X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Daewoo-FSO] Polonez ATU plusominus 1997 1.6 GLI -> 1.4

Autor Wiadomość
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-17, 19:26   

Tyle że caro jest pogięte nie ma progów od dołu i zawieszanie wyrypane z przodu , nadkola tylne ulepione z szpachli i zeżarte sierpy . Pożyjemy zobaczymy ;) Na razie jeździ ;P ale jeśłi dał bym GLI to i tak by tylko pojeździło do końća OC czyli do nowego roku a potem papa .
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-17, 20:18   

Czyli jeżeli by dostał GLI to przedłużył byś mu życie do nowego roku, na fotach nie widać że Caro jest w tak złym stanie. Ewentualnie mógłbyś też sprzedać, tylko nie wiadomo czy ktoś kupi bo różnie z tym bywa :D
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-23, 21:09   

Niestety Caro było zbyt zgnite i nie nadawało się do ratowania brak progów i podłogi :/ za to postęp przy plusie ;) 1.4 prawdopodobnie jutro ożyje jeśli nie będzie żadnych problemów z kabelkami :jupi: . Dzisiejszy progress przespwanay aku na lewą stronę z dawcy zapodkładowana komora i podmalowana , Przełożona belka z Stabem z rovera nowy sworzeń i drążki z roverka . Silnik Wymyty Dimmerem zmieniony pasek od alternatora oraz kupiona nowa linka od sprzęgła , założone wspomaganie do silnika wraz z paskiem ;)









 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-24, 10:45   

Szkoda trochę tego Caro, ale przynajmniej będziesz miał Rovera pod machą :D Oby Ci się wszystko udało bo to naprawdę dobry silnik i wsadzenie go do Poldka jest najlepszym pomysłem.

Przy wspomaganiu chodzi Ci o wspomaganie kierownicy? Rovery go ponoć nie miały (w Caro i Atu chyba było, ale w Plusach to nie wiem). Nie zastępuj naklejki 1.6 GLI dla niepoznaki ;)
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-24, 23:13   

Owszem polonezy 1.4 nie miały wspomagania kierownicy ale wspomę kierownicy mam z rovera 214 . Silnik siedzi w aucie teraz została kabelologia + Układ paliowy i auto wyjedzie za jakieś 2 dni z garażu ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 10:33   

Wcześniej wspomaganie miałeś z Poloneza czy razem z silnikiem zmieniłeś wspomagania na Rovera? W sumie to ciekawe czemu Poldo-Rovery nie miały wspomagania :myśli:

Zrób fotki jak to będzie wyglądać po zrobieniu tego wszystkiego ;)



Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja :)

Zapraszam https://www.facebook.com/...e?ref=bookmarks
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 10:37   

Poldorovery miały tylko wspomaganie i klimę na specjalne zamówienie Pawlaka . Nie dostaliśmy licencji na te części po prostu . A Tak BTW każy plus miał wspomaganie w sillniku OHV -___-

No kolejny proggres Silnik wsadzony wraz ze skrzynią w skrzyni zmienione łożysko i założona nowa linka od sprzęgła . Nagrzewnica podpięta , Linka gazu podpięta , Rozrusznik podpięty , wyłącznik bezwładnośiowy podłączony i podpięty kabel plusowy od Rovera została reszta elektryki i piologia głównego złącza boscha co by spiąć to z Minusową instalacją silnika Rovera i układ paliwowy i auto gotowe ;)









 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 10:42   

Czyli wychodzi na to, że Poldorovery były uboższe od zwykłych, ale można też przełożyć silnik do auta które ma już klime i wspomaganie :D Plusy OHV wspomaganie miały w standardzie chociaż gdzieś wyczytałem, że tylko GSI miały w standardzie, a GLI w opcji :myśli:

Wygląda to coraz lepiej :brawo:



Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja :)

Zapraszam https://www.facebook.com/...e?ref=bookmarks
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 12:49   

Kolego widzę że wiesz gdzie dzwoni ale nie wiesz dokładnie w którym kościele . GLI minusowe czyli Abimex nie miały Wspomagania normalnie tylko za dużą dopłątą . A Poldorovery były też na wypasie ale wiadomo jak pod stołem za bardzo dużą dopłątą na przykład był na tablicy kiedyś poldek 1.4 rządowy pawlaka Klimatyzacja , Wsopmaganie , Alufelgi , Inter Groclin relax i tylna kanapa z podłokietnikiem fabrycznym więc nie mów że taki golas . Tak samo jak mój kolega co miał przez pewien Czas Poloneza ATU 1.4 z wersji Limited . Może wspomy nie miał ale miał alarm patrol line limitowane szare Grocliny standardy EL szyby , EL lustrerka i ori więc nei mów że nie było wypasów były tylko wiadomo jak było po co dokupywać jak bez tego i tak będzie jeździć ;) A co do klimy w 1.4 to wcale nie jest takie proste jak się wydaje .
 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 12:58   

Minusowe GLI i pozostałe nie miały w standardzie wspomagania bo Plusy miały w standardzie (oprócz 1.4 GTI 16V) :D Jak miał full opcję za dopłatą to golasem nie był na pewno, ale bez dopłaty to by był golas bo za wspomagania trzeba by było dopłacić więcej w Roverze niż w GLI. Jak widzę to Polonezy sprzed Plusów miały bogatsze wyposażenie i więcej było wersji wyposażonych w klimę, centralny, zamek, alarm itd. Pewnie ludzie nie dopłacali za te dodatki bo cena auta wzrastała



Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja :)

Zapraszam https://www.facebook.com/...e?ref=bookmarks
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 13:20   

Za ATU limteda na fakturze kumpel mówił że bodajże na full wypasie 1.4 bez wspomy i klimy było 28 tys PLN bo jak kupił auto miał wszystkie dokumenty od niego . A owszem były większe wypasy takie jak centralny alarm z zamkiem otwierany kartą przypinaną do kluczyków w 97 roku już el szyberdach przyciemniane fabrycznie szyby na brąz albo niebiesko (strasznie trudne do dostania teraz) nawet roleta na tylną półkę była za doplątą różnych bajerów było za dopłatą ale po co to komu skoro bez tego i tak będzie jeździć a i będzie taniej więc ludzie brali albo wyposażone OHVKI (co by szpanować) albo gołe ale zapieprzające 1.4 gdzie i tak nawet taki golas był rarytasem w tamtych czasach ;)
 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 13:42   

28 tyś zł za taką wersję dzisiaj to by taniocha była, ale kiedyś to było coś i jeszcze Rovera, a co dopiero jakby miał klimę i wspomaganie :D O takich wypasach to nawet nie słyszałem jak centralny alarm i przyciemniane szyby, nawet szyberdach w Polonezach to rarytas (nigdy nie widziałem na drogach) Mimo, że trafiały się doposażone OHV to też nie było ich dużo :D W Plusach to tak bogato nie było



Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja :)

Zapraszam https://www.facebook.com/...e?ref=bookmarks
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 17:06   

Kolego to widzę że mało tak naprawdę wiesz o tym czym się interesujesz ...

Przykład fabrycznie przyciemnionych szyb (bez folii)

Brązowe :

 
 
Valkir
DU i FSO na zawsze!


Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 326
Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 19:34   

Takich klasyków ta ja wcale nie widuję :D Pewnie dlatego nie wiem, że przyciemniane szyby miały w opcji. Najczęściej widuje Caro MR93 i czasem Plusy, starszych niż 1989 to ostatnio ponad rok temu widziałem



Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja :)

Zapraszam https://www.facebook.com/...e?ref=bookmarks
 
 
Macfly


Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 199
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 19:57   

Caro też bywały z brąz szybą tak samo jak z niebieskimi a tak BTW u kolegi mam odstawioną przednią brązową szybę do Polodka ^^
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt