Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-17, 19:26
Tyle że caro jest pogięte nie ma progów od dołu i zawieszanie wyrypane z przodu , nadkola tylne ulepione z szpachli i zeżarte sierpy . Pożyjemy zobaczymy Na razie jeździ ;P ale jeśłi dał bym GLI to i tak by tylko pojeździło do końća OC czyli do nowego roku a potem papa .
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-17, 20:18
Czyli jeżeli by dostał GLI to przedłużył byś mu życie do nowego roku, na fotach nie widać że Caro jest w tak złym stanie. Ewentualnie mógłbyś też sprzedać, tylko nie wiadomo czy ktoś kupi bo różnie z tym bywa
Macfly
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-23, 21:09
Niestety Caro było zbyt zgnite i nie nadawało się do ratowania brak progów i podłogi :/ za to postęp przy plusie 1.4 prawdopodobnie jutro ożyje jeśli nie będzie żadnych problemów z kabelkami . Dzisiejszy progress przespwanay aku na lewą stronę z dawcy zapodkładowana komora i podmalowana , Przełożona belka z Stabem z rovera nowy sworzeń i drążki z roverka . Silnik Wymyty Dimmerem zmieniony pasek od alternatora oraz kupiona nowa linka od sprzęgła , założone wspomaganie do silnika wraz z paskiem
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-24, 10:45
Szkoda trochę tego Caro, ale przynajmniej będziesz miał Rovera pod machą Oby Ci się wszystko udało bo to naprawdę dobry silnik i wsadzenie go do Poldka jest najlepszym pomysłem.
Przy wspomaganiu chodzi Ci o wspomaganie kierownicy? Rovery go ponoć nie miały (w Caro i Atu chyba było, ale w Plusach to nie wiem). Nie zastępuj naklejki 1.6 GLI dla niepoznaki
Macfly
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-24, 23:13
Owszem polonezy 1.4 nie miały wspomagania kierownicy ale wspomę kierownicy mam z rovera 214 . Silnik siedzi w aucie teraz została kabelologia + Układ paliowy i auto wyjedzie za jakieś 2 dni z garażu
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 10:33
Wcześniej wspomaganie miałeś z Poloneza czy razem z silnikiem zmieniłeś wspomagania na Rovera? W sumie to ciekawe czemu Poldo-Rovery nie miały wspomagania
Zrób fotki jak to będzie wyglądać po zrobieniu tego wszystkiego
Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 10:37
Poldorovery miały tylko wspomaganie i klimę na specjalne zamówienie Pawlaka . Nie dostaliśmy licencji na te części po prostu . A Tak BTW każy plus miał wspomaganie w sillniku OHV -___-
No kolejny proggres Silnik wsadzony wraz ze skrzynią w skrzyni zmienione łożysko i założona nowa linka od sprzęgła . Nagrzewnica podpięta , Linka gazu podpięta , Rozrusznik podpięty , wyłącznik bezwładnośiowy podłączony i podpięty kabel plusowy od Rovera została reszta elektryki i piologia głównego złącza boscha co by spiąć to z Minusową instalacją silnika Rovera i układ paliwowy i auto gotowe
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 10:42
Czyli wychodzi na to, że Poldorovery były uboższe od zwykłych, ale można też przełożyć silnik do auta które ma już klime i wspomaganie Plusy OHV wspomaganie miały w standardzie chociaż gdzieś wyczytałem, że tylko GSI miały w standardzie, a GLI w opcji
Wygląda to coraz lepiej
Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 12:49
Kolego widzę że wiesz gdzie dzwoni ale nie wiesz dokładnie w którym kościele . GLI minusowe czyli Abimex nie miały Wspomagania normalnie tylko za dużą dopłątą . A Poldorovery były też na wypasie ale wiadomo jak pod stołem za bardzo dużą dopłątą na przykład był na tablicy kiedyś poldek 1.4 rządowy pawlaka Klimatyzacja , Wsopmaganie , Alufelgi , Inter Groclin relax i tylna kanapa z podłokietnikiem fabrycznym więc nie mów że taki golas . Tak samo jak mój kolega co miał przez pewien Czas Poloneza ATU 1.4 z wersji Limited . Może wspomy nie miał ale miał alarm patrol line limitowane szare Grocliny standardy EL szyby , EL lustrerka i ori więc nei mów że nie było wypasów były tylko wiadomo jak było po co dokupywać jak bez tego i tak będzie jeździć A co do klimy w 1.4 to wcale nie jest takie proste jak się wydaje .
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 12:58
Minusowe GLI i pozostałe nie miały w standardzie wspomagania bo Plusy miały w standardzie (oprócz 1.4 GTI 16V) Jak miał full opcję za dopłatą to golasem nie był na pewno, ale bez dopłaty to by był golas bo za wspomagania trzeba by było dopłacić więcej w Roverze niż w GLI. Jak widzę to Polonezy sprzed Plusów miały bogatsze wyposażenie i więcej było wersji wyposażonych w klimę, centralny, zamek, alarm itd. Pewnie ludzie nie dopłacali za te dodatki bo cena auta wzrastała
Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 13:20
Za ATU limteda na fakturze kumpel mówił że bodajże na full wypasie 1.4 bez wspomy i klimy było 28 tys PLN bo jak kupił auto miał wszystkie dokumenty od niego . A owszem były większe wypasy takie jak centralny alarm z zamkiem otwierany kartą przypinaną do kluczyków w 97 roku już el szyberdach przyciemniane fabrycznie szyby na brąz albo niebiesko (strasznie trudne do dostania teraz) nawet roleta na tylną półkę była za doplątą różnych bajerów było za dopłatą ale po co to komu skoro bez tego i tak będzie jeździć a i będzie taniej więc ludzie brali albo wyposażone OHVKI (co by szpanować) albo gołe ale zapieprzające 1.4 gdzie i tak nawet taki golas był rarytasem w tamtych czasach
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 13:42
28 tyś zł za taką wersję dzisiaj to by taniocha była, ale kiedyś to było coś i jeszcze Rovera, a co dopiero jakby miał klimę i wspomaganie O takich wypasach to nawet nie słyszałem jak centralny alarm i przyciemniane szyby, nawet szyberdach w Polonezach to rarytas (nigdy nie widziałem na drogach) Mimo, że trafiały się doposażone OHV to też nie było ich dużo W Plusach to tak bogato nie było
Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja
Auto: Daweoo-FSO Polonez ATU + 97
Imie: Adam
Wiek: 28 Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 199 Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-25, 17:06
Kolego to widzę że mało tak naprawdę wiesz o tym czym się interesujesz ...
Przykład fabrycznie przyciemnionych szyb (bez folii)
Brązowe :
Valkir DU i FSO na zawsze!
Auto: było ale się zmyło
Imie: Michał
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 326 Skąd: Sosnowiec SO
Wysłany: 2013-08-25, 19:34
Takich klasyków ta ja wcale nie widuję Pewnie dlatego nie wiem, że przyciemniane szyby miały w opcji. Najczęściej widuje Caro MR93 i czasem Plusy, starszych niż 1989 to ostatnio ponad rok temu widziałem
Daewoo, FSO, Jelcz, Ikarus - wszystkie te marki łączy pasja