nic do jazdy, działa tylko na biegu jałowym, a na nim praca jest OK
Motor wkręda sie na obroty do odcięcia paliwa ale na na postoju jednak w czasie jazdy jest problem. Kupiłem interfejs ELM i redukcję z OBD II na OBD (wiem że ta opcja nie ma zwolenników i ma negatywne opinie jednak do podstaw jest dobry) i nie mogę się połączyć z mietkiem a kody impulsowe błyska we świat nawet takich w liście kodów niema, dodam jeszcze że sonda lambda była wymieniona jednak czy wpięta czy wypięta nie ma różnicy i check się nie zapala
Temat jest kiepski i mechanicy rozkładają ręce.
Dięki za zainteresowanie
PFD 2008
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-07-28, 06:06
Jeśli będziesz kiedyś w Pile przejazdem to zrobię Ci na " poczekaniu "
OOOOO!!! stifff, mi pomoże
W Pile raczej nie będę a napewno nie matizem dlatego jeśli masz pomysł co z tym zrobić to pomóż bo ja już nie mam pomysłów
PFD 2008
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2013-07-28, 19:48
Kolego - na odległość nie da się naprawić pojazdu. Powodów może być wiele i dlatego należy sprawdzać i eliminować poszczególne układy. Począwszy od paliwowego , zapłonowego , elektroniki ,dolotowego, wydechowego , kondycji silnika i na hamulcowym kończąc. Należy przy tym używać odpowiedniego oprzyrządowania jak skaner , manometr pomiarowy ciśnienia sprężania i ciśnienia paliwa , wakuometr , lampa stroboskopowa. Sam widzisz że internetowo można tylko wróżyć.