X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] wskaźnik poziomu paliwa

Autor Wiadomość
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-07-25, 12:04   [Matiz] wskaźnik poziomu paliwa

Witajcie.

Po wymianie pompy paliwa mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa.
Wskaźnik działa (podnosi się i opada w zależności od ilości benzyny w baku). Na długich zakrętach (np zjazd z autostrady itd) opada praktycznie do zera, czyli działa w całym zakresie.
Problem jest taki, że poniżej 1/4 baku silnik się dusi, nie odpala, prycha tak, jakby nie miał benzyny. Po zatankowaniu - jest OK.
Czy jest to możliwe, że pompa paliwa nie zaciąga z samego dołu ?
Nowa pompa umiejscowiona jest idealnie w miejscu starej, także nie wiem co może być nie tak.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
waluś
warmia - mazury


Auto: Tico 99r.
Imie: Radek
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 30 Maj 2012
Posty: 642
Skąd: Ogrodzieniec ( NIL )
Wysłany: 2013-07-25, 13:22   

Może po prostu wskaźnik źle pokazuje stan paliwa ? I pokazując 1/4 zbiornika, tak na prawdę poziom jest inny :myśli:



Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
 
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-07-25, 13:35   

a co bylo wymieniane cała pompa czy sam wkład ?? możliwe na dole wkładu masz filtr i on też pomaga przy zasysaniu (powierzchnia ssąca jest niżej ,

a ile zatankujesz jak masz tą 1/4 baku może wskażnik oszukuje ?? a co do latania wskaźnika temat jest na forum (jak wymieniałeś całą pompę - a skoro inne rzeczy się podziały może warto wkład z "nowej" przełożyć do starej...



pomogłem kliknij pomógł
 
 
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-07-26, 10:05   

Witam.
Zmieniłem sam wkład pompy + dedykowany filtr.
Filtr taki występował także w oryginalnej pompie, także poziom nie powinien się zmienić.

Wskaźnik może oszukuje, lecz zbiegło się to z wymianą pompy, dlatego akurat pompę mam jako winowajcę.
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-07-26, 14:54   

a jesteś w stanie zalać go pod korek i to sprawdzić czy raczej wolisz nie obdarzać baku takim dobrodziejstwem??



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-07-26, 17:49   

Tylko co to da, skoro wskaźnik oszukuje od 1/4 w dół?

Tzn wygląda na to że tylko pompa zaciąga wyżej niż normalnie,. bo wskaźnik na długich zakrętach w lewo opada niżej niż 1/4 baku.
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-07-27, 06:44   

dobra nie było propozycji ...
jak chcesz kombinować możesz jak dla mnie paliwo do silnika strzykawką podawać.

a w temacie o ile wiem czujnik paliwa to kawałek potencjometru który połączony jest z pływakiem odpowiadającym za jego "pracę" a pozycja zero nie znajduje się na samym dole baku tylko trochę wyżej i dlatego jeszcze się jedzie pomimo rezerwy na wskazówce ... co się mogło stać nie wiem ... zalać paliwa nie chcesz więc nie nakieruje nas to na przyczynę ... zostaje chyba tylko demontarz pompy paliwa i sprawdzenie z czym jest problem



pomogłem kliknij pomógł
 
 
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2013-07-29, 11:55   

Zalać paliwa do pełna - pewnie że można, tylko że jeżdżę na LPG więc paliwo jest tylko do odpalania samochodu. Zazwyczaj staram się mieć od 1/2 do 1/4 baku. Poniżej 1/4 dolewam kilka litrów.
Pełny bak nie jest konieczny z tego względu, że zanim wyjeżdzę cały bak, to paliwo będzie "stare".,
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt