X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Nie wkreca sie w obroty.

Autor Wiadomość
komos

Auto: Lanos
Imie: Latinos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 49
Wysłany: 2013-07-21, 16:30   [Lanos] Nie wkreca sie w obroty.

Witam,
Mam problem gdy przełacze latinosa na gaz i wcisne pedal gazu to silnik wkreca sie do 2000- 2500 obr/min i wyzej nie chce. ten efekt jest identyczny jak czasami zabraknie gazu w bulti. butla pełna, na benzynie normalnie sie wkreca do odciciacia, uklad zaplonowy sprawny. Podejrzewam ze to instalacja I generacji bo na wężu dolotowym mam srubę do regulacji.
Macie pomysly co to moze byc. ?



Pozdrawiam

Komos
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-07-21, 18:01   

komos napisał/a:
Macie pomysly co to moze byc.
ile na gazie nalatane? kiedy jakas regulacja byla?byc moze reduktor pada




 
 
szyna93
Grupa Podlaska
Chirurg metaloplasta


Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Pomógł: 30 razy
Wiek: 27
Dołączył: 22 Kwi 2012
Posty: 1208
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-07-21, 18:35   

wnd napisał/a:
byc moze reduktor pada

Od tego bym zaczął w sumie.. ale najpierw może regulacja, no i ile nalatane, i kiedy zmieniany był filterek od gazu?



Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4.
Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
 
 
komos

Auto: Lanos
Imie: Latinos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 49
Wysłany: 2013-07-21, 19:45   

Filterek od gazu zmienialem dwa dni temy. na instalacji moze zrobione ze 150 tys km. Zacze od regulacji. Potem sprawdze parownik. Wiele opcji nie ma.



Pozdrawiam

Komos
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-07-21, 21:47   

komos napisał/a:
na instalacji moze zrobione ze 150 tys km.
jak na jednym reduktorze to na pewno on szwankuje




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt